Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@00:05:46 GMT

نمایشگاه نقاشی هنرمند توانیاب کاشانی گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۳۲۶۰۹

نمایشگاه نقاشی هنرمند توانیاب کاشانی گشایش یافت

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از گشایش نمایشگاه نقاشي توانیاب هنرمند کاشانی، فضه ریاضی مقدم در کوشک کمال الملک خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، «مرتضی والی‌زاده» در گفت و گو با خبرنگاران گفت: نمایشگاه نقاشي و کار روی چوب «فضه ریاضی مقدم» هنرمند توانیاب کاشانی با عنوان «بی بال پریدن» در کوشک کمال الملک کاشان برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان افزود: در این نمایشگاه که سومین تجربه کار انفرادی فضه ریاضی مقدم است، ۴۲ اثر با موضوع آلاینده های زیست محیطی، طبیعت بکر، کوچه باغ، حیوانات، گل و منظره که با کمک لب و دندان به تصویر کشیده شده جهت تماشا و فروش به معرض نمایش گذاشته شده است.

 

والی زاده، هدف از برپایی این نمایشگاه را ارائه موضوعات اجتماعی و توانمندي‌هاي توان‌یابان، رشد ديدگاه همدلي و ارزش‌هاي مثبت فرهنگي و نیز آشنایی با موفقیت‌های هنری و اجتماعی این هنرمند عنوان کرد و گفت: تلاش ما در سازمان این است که بتوانیم در راستای حمایت از ظرفیت توان‌یابان در جامعه بستری را برای بیشتر دیده شدن آنها و به نوعی نشاط اجتماعی در این افراد ایجاد کنیم.

 

این مسؤول با بیان اینکه نمايشگاه «بی بال پریدن» به کوشش مدیریت فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی و سازمان زیباسازی شهرداری دائر شده و تا ۱۷ آبان ماه در کوشک کمال الملک پذيراي دوستداران هنر و بازدیدکنندگان است،تصریح کرد: علاقه مندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه تا تاریخ اعلام شده همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر و ۵ عصر تا ۹ شب به کوشک کمال‌الملک مراجعه کنند.

 

فضه ریاضی مقدم متولد سال ۱۳۷۱ کاشان و دارای مدرک دیپلم علوم انسانی است که سال ۱۳۸۴ در حادثه رانندگی از ناحیه گردن، قطع نخاع شده و در زمینه نقاشی رنگ روغن، تئاتر ، نقاشی روی چوب و فعالیت در گروه سرود توانیاب ستارگان مهر توانایی‌های خود را به نمایش گذاشته است./

 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت امام رضا ع مسجد سالروز شهادت امام رضا ع امام رضا ع پیاده روی اربعین عزاداری کانون های فرهنگی هنری مساجد ماه صفر رحلت پیامبر اسلام کاشان نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۲۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی

آفتاب‌‌نیوز :

 

این نمایشگاه با ۳۳ شرکت کننده از شهرهای مختلف و ۵۲ اثر نقاشی به همت استاد « شهلا کوهستانی» و با مدیریت هنری «سایه پارسایی» با مشارکت برج آزادی و موسسه فرهنگی هنری حریر هنر شرق برگزار می شود. 

هدف از برگزاری نمایشگاه «بهار رنگ ها » ترویج قصه‌های کودکانه و عامیانه ایرانی با بهره گیری از خلاقیت کودکان می‌باشد .

علاقه‌مندان می‌توانند از روز جمعه ۷ اردیبهشت تا ۱۴ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا ۱۹ از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام

خبرنگار:نسترن اسکندرپور 

دیگر خبرها

  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی
  • گشایش نمایشگاه مشاغل در الوند + فیلم
  • جواد مجابی: کمال‌الملک شاگردان را به کپیه باسمه‌های فرنگی واداشت/حیدریان: دلش چون بید می‌لرزید که مبادا آن برگ پیش از آن‌که در تابلو ترسیم شود بیفتد
  • گشایش نمایشگاه دستاورد‌های دانش آموزان عشایر جرقویه
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در فیروزه