Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  در طول تاریخ و در عرصه فوتبال، کمتر فرزندانی موفق به تکرار روز‌های درخشان پدر خود شده اند و با بررسی نمونه‌های داخلی و خارجی درمی یابیم که معمولا فرزندان نمی‌توانند مانند پدر خود به بازیکنان بزرگی تبدیل شوند.

بیشتربخوانید: پسر رونالدو را از امروز با این اسم صدا بزنید!

اما ممکن است این روند در آینده در مورد جونیور، فرزند کریستیانو رونالدو متفاوت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که در حال حاضر برای تیم زیر نه سال‌های یوونتوس بازی می‌کند، همانند پدرش در گلزنی خبره بوده و آمار فوق العاده‌ای از خود بر جای گذاشته است.

جونیور در ۲۸ بازی خود برای تیم یوونتوس موفق به زدن ۵۸ گل و ارسال ۱۸ پاس گل شده که کارنامه بسیار خوبی به شمار می‌آید. کریستیانو رونالدو در طول دوران ورزشی خود اخیرا از مرز ۷۰۰ گل نیز رد شده و ممکن است فرزند ارشد او نیز این توانایی را داشته باشد تا در آینده همانند پدرش تبدیل به بازیکن بزرگی شود.

البته بی شک حالا برای قضاوت استعداد‌های جونیور بسیار زود است و مشخص نیست که آیا وی در آینده نیز می‌تواند روند گلزنی‌های خود را تکرار کند یا خیر، اما اگر همین شرایط ادامه پیدا کند، شاید در آینده جونیور نیز مانند کریستیانو رونالدو تبدیل به بازیکن بزرگی بشود.

در سال‌های اخیر کمتر شاهد درخشش فرزندان بازیکنان بزرگ بوده ایم. فرزندان پله و فرانتس بکن بائر نتوانستند نامی در عرصه فوتبال برای خود دست و پا کنند و علیرغم درخشش کوتاه مدت یوردی کرویف، او نیز مانند پدر خود یوهان تبدیل به بازیکن بزرگی نشد. شاید کسپر اشمایکل، دروازه بان موفق لسترسیتی بزرگ‌ترین نامی بوده که همانند پدر خود موفق به درخشش شده است.

در فوتبال کشورمان نیز در حال حاضر امیر عابدزاده عملکرد خوبی داشته و حتی به اردوی تیم ملی نیز راه یافته است، اما برای رسیدن به دستاورد‌های پدر راه درازی در پیش دارد. در این میان استعدادهایی، چون محمد پروین و اردلان آشتیانی نیز نتواستند روز‌های درخشان پدر را تکرار کنند.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حاشیه ورزشکاران ورزش خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۲۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه یابی نمایندگان کشورمان به مرحله پایانی اسکواش قطر جونیور


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم تا ششم اردیبهشت برگزار می‌شود.

نمایندگان کشور‌های جمهوری اسلامی ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سری‌لانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.

در روز دوم این رقابت‌ها، امیررضا الوانساز، نماینده رده سنی کم‌تر از ۱۳ سال کشورمان موفق شد به جمع ۴ نفر برتر راه یابد که مسابقه او در این مرحله نیز بعد از ظهر امروز برگزار خواهد شد.

در رده سنی کم‌تر از ۱۵ سال نیز رایان گلابیان، علی رحیمی کاری و یوسف قرشی به جمع ۸ نفر راه پیدا کردند که مسابقات این مرحله در حال برگزاری است.

در رده سنی کم‌تر از ۱۷ سال هم باربد چاوشی و محمدصالح آخانی به جمع ۸ نفر برتر راه یافتند که مسابقات این مرحله نیز در حال برگزاری است.

محمد چنگانیان و سیدمبین سیدان به جمع ۴ نفر برتر رده سنی کم‌تر از ۱۹ سال راه پیدا کردند که باید با یکدیگر مسابقه بدهند و نفر برتر به فینال این رده سنی راه پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد 
  • تا کمتر از دو ماه دیگر، غزه تمام مراحل قحطی را پشت سر می‌گذارد
  • راه یابی نمایندگان کشورمان به مرحله پایانی اسکواش قطر جونیور
  • حضرت زهرایی بود و با اقتدا به حضرت مادر(س) جانش را فدا کرد
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • سفیر ایران: خاندوزی هفته آینده به عربستان می رود
  • وقتی باران خیابان زرند را تبدیل به دریاچه کرد
  • سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!
  • تشییع آخرین شهید حادثه ترویستی کرمان