Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در حاشیه دیدار با مردم روستای جارو شهرستان اشتهارد که صبح امروز در این شهرستان برگزار شد با تبریک حلول ماه ربیع‌الاول ‌اظهار داشت: خیلی خوشحالم و افتخار می‌کنم که امروز این توفیق حاصل شد که به اتفاق تعدادی از همکاران به دست‌بوسی مردم شریف و عزیز استان البرز و شهرستان اشتهارد نائل شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنده خود روستایی و روستا‌زاده هستم و روستایی بودن را درک می‌کنم و روستایی بودن را چیز دیگری می‌دانم که صدق، صفا، صمیمیت، مهربانی، رزق حلال و پاک‌دستی ‌‌از ویژگی‌های آن‌هاست.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه از استاندار، فرمانده سپاه البرز و بسیج سازندگی برای اقدامات انجام شده در راستای محرومیت‌زدایی تشکر می‌کنم‌، بیان کرد: روحانیون پرچم‌دار حل مشکلاتی هستند که مردم در روستاها به آن دچار می‌شوند.

وی با بیان اینکه ‌‌سختی‌های بزرگی را با جهاد پشت سر گذاشته‌ایم و بر دشمنان بزرگی پیروز شده‌ایم، گفت: ایران اسلامی دشمنان خود را تا قبرستان آرزوهایشان بدرقه کرد و اجازه ندادیم از ما سبقت بگیرند و از رویاهای باطل ‌و خواست آنها عبور کردیم و با جهاد، کشور را از دست دشمنان نجات دادیم و همه این دستاوردها ناشی از پیروی از ولی فقیه بود.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه آمریکا، اسرائیل، سعودی‌ها و  انگلیسی تنها دشمنان ملت ایران‌ نیستند، بلکه فقر و محرومیت دشمن ماست، متذکر شد:‌ وقتی این همه انسان عاشق در کشور داریم که حماسه اربعین را خلق می‌کنند و با این همه انسان‌های عاشق و پای کار نباید در این کشور ایران فقیر، محروم و بیماری وجود داشته باشد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه شان ملت ایران اسلامی رفاه است و باید برای دستیابی به این مهم همه تلاش کنند، ‌گفت:‌ ‌منابع غنی و سرشاری در ایران وجود دارد که می‌تواند همه جهان را سیر کند.‌ همه نعمت‌های جهان در ایران وجود دارد.

وی با بیان اینکه ایران محور وحدت و پیروی از ولایت و رهبری است که این موهبت بی‌نظیر الهی است، تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب یک موهبت الهی است که خداوند به این کشور اعطا کرده و او ما را برای جنگ با فقر فرمان داده ‌و دغدغه ایشان آرامش، عزت، شرف و آبروی این مردم است و امنیت و پیشرفت مردم دغدغه رهبری معظم انقلاب است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ایران در شرایط سخت تحریمی در حال پیشرفت و توسعه است، تصریح کرد: در این شرایط نیروگاه‌، پالایشگاه‌ها و سدها ایران‌ ساخته شده و بهتر از کشورهای ثروتمند است‌ و این پیشرفت با حرکت ما تداوم می‌یابد؛ ما به یک نهضت قوی نیاز داریم لذا باید در میان شهرها‌ و روستاها حرکت کنیم و ایران را بسازیم و چشم دشمنان را خیره کنیم.

وی با بیان اینکه ما دشمن فقر و محرومیت هستیم و پای این قضیه تا پای جان هستیم، گفت: ‌ملت ایران مرد عبور از گردنه‌های سخت هستند و از طرفی‌ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هر دشمنی را شکست داده و با کوچک‌ترین تجاوز ضربه فنی ‌‌و درهم ‌می‌شکنند.

سردار سلامی با بیان اینکه این جسم ما هیچ ارزشی ندارد الا اینکه در مقابل خواسته‌ها و آرزوهای ملت ایران تکه تکه شود، گفت: روستای جارو و محبت مردم با صفای اشتهارد را فراموش نمی‌کنم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۲۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت ایران با ایمان

«فِی بِضْعِ سِنِین لِلَهِ الْأَمْرُ مِنْ قَبْلُ وَ مِنْ بَعْدُ وَ یَوْمَئِذٍ یَفْرَحُ الْمُؤْمِنُونَ؛ (فرجام‌) کار در گذشته و آینده از آن خداست، و در آن روز است که مؤمنان از یارى خدا شاد مى‌گردند.»
یک روز که حاکمی غیر الهی در این سرزمین، فرمانروایی می‌کرده با مغلوب شدنش، دل مؤمنان شاد شده و امروز با غلبه فرمانده و سربازانی الهی بر دشمنان خدا، دل مؤمنان در اقصی نقاط عالم، شاد شده است؛ جز این نیست که «لله الامر».
رهبر معظم انقلاب، از روی ایمان به همین آموزه‌هاست که می‌گویند: «به خداوند متعال حُسن ظن داشته باشید و به او توکل کنید و بدانید که وعده خداوند در دفاع از مؤمنین حتمی و تخلف ناپذیر است.» او اعتماد به دفاع از ایران دارد، مادامی که «ایران» با «ایمان» همراه و قرین است.
دشمن، بیشتر از تمرکز روی پهپادها و کروزها و بالستیک‌ها بلاشک روی ایمان مردم ایران، متمرکز خواهد شد. نقطه قوت و رمز پیروزی‌ها ایمان به این است که ما هیچ‌کاره‌ایم؛ کسی که مؤمنانه می‌گوید «الله رمی» نمی‌بازد؛ برای همین است که سال‌هاست ایرانی باخت نمی‌دهد.
امروز با دیدار فرمانده کل قوا با جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح و تقدیر و تمجید آنان، گویی روحی تازه در کالبد سرداران و امیران دمیده شد. تعارف نداریم؛ جنگی که جنگش را مردم آنچنان حس نکنند ولی گنج عزت و اقتدارش را از آن خود ببینند، پیشرفته‌ترین و حرفه‌ای‌ترین جنگ‌هاست.
تدبیری که در لسان حکیم و فرمانده کل قوا از جانب نیروهای مسلح همیشه سرافراز، ستوده شد بابت همین بود. کمترین آسیب و نگرانی و هزینه برای ما ایجاد شد؛ و بیشترین آسیب و دلشوره و تبعات به دشمن تحمیل گشت.
نبرد نابرابر بود؛ ایران بود و جبهه مظلوم و البته مانند کوه محکم  و مقاومت؛ از آن‌طرف جمع شیاطین صغیر و کبیر هم جمع بود. کشورهای ظاهرا ابرقدرت چندبرابر لایه‌های امنیتی که در جنگ‌های دیگر استفاده می‌کنند را به کار بردند اما به حول و قوه الهی شکستی مفتضحانه خوردند. وعده صادق، ترجمه «کَمْ مِنْ فِئَةٍ قَلِیلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً کَثِیرَةً بِإِذْنِ اللهِ» بود. 
ما کم هستیم اما وقتی خدا با ما باشد، نصرت و غلبه به اذن الهی با ماست کمااینکه تا کنون نیز همینگونه بوده و در ادامه هم همینطور خواهد بود.
یکی از ارکان حیاتی پیروزی‌ها چه در بیان نورانی امام راحل (ره) و چه در منویات رهبر معظم انقلاب، «وحدت» بوده است. دشمن غیر از تخریب ایمان، روی از بین بردن وحدت هم کار ویژه می‌کند. اختلاف عقیده و سلیقه در همه جوامع و ملت‌ها وجود دارد؛ مدیریت و مهار این اختلافات و جلوگیری از تبدیل شدن آن‌ها به گسل و گسست‌های غیرقابل پیوند، هنر حکمرانی و مدیریت است. پیش بردن جامعه‌ای که هم موحد باشد و هم متحد، بسیار پیچیده و دشوار است و برای توفیق حداکثری در این دو امر و به حداقل رسیدن آسیب به این دو ویژگی، باید هم چشم‌ها را به روی حقایق باز کرد و هم چشم‌ها را به روی بسیاری از اختلافات یا اشتباهات بست.

 

دیگر خبرها

  • واکنش ایران محاسبات دشمن را به هم ریخت
  • دیدار ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب
  • عزت ایران با ایمان
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • ۳ پیام اصلی رهبر معظم انقلاب بعد از تنبیه سخت
  • تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران
  • رمز موفقیت سپاه مقابله با تهدیدات دشمن است
  • عملیات «وعده صادق» داغ‌ترین نبرد سپاه با دشمن بود
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان