Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در حاشیه دیدار با مردم روستای جارو شهرستان اشتهارد که صبح امروز در این شهرستان برگزار شد با تبریک حلول ماه ربیع‌الاول اظهار داشت: خیلی خوشحالم و افتخار می‌کنم که امروز این توفیق حاصل شد که به اتفاق تعدادی از همکاران به دست‌بوسی مردم شریف و عزیز استان البرز و شهرستان اشتهارد نائل شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بنده خود روستایی و روستا‌زاده هستم و روستایی بودن را درک می‌کنم و روستایی بودن را چیز دیگری می‌دانم که صدق و صفا و صمیمیت و مهربانی و رزق حلال و پاک‌دست‌های پاک از ویژگی‌های این افراد است.   فرمانده کل سپاه با بیان اینکه از استاندار البرز و فرمانده سپاه البرز و بسیج سازندگی به خاطر اقدامات انجام شده تشکر می‌کنم، بیان کرد: روحانیون پرچم‌دار حل مشکلاتی است که مردم به آن در روستا‌ها دچار می‌شوند.

وی با بیان اینکه سختی‌های بزرگی را با جهاد پشت سر گذاشته‌ایم و بر دشمنان بزرگی پیروز شده‌ایم، گفت: ایران اسلامی دشمنان خود را تا قبرستان آرزوهایشان بدرقه کرد و اجازه ندادیم از ما سبقت بگیرند و از رویا‌های باطل و خواست آن‌ها عبور کردیم و با جهاد کشور را از دست دشمنان نجات دادیم و همه این دستاورد‌ها ناشی از پیروی از، ولی فقیه بود.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه آمریکا، اسرائیل، سعودی‌ها و انگلیسی تنها دشمنان ملت ایران نیستند، بلکه فقر و محرومیت دشمن ماست، متذکر شد: وقتی این همه انسان عاشق در کشور داریم که حماسه اربعین را خلق می‌کنند و با این همه انسان‌های عاشق و پای کار نباید در این کشور ایران فقیر، محروم و بیماری وجود داشته باشد، شان ایران اسلامی رفاه است و باید برای آن تلاش کرد و منابع غنی و سرشاری در ایران وجود دارد که می‌تواند همه جهان را سیر کند و کشور ایران محل وفور نعمت و تجمع همه نعمت‌های الهی است و همه نعمت‌های جهان در ایران وجود دارد.

وی با بیان اینکه ایران محور وحدت و پیروی از ولایت و رهبری است که این موهبت بی‌نظیر الهی است، تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب یک موهبت الهی است که خداوند به این کشور اعطا کرده و او ما را برای جنگ با فقر فرمان داده و دغدغه ایشان آرامش، عزت، شرف و آبروی این مردم است و امنیت و پیشرفت مردم دغدغه رهبری معظم انقلاب است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ایران در شرایط سخت تحریمی در حال پیشرفت و توسعه است، تصریح کرد: در این شرایط نیروگاه، پالایشگاه‌ها و سد‌ها ایران ساخته شده و بهتر از کشور‌های ثروتمند است و این پیشرفت با حرکت ما تداوم می‌یابد؛ ما به یک نهضت قوی نیاز داریم لذا باید در میان شهرها و روستا‌ها حرکت کنیم و ایران را بسازیم و چشم دشمنان را خیره کنیم.

وی با بیان اینکه ما دشمن فقر و محرومیت هستیم و پای این قضیه تا پای جان هستیم، گفت: ملت ایران مرد عبور از گردنه‌های سخت هستند و از طرفی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران هر دشمنی را شکست داده و با کوچک‌ترین تجاوز ضربه فنی و درهم می‌شکنند.

سردار سلامی با بیان اینکه این جسم ما هیچ ارزشی ندارد الا اینکه در مقابل خواسته‌ها و آرزو‌های ملت ایران تکه تکه شود، گفت: روستای جارو و محبت مردم با صفای اشتهارد را فراموش نمی‌کنم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سردار سلامی ایران تحریم انقلاب سپاه پاسداران روستای جارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۲۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر سلامی: رژیم صهیونیستی از هر نقطه به ما حمله کند مورد تهاجم متقابل قرار می‌گیرد

فرمانده کل سپاه پاسداران حمله رژیم صهیونیستی از هر نقطه به منافع و شخصیت‌ها و شهروندان ایران را برابر با مورد تهاجم متقابل قرار گرفتن صهیونیست ها خواند.

به گزارش ایسنا، سرلشکر حسین سلاامی در گفت‌وگویی تاکید کرد که فرمانده کل سپاه: رژیم صهیونیستی از هر نقطه به منافع و شخصیت‌ها و شهروندان ما حمله کند ما آن‌ها را مورد تهاجم متقابل قرار خواهیم داد.

این خبر تکمیل می‌شود
 

دیگر خبرها

  • سپاه بازوی توانمند دولت در حوزه محرومیت‌زدایی
  • پیام سرلشکر سلامی به فرمانده کل ارتش
  • تبریک سردار سلامی به سرلشکر موسوی
  • فرمانده سپاه: عملیات بیش از انتظار موفق بود | توصیه سرلشکر سلامی به اسرائیل
  • سرلشکر سلامی: رژیم صهیونیستی واکنش نشان دهد پاسخ سخت‌تری دریافت خواهد کرد
  • سرلشکر سلامی: رژیم صهیونیستی از هر نقطه به منافع ما حمله کند، آن‌ها را مورد تهاجم متقابل قرار خواهیم داد
  • سرلشکر سلامی: عملیات بیش از انتظار موفق بود / توصیه به اسرائیل
  • سرلشکر سلامی: عملیات وعده صادق بیش از انتظار موفق بود+ فیلم
  • سرلشکر سلامی: رژیم صهیونیستی واکنشی نشان دهد جواب ما سخت‌تر خواهد بود
  • سرلشکر سلامی: رژیم صهیونیستی از هر نقطه به ما حمله کند مورد تهاجم متقابل قرار می‌گیرد