Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، آل هاشم نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار خانواده معظم شهدا، علما و برگزیدگان آذربایجان شرقی در سخنانی کوتاه، با تاکید بر اینکه با اقدامات حجت‌الاسلام رئیسی، مردم به انقلاب و به آینده کشور امیدوار شده‌اند گفت: امیدواریم هر چه بهتر در روز‌ها و ماه‌ها و سال‌های آینده با هدایت و رهبری مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه‌ای شاهد شکوفایی بیشتر قوه قضائیه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با تقدیر از خدمات حجت‌الاسلام مظفری در دوران رئیس کلی دادگستری آذربایجان شرقی گفت: برای رئیس کل جدید، جناب آقای موسی خلیل اللهی هم آرزوی موفقیت دارم.

در این نشست که دقایقی پیش با حضور حجت الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضائیه در دادگستری استان آغاز شده، نماینده علما، اساتید دانشگاه، خانواده شهدا و فعالان اجتماعی به بیان نکته و نظرات خود می‌پردازند و تا دقایقی دیگر حجت الاسلام رئیسی به سخنرانی خواهد پرداخت.

 

انتهای پیام/ش

سفر رییس قوه قضاییه به تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۳۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه کنایه آمیز آذری جهرمی به رئیسی: گزارش سرمایه گذاری ها را خدمت رهبری ببرید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید ابراهیم رئیسی در توئیتی نوشت: من به مردم تعهد دادم که میز مذاکره را ترک نمی‌کنیم، اما پیشرفت کشور را هم معطل اجازه دیگران نمی‌کنیم. در این دولت، علاوه بر قراردادهای داخلی، مجموع سرمایه‌گذاری خارجی تاکنون حدود ۱۱میلیارد دلار بوده؛ نه فقط امضاء، تفاهم یا روی کاغذ؛ بلکه سرمایه‌گذاری قطعی و معتبر.

آنگونه که انتخاب روایت کرده، در همین رابطه، آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات، در واکنشی خطاب به رئیسی نوشت: ‎خدا قوت؛ شاید برایتان مقدور نباشد که به مردم از ریز این سرمایه گذاری‌ها گزارش دهید، اما مناسب است گزارش ریز و دقیقی خدمت رهبر انقلاب -حفظه الله- ارائه فرمایید چرا که مطالبه ایشان تبدیل تفاهمات کاغذی به قراردادهای قطعی بود، اگر این مهم از دید معظم له محقق شده بود، مطالبه نمیکردند.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889167

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۶۵۱ هکتار از اراضی چهارمحال و بختیاری
  • توصیه کنایه آمیز آذری جهرمی به رئیسی: گزارش سرمایه گذاری ها را خدمت رهبری ببرید!
  • تمام دستاورد‌های کشور با محوریت مردم بوده است
  • تمام دستاوردهای کشور با محوریت مردم بوده است
  • شرکت رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در تجمع مردمی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟! /از رأی نیاوردن باهنر تعجب نکردم
  • برنامه شب‌های قدر حرم امام خمینی(س)؛ رئیس قوه قضائیه و رئیس جمهوری در شب‌های نوزدهم و بیست یکم سخنرانی می کنند
  • جهش تولید با مشارکت مردم زمینه ساز توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور است
  • بررسی اقدامات و تمهیدات اتخاذ شده برای جمع آوری زکات فطره
  • رئیسی: مشکلات با دستور حل نمی‌شود