Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-20@04:22:27 GMT

وزیر راه و شهر سازی در خوی کلنگ نزد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۳۳۶۴۶

وزیر راه و شهر سازی در خوی کلنگ نزد

«محمد اسلامی» وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید از مناطق مرزی خوی، از کلنگ‌زنی فاز سوم پایانه مرزی رازی این شهرستان به دلیل انتخاب نشدن پیمانکار خودداری کرد.

وزیر راه و شهرسازی روز پنج‌شنبه در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت: تا یک هفته آینده باید پیمانکار طرح انتخاب شود زیرا آغاز عملیات اجرایی طرح ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی ادامه داد: استاندار آذربایجان‌غربی و مسولان استانی و کشوری طی هفته آینده و بعد از انتخاب پیمانکار این طرح را کلنگ‌زنی خواهند کرد.
وی اظهار داشت: طرح پایانه مرزی رازی از طرح‌های مهم منطقه بوده و اجرای آن برای بهبود وضعیت تردد مرزی حائز اهمیت است.
وی بیان کرد: هدف ما اجرای عملیات و به پایان رساندن آن در بازه زمانی مقرر است.
به گزارش ایرنا ساختمان اصلی پایانه مرزی رازی با پنج هزار و ۵٠٠ مترمربع وسعت احداث می‌شود و برای اجرای این طرح ۶٢۵ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده و در طول ۲۶ ماه پس از کلنگ‌زنی به بهره‌برداری خواهد رسید.

فاز نخست طرح جامع پایانه مرزی رازی خوی با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال انجام شده و فاز ۲ نیز در حال اجراست.​
پایانه مرزی رازی خوی مهمترین گذر برای تردد مسافران بین ۲ کشور جمهوری اسلامی ایران و ترکیه به شمار می رود و نزدیکترین مرز به شهر وان به عنوان یکی از مهمترین شهرهای شرقی ترکیه است./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۳۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

علیرضا آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از حضور عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات کابینه سیزدهم در قالب سفر استانی دور دوم هیأت دولت در شهرستان میامی خبر داد.

وی با بیان اینکه مراسم استقبال از زارع پور صبح پنجشنبه ساعت ۹ در ورودی شهر میامی برگزار می‌شود، افزود: حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به شهدای شهرستان میامی نخستین برنامه سفر وزیر ارتباطات در شهرستان میامی است.

فرماندار میامی با بیان اینکه افتتاح پروژه افزایش ظرفیت پست ۴۰۰ کیلوولت از برنامه‌های سفر وزیر ارتباطات کابینه سیزدهم به شهرستان است، گفت: کلنگ زنی فیبر نوری میامی نیز با حضور وزیر ارتباطات انجام می‌شود.

آشوری از دیدار وزیر ارتباطات و وزیر معین سفر استانی دوم هیأت دولت به استان سمنان با نخبگان، موثران و فعالان حوزه‌های مختلف شهرستان میامی خبر داد و گفت: شورای اداری شهرستان میامی نیز با حضور زارع پور برگزار می‌شود.

وی همچنین گفت: برای بهره گیری بهتر از فرصت سفر استانی هیأت دولت، مشکلات و مطالبات شهرستان در طی نشست‌هایی با مدیران احصا و دسته بندی شده است.

کد خبر 6081530

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از هزار میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین شهرستان مهران
  • طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند
  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • پیگیری اعتبارات لازم برای طرح ۶ خطه شهر مهران
  • بیش از ۸۹۱ هزار مسافر از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده اند
  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین درآذربایجان‌غربی
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین در آذربایجان‌غربی
  • افزایش چشم گیر تردد مسافر و ناوگان باری از تمرچین پیرانشهر