Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ورامین گفت: سایت ماهواره ای سپهر که در شهرستان ورامین مستقر است ظرفیت خوبی برای کمک به ستاد مدیریت بحران دارد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، حسین کاغذلو در پنجمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان تهران که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران و محمد تقی زاده، معاون عمرانی استانداری تهران، برگزار شد اظهار داشت: با توجه به بارش های اخیر در استان تهران و خاصه شهرستان ورامین تمامی سیلاب ها و سرریز آب سد ماملو را در شهرستان ورامین شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار ورامین با تاکید بر اینکه امسال ضرورت دارد تا ۳ نقطه ای که سال گذشته شناسایی شد و  موجب آب گرفتگی می شود را  رفع کنیم بیان داشت: سایت ماهواره ای سپهر که در شهرستان ورامین مستقر است ظرفیت خوبی برای کمک به ستاد مدیریت بحران دارد.

 

کاغذلو گفت: با آغاز بارش نزولات جوی و سرریز آب‌های سطحی شهر تهران به سمت رودخانه‌های ورامین، لایروبی انهار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌شود که این موضوع در دستور ستاد مدیریت بحران شهرستان ورامین قرار گرفته است.

 

وی اظهار داشت: بارش نزولات جوی در روزهای پایانی و آغازین امسال، شرایط ویژه‌ای را برای شهرستان به همراه داشت که با شناسایی به موقع مسیر عبور سیلاب، رفع مشکلات انهار، لایروبی رودخانه‌ها و حذف موانع رودها از بروز سیلاب پیشگیری های لازم صورت گرفت و از بروز بحران جلوگیری شد.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت امام رضا ع سالروز شهادت امام رضا ع امام رضا ع مسجد ماه صفر شهادت امام رضا پیاده روی اربعین زائران پیاده حضرت رضا ع استقبال از زائران پیاده امام رضا ع بارش در ورامین سایت ماهواره ای شهرستان ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۴۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش ۴۹۰ تیم مدیریت بحران در یزد / کدام مسیرها در یزد مسدود است؟

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد گفت: در حال حاضر سه مسیر کمربندی فرعی پل الغدیر، مسیر کنج کوه و آبنمای مسیر آسفیج مسدود است.

محمدعلی ملک زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در یزد، اظهار کرد: در پی هشدارهای هواشناسی برای روزهای پایانی هفته ضمن ایجاد هماهنگی‌های بین دستگاهی، از روز گذشته ستاد مدیریت بحران در استان، شهرستان‌ها، فرمانداری‌های و شهرداری‌ها شکل گرفت.

وی در ادامه از پایان وضعیت هشدار نارنجی برای شهرستان‌های یزد، اشکذر، زارچ، ابرکوه میبد و بخش‌های مرکزی و عقدا شهرستان اردکان خبر داد.

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد با بیان اینکه شبکه آب، برق و گاز استان در حالت پایدار قرار دارد گفت: در حال حاضر ۴۹۰ تیم مدیریت بحران شامل ۱۶۰۰ نیرو و ۱۱۵۰ دستگاه و تجهیزات در حال آماده‌باش هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد افزود: صبح امروز یک مورد گزارش واژگونی اتوبوس اتفاق افتاده بود که خوشبختانه شرایط وخیمی گزارش نشد و با حضور عوامل راه و اورژانس مصدومان به بیمارستان منتقل شدند و در حال حاضر اکثراً مصدومان مرخص شدند.

ملک‌زاده در ادامه گفت: در بخش کشاورزی، دام و قنوات نیز گزارشی از خسارت نداشتیم. در شهر یزد و مراکز شهری مروست، خاتم و ابرکوه آب گرفتگی معابر وجود داشته که با حضور به موقع عوامل شهرداری برطرف شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سه مسیر در یزد مسدود است، بیان کرد: پل مسیر کنج کوه که به واسطه بارندگی ششم فروردین ماه دچار حادثه و تخریب شده بود به دلیل عبور روان آب مسدود است، همچنین کمربندی فرعی پل الغدیر شهر یزد به سمت جاده طبس نیز به دلیل مشکل جزئی جهت ایمنی رانندگان مسدود است و آب نمای مسیر آسفیج در شهرستان بهاباد نیز به دلیل حجم بالای عبور آب به تشخیص مجموعه راهداری با محدودیت عبور و مرور مواجه است.‌

کد خبر 745563

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی کامل کانال آب ری - ورامین در گرو تأمین اعتبار
  • آخرین وضعیت امدادرسانی در ۵ استان جنوبی کشور
  • آخرین وضعیت ۵ استان جنوبی کشور
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور
  • آخرین وضعیت ۵ استان جنوبی کشور/ از وصل شدن برق تا روند امدادرسانی
  • آماده‌باش ۴۹۰ تیم مدیریت بحران در یزد / کدام مسیرها در یزد مسدود است؟
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • آخرین وضعیت سیل در استانهای جنوبی کشور/ برخی روستاها تخلیه شدند
  • شدت بارندگی در سیستان و بلوچستان / مدارس ۱۱ شهرستان غیرحضوری شد
  • تولید ۱۲۰ هزار تن گندم و ۵۰ هزار تن جو در ورامین