Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان گلستان از برگزاری همایش چهل سالگی انجمن اسلامی دانش آموزان، خبرداد و گفت: به مناسب 13 آبان ویژه برنامه های مختلفی توسط دانش آموزان استان تدارک دیده شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ سیدعلی نقی حسینی ایزدی  امروز در نشست خبری با اشاره به ویژه برنامه های اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان گلستان در 13 آبان، اظهار کرد:  این برنامه های توسط خود دانش آموزان پیشنهاد  و سپس پالایش شده و بعنوان برنامه اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برگزاری نمایشگاه با موضوعات مختلف استکبارستیزی، شناخت و تحریم کالاهای اسرائیلی، افول آمریکا، جنایات آمریکا، معرفی انجمن، مروری بر فعالیت چهل ساله انجمن، برگزاری کرسی های آزاداندیشی، کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل در ورودی مدارس، برگزاری جشن 13 آبان، رادیو انجمن، سینما انجمن با پخش فیلم یتیم خانه ایران، انشاء نویسی «اگر من در 13آبان بودم»، نمایشگاه و معرفی کتاب  ازجمله برنامه های ما  خواهد بود.

حسینی ایزدی اضافه کرد:  در روز راهپیمایی استکبارستیز 13 آبان غرفه‌ای در پایان مسیر راهپیمایی برای 40 سالگی انجمن پیش‌بینی شده است و دانش‌آموزان با نمادهایی از انجمن اسلامی حضور منسجم‌تر  و متحد الشکل خواهد داشت.

به گفته مسئول اتحادیه انجمن اسلامی گلستان؛جامعه مخاطب  و اعضای ما دانش آموزان متوسطه هستند لذا این برنامه ها در سطح 150مدرسه متوسطه اول و دوم استان برگزار می شود.

حسینی ایزدی  در ادامه با تشریح برنامه های استانی این انجمن ، تصریح کرد: در روز 13 آبان 58 حضرت امام(ره) دستور تشکیل  انجمن اسلامی را در کشور صادر کرد و به این منظور همایش 40  سالگی انجمن در 15 آبان ویژه خانم ها را با سخنرانی حجت الاسلام نوری رئیس دفتر رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه را در کانون طه برگزار خواهیم کرد.

وی تهیه‌و تدوین تاریخ شفاهی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان، دورهمی عهد و وفا مختص پیشکسوتان و فارغ التحصیلان در 23 آبان  را ازدیگر برنامه های استانی برشمرد.

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان گلستان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس اعزام دانش آموزان به جبهه های جنگ از طریق این اتحادیه ها انجام می شد، یادآورشد: اکنون در چهل سالگی انقلاب اسلامی نیاز به همت بیشتری وجود دارد و نیاز است که در انجمن های اسلامی در مسیر گام دوم انقلاب برنامه ریزی شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۴۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر مسابقات لالیگا در 48 سالگی درگذشت

به گزارش "ورزش سه"، لالیگا از درگذشت لوئیس خیل تورس، مدیر مسابقات این سازمان خبر داد. او همچنین بازیکن باشگاه‌های مختلف اسپانیا بود و به عنوان دبیر کل اتحادیه فوتبالیست‌های اسپانیا (AFE) فعالیت کرده بود.

او حتی مدرک مربیگری هم داشت، خیل امروز در سن 48 سالگی به دلیل بیماری درگذشت. خاویر تباس، رئیس لالیگا، اولین کسی بود که خبر مرگ او را اعلام کرد و با همکارش خداحافظی کرد: "مرگ او برای ما فقدان بزرگی است، اما میراثی از صداقت و فداکاری را برای ما به جا گذاشته است."

قبل از بازی بین تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا، بازیکنان و هواداران به یاد او یک دقیقه سکوت کردند. لوئیس خیل در 28 ژانویه 1976 در لا پوبلا دِ والبونا متولد شد.

او حرفه خود به عنوان یک فوتبالیست را با بازی در پست مهاجم و از مایورکا کاری را آغاز کرد. او در فصل 00-1999 موفق شد با رئال مورسیا به لیگ دسته دوم صعود کند. او بعدا به سویا پیوست، تیمی که توانست با آن در دسته اول بازی کند. علاوه بر این، او همچنین پیراهن تیم‌های الچه و آلیکانته را هم به تن کرد.

او بعد از اینکه کفش‌هایش را آویخت از فوتبال دور نشد و در اتحادیه فوتبالیست‌های اسپانیا شروع به کار کرد که در نهایت به عنوان دبیرکل آن انتخاب شد. خیل سپس به لالیگا رفت، جایی که تا زمان مرگش به عنوان مدیر مسابقات خدمت کرد.

دیگر خبرها

  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • اردوگاه‌های دانش آموزی نیازمند اعتبار و بودجه
  • برگزاری المپیاد دانش آموزی و دانشجویی صنعت فرش دستباف گلستان
  • برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند
  • اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود
  • مدیر مسابقات لالیگا در 48 سالگی درگذشت
  • برگزاری اردوی عملی دانش آموزان
  • اجرای طرح «انتخاب مسیر زندگی» در البرز
  • وجود ۵۴ هزار سفیر سلامت در گلستان
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت/ برگزاری آزمون ۱۴ اردیبهشت