Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز عملکرد راه‌آهن هرمزگان در زمینه تخلیه و بارگیری در هفت ماهه ابتدایی سال جاری به ترتیب ۷ میلیون و ۵۳۲ هزارو ۲۳۶ تن و ۴ میلیون ۹۶ هزار و ۹۷۲ تن بوده است.  

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی هرمزگان، محمد رضا چنگانی مدیرکل راه آهن هرمزگان عملکرد این اداره کل را در بخش باری تشریح کرد و گفت: عملکرد هفت ماهه سال ۹۸ این اداره کل در زمینه بارگیری، ۴ میلیون ۹۶ هزار و ۹۷۲ تن انواع محمولات و مواد معدنی و کالاهای تجاری شامل کانتینر و محمولات ترانزیت بوده که از مبادی ایستگاه‌های گل گهر، معدن گل گهر و بندر شهید رجایی بارگیری و به مقاصد مختلف داخلی و خارجی ارسال شده است،

وی گفت: در زمینه تخلیه نیز به میزان ۷ میلیون و ۵۳۲ هزارو ۲۳۶ تن انواع محمولات و مواد معدنی در سایر خطوط تخلیه این اداره کل شامل: پالایشگاه، منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس (بارکو)،بندر شهید رجایی و خطوط تخلیه دستی مانوری تخلیه شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین مدت عملکرد راه‌آهن هرمزگان به میزان ۱۱ میلیون و ۶۲۹ هزارو ۲۰۸ تن کالا و محمولات بوده و موجب رسیدن تن کیلومتر مرزی به میزان ۴ میلیارد ۵۸۵ میلیون و ۴۸۶ هزارو ۸۷۹ تن کیلومتر شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱ درصد رشد داشته است.

مدیرکل راه آهن هرمزگان افزود: عملکرد بندر شهید رجایی نیز در این مدت ۵ میلیون و ۱۹۷ هزارو ۱۹۰ تن کالا بوده و در زمینه بارگیری کانتینر نیز با حمل ۲۴ هزار و ۳۸۷ (TEU) نموده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: خلیج فارس رشد روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی بندر شهید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۴۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزئیات برنامه های رئیس جمهور در سفر به استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در نشست  با اصحاب رسانه  گفت:  مراسم استقبال از رئیس جمهور ساعت ۹ صبح فردا در مسیر میدان امام به سمت مسجد امام  سمنان و دیدار مردمی در شهرستان شاهرود ساعت ۱۶ در استادیوم تختی برنامه ریزی شده است .

استاندار سمنان، برگزاری جشن احیای واحد‌های راکد تولیدی در استان را از دیگر برنامه‌های سفر ریاست جمهور اعلام کرد و گفت: ۲۰۱ واحد راکد صنعتی صد درصد تعطیل استان سمنان با ایجاد دو هزارو ۸۰۰ اشتغال و پرداخت سه هزارو ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در دولت سیزدهم به چرخه تولید بازگشت.
هاشمی هم چنین از افتتاح پروژه نیروگاه سیبل ترکیبی، برگزاری جلسه شورای اداری و برگزاری جشن واگذاری زمین برای قانون جوانی جمعیت خبرداد و گفت: یک هزارو ۱۵۰ قطعه زمین برای طرح جوانی جمعیت به هم استانی‌ها اعطا می‌شود.
وی ضمن بیان اینکه مصوبات مرحله دوم سفر بیشتر در قالب تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است، اضافه کرد: ۲۱۱ پروژه نیمه تمام از محل سفر اول ریاست جمهور به استان به بهره برداری رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تناژ بارگیری صادراتی راه آهن شمال غرب ۲۲۰ درصد افزایش یافت
  • تخلیه و بارگیری بیش از ۲۴۷ هزار تن کالا در راه آهن زاگرس
  • اعلام جزئیات برنامه های رئیس جمهور در سفر به استان سمنان
  • بخشنامه ایران خودرو درباره قیمت جدید پژوپارس
  • قیمت جدید پژوپارس اعلام شد+ جدول
  • رشد ۱۹درصدی بارگیری راه آهن شرق در فروردین ۱۴۰۳
  • پهلودهی یک کشتی با ۴۰ TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر
  • ادامه بارش های بهاری در هرمزگان
  • لاوان با ۱۲۱ میلی‌متر؛ بیشترین میزان بارش باران در هرمزگان
  • افزایش حجم تخلیه و بارگیری کالا در بندر امام خمینی