Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت:استفاده از بالگرد برای اطفای یکسری از حریق‌ها موثر است و همه جا کاربرد ندارد. مهدی داوری درباره سرانجام ورود بالگرد به ناوگان سازمان آتش‌نشانی پایتخت توضیحانی ارائه کرد.   مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این باره گفت: استفاده از بالگرد برای اطفای یکسری از حریق‌ها موثر است  و همه جا کاربرد ندارد، در واقع در حریق‌هایی مانند ساختمان‌های بلند مرتبه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. حتی ممکن است منجر به افزایش حریق هم بشود. در حال حاضر هم از بالگردها برای اطفای حریق جنگلها یا امداد و نجات در شرایط خاص استفاده می‌شود.   وی با بیان اینکه در این خصوص باید به یک سازوکار و شیوه جامع برسیم، گفت: تا کنون این اتفاق رخ نداده، چراکه لازم است با نگاه پخته‌تری موضوع استفاده از بالگردها برای اطفای حریق ساختمان‌ها را بررسی کنیم.   مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌نشانی تهران به دنبال استفاده از تجهیزات مدرن و به روز در این مجموعه است، گفت: خوشبختانه با همراهی مدیریت شهری نیز اتفاقات خوبی در سال‌های اخیر برای اتش‌نشانی رخ داده و بسیاری از تجهیزات ما مطابق با استانداردهای روز دنیاست.    داوری در مورد اینکه برخی معتقدند که بالگرد برای اطفای حریق لازم است، گفت:‌ همانطور که گفتم باید دید که از بالگرد در چه فضایی می‌توان استفاده کرد مثلا در حریق نوتردام، رئیس جمهور امریکا ادعا کرد که باید با بالگرد روی بنا آب بریزند، اما این ادعا کاملا رد شده بود و نمی‌شد از بالگرد برای اطفای حریق این بنا استفاده کرد.   به گفته وی به وسیله بالگرد عمدتا می‌توان  عملیات‌های امداد و نجات آتش نشانی را پشتیبانی کرد./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۴۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در کارگاه مکانیکی در شهر دولت آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دولت آباد گفت: در پی اعلام حریق سنگین در یک کارگاه مکانیکی، بلافاصله خودرو‌های آتش نشانی به محل اعزام و اقدام به اطفا آتش کردند.


سعید نریمانی افزود: در این آتش سوزی سه دستگاه اطفائیه سنگین و یک دستگاه خودروی آبرسان همراه با ۱۰ نیروی آتش نشانی به محل اعزام شدند و حریق را مهار کردند.
وی افزود: در این آتش سوزی سه دستگاه خودروی در حال تعمیر و تجهیزات و وسایل تعمیرگاه در آتش سوخته است و علت حادثه و میزان خسارت در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • حریق در کارگاه مکانیکی در شهر دولت آباد
  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت
  • برنامه‌ریزی برای پیشگیری از حریق‌های احتمالی در فصل تابستان
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد
  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • حریق در انبار کالا و کپسول گاز - شیراز