Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه پاسداران ‌با بیان اینکه تلاش قرارگاه خاتم‌الانبیا تکمیل پروژه چرمشهر ت آبیک است،گفت: قطعه اول و دوم آزادراه چرمشهر ـ آبیک تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد. ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار حسین سلامی در حاشیه بازدید از آزادراه چرمشهر ـ آبیک که ظهر امروز انجام شد، اظهار داشت: این کنار گذر جنوبی تهران و استان البرز به طول 158 کیلومتر یک آزادراه فوق‌العاده زیبا و بزرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل سپاه از آزاد‌راه چرمشهر ـ آبیک بازدید کرد + تصاویرتهران| برای دفن پسماند‌های صنعتی چرمشهر زمین تخصیص داده می‌شودواحدهای آلاینده شهرک چرمشهر مشهد به مراجع قضایی معرفی می‌شون

وی افزود: این آزادراه ترافیک ورودی شهرهای تهران و کرج را مهار می‌کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه راه‌اندازی این پروژه به کاهش زمان مسافرت و کاهش مصرف سوخت کمک می‌کند، بیان کرد: راه‌اندازی این پروژه در کاهش آلودگی هوای شهرهای تهران و کرج موثر است.

سلامی با بیان اینکه راه‌اندازی این آزادراه فرصت‌های شغلی جدیدی را در منطقه ایجاد می‌کند، گفت:  این روژه شامل 4 قطعه است که 2 قطعه آن تا پایان سال‌جاری مورد بهره برداری قرار می‌گیرد و 2 قطعه دیگر تا نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: برادران ما در قرارگاه خاتم‌الانبیا تلاش‌های شبانه‌روزی خود را معطوف کرده‌اند تا این پروژه هرچه زودتر به بهره‌برداری برسدتا همه مردم از مزایای این طرح منتفع شوند.

انتهای پیام/ش

R7810/P/S6,50/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۴۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک

خانه بهداشت خوزنان با سرمایه گذاری خیرسلامت احداث شده است.

این مرکز درمانی علاوه بر جمعیت هزار و ۲۰۰ نفری، اهالی روستا‌های ابراهیم آباد، صَمغ آباد، قاضی کلایه و کَذَلَک را هم پوشش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است | بهره برداری از سد و نیروگاه بزرگ ساخت ایران در سریلانکا
  • ایران در ردیف کشورهای برتر حوزه ساخت سد و نیروگاه‌های بر‌ق‌آبی
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیرمجاز در غرب تهران
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • پروژه خط کشی آزادراه تهران - کرج - قزوین