Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر جامعه روحانیت مبارز گفت: درست است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی کشور در حوزه نظامی، فرهنگی و اقتصادی توفیقات زیادی داشته است اما امروز نگرانی دشمنان از قدرت نرم جمهوری اسلامی و اثرگذاری آن در اذهان ملت‌هاست. ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پور محمدی بعداز ظهر امروز در جمع طلاب و فضلای حوزه علمیه همدان با تبریک ایام ماه ربیع الاول اظهار داشت: استان همدان به سبب حضور علما، بزرگان و برجستگان و مردمی شریف و مومن سرآمد و مورد توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هسته اصلی جامعه روحانیت مبارز در سال 1351 شکل گرفت با گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله مهدوی کنی دبیر سابق جامعه روحانیت مبارز، افزود: این تشکیلات با حضور بزرگانی همچون شهید مفتح و شهید بهشتی به صورت خانگی شکل گرفت و به نقش مرحوم آیت الله انواری از علمای همدان در شکل‌گیری جامعه روحانیت اشاره کرد.

پورمحمدی گفت: دوران 40 ساله گذشته انقلاب اسلامی دوران بسیار درس آموز و پرفراز و فرودی بوده است و هر صفحه ای از تاریخ انقلاب را ورق بزنیم حوادث عجیب و قابل توجهی را می بینیم.

وی با بیان اینکه در حوزه دین مداری، اخلاق و اعتقادات به ارزش های الهی و امید به آینده معنوی جهان و رقم خوردن زندگی براساس معیارهای دینی در دوره ای که همه حرکت ها علیه معنویت است انقلاب اسلامی پدیده ای فوق العاده بوده است، گفت: انقلاب اسلامی با همه کاستی‌ها و ضعف‌های احتمالی و نواقصی که بوده است  در معادلات جهان بسیار اثرگذار بوده است به نحوی که تحقیقات نشان داده روسای جمهور امریکا و کشورهای غربی بیشترین توجه شان به این انقلاب اسلامی بوده است .

بیانیه گام دوم انقلاب اندیشه و فلش حرکت به آینده استآیت‌الله سعیدی: رهبری در دنیا با درایت و اقتدار رهبر انقلاب وجود نداردتهران| سردار حسن زاده: گام دوم انقلاب بر پایه مقاومت حرکت خواهد کرد

 

دبیر جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه در طول این 40 سال ذهن سیاستمداران بزرگ جهان همواره درگیر انقلاب اسلامی بوده است، اظهار داشت:درست است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی کشور در حوزه نظامی، فرهنگی و اقتصادی توفیقات زیادی داشته است اما امروز نگرانی دشمنان از قدرت نرم جمهوری اسلامی و اثرگذاری آن در اذهان ملت‌هاست.

وی با بیان اینکه امروز پیام غرب در دنیا خریدار و خواهان ندارند هرچند آنان حرف ها و پیام خود را بزک می‌کنند و با فریب به خورد دیگران می‌دهند، گفت: امروز انسان‌ها و ملت‌ها به دنبال شنیدن پیام انقلاب اسلامی هستند و علارغم قدرت رسانه ای غرب و بایکوت ایران در عرصه های مختلف، پیام انقلاب اسلامی به مردم جهان در حال رسیدن است و این سبب اصلی نگرانی سران غرب است.

پورمحمدی به هراس غربی‌ها از مواجه شدن مردم جهان با مردم ایران و دیدن واقعیت‌های داخل کشور اشاره کرد و گفت: این ترس از روبرو شدن مردم جهان با واقعیت ایران به حدی است که دشمنان حتی از حضور گردشگران در ایران نیز جلوگیری می‌کنند.

وی گفت: دشمنان آنچنان تصاویر غیرواقعی از ایران اسلامی در رسانه‌های خود نشان می‌دهند و آنچنان تبلیغات پرحجمی علیه نظام اسلامی دارند که گاهی حتی دوستان ما نیز مقهور این تبلیغات و کینه‌توزی ها می‌شوند.

دبیر جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی با حضور و مجاهدت روحانیت شکل گرفت، افزود: تداوم مسیر انقلاب به همت و حضور روحانیت امکان پذیراست  و این حضور باید منسجم، برنامه ریزی شده و با نقشه راه همراه باشد.

وی با بیان اینکه گام دوم انقلاب نیز مانند گام اول انقلاب نیازمند حضور و تیزهوشی روحانیت است، اظهار داشت: منویات رهبری معظم انقلاب باید توسط روحانیت و نیروهای انقلاب عملیاتی شود و با نگاه به گذشته، رفع عیوب و استفاده حداکثری از توان و ظرفیت در این مسیر حرکت کرد.

انتهای پیام/ن

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۶۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود

حجت الاسلام میرعباس سالمیان در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، اظهار داشت: امروز به عینه شاهد تغییرات در جنگ و تقابل دشمنان می‌باشیم.
 
معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه گفت: امروز مهم‌ترین اسلحه در دست کشورهای مستکبر و زورگو جنگ ترکیبی علیه مخالفین خویش است.
 
این استاد حوزه تصریح کرد: دشمن با جنگ ترکیبی می‌خواهد که عملاً طرف مقابل را فلج نماید بنابراین شایسته است که همه کشورها به ویژه جهان اسلام با جنگ ترکیبی دشمنان به خوبی آشنا شوند.
 
حجت الاسلام سالمیان با اشاره به اینکه یکی از ‌هدف های جنگ ترکیبی دشمنان علیه جهان اسلام از بین بردن وحدت مسلمین است، یادآور شد: تا زمانی که وحدت در بین مسلمین باشد جهان غرب و استکبار هرگز نمی‌تواند بر مسلمانان مستولی شود بنابراین با جنگ ترکیبی که خود زیرمجموعه‌های بسیاری دارد می‌خواهد جهان اسلام را عملاً از هم بپاشاند.
 
معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه در پایان سخنان خود با اشاره به لزوم فراگیری روش‌های جنگ نرم و جنگ ترکیبی دشمنان، خاطرنشان کرد: امروز بر همه ما واجب است که با انواع و اقسام جنگ‌های دشمنان چه در فضای مجازی و چه در فضای فیزیکی به صورت کامل و عملی آشنا شویم تا خدای ناکرده دچار شبیخون نگردیم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • «عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد»
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود
  • عملیات «وعده صادق» صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند