Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین سلامی گفت: دو قطعه از پروژه چرمشهر - آبیک تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از آزادراه چرمشهر به آبیک، از این پروژه به عنوان یک آزادراه بزرگ یاد کرد.

وی با تاکید بر اهمیت حل مشکل ترافیک کرج، گفت: با بهره برداری از کمربند جنوبی تهران و البرز ترافیک ورودی پایتخت و کرج مهار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری به تلاش قرارگاه خاتم الانبیاء اشاره کرد و گفت: برادران ما تلاش می‌کنند این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهره برداری شود.

سردار سلامی به کاهش زمان سفر و همینطور به اهمیت کاهش مصرف سوخت اشاره کرد و گفت: راه اندازی آزادراه چرمشهر به آبیک در کاهش آلودگی هوای شهر‌های تهران و کرج موثر است.

وی به اهمیت ایجاد اشتغال نیز اشاره کرد و گفت: با راه‌اندازی این پروژه شاهد ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در منطقه خواهیم بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه این پروژه شامل چهار قطعه است، گفت: دو قطعه از این پروژه تا پایان سال‌جاری بهره برداری می‌شود.

سردار سلامی ابراز امیدواری کرد که دو قطعه دیگر آزادراه چرمشهر به آبیک نیمه نخست سال آینده افتتاح شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار سلامی سپاه پاسداران چرمشهر خاتم الانبیاء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۶۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی پروژه دوچرخه و موتور برقی اشتراکی در مناطق ۱۱ گانه شیراز

رضا محمدیان در حاشیه یکصد و هفدهمین جلسه کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: در این جلسه لایحه کمک هزینه شهرداری شیراز جهت کرایه سفر و هزینه ثبت‌نام پروژه دوچرخه و موتور برقی اشتراکی در شهر شیراز بررسی شد.

او افزود: در همین راستا مقرر شد در راستای اجرای قانون هوای پاک، حمایت از سیستم حمل و نقل پاک و بهره‌مندی از توان شرکت‌های ارائه دهنده خدمات دوچرخه و موتور برقی اشتراکی و همچنین انتخاب شهر شیراز به عنوان پایتخت محیط زیست آسیا، اجرای قانون هوای پاک و مطالبه شهروندان مواردی در خصوص استفاده از موتورسیکلت‌ها و دوچرخه‌های برقی اشتراکی مطرح شود.

محمدیان از بررسی لایحه راه‌اندازی پروژه دوچرخه و موتور برقی اشتراکی در قالب بسته سرمایه‌گذاری در سطح مناطق یازده گانه شیراز خبر داد و گفت: در این لایحه آمده است که شهرداری شیراز با توجه به نظریه هیئت کارشناسان رسمی دادگستری در خصوص ارائه خدمات موتور سیکلت‌ها و دوچرخه‌های برقی اشتراکی، قیمت کرایه سفر برای موتور‌های برقی ۲۵ هزار ریال و برای دوچرخه‌های برقی ۱۵ هزار ریال به ازای هر دقیقه در نظر گرفته شده است، اقدام کند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: بر اساس ماده واحده این لایحه به شهرداری شیراز اجازه داده شد مبلغ ۱۰ هزار ریال به ازای هر دقیقه از سفر با دوچرخه و موتور برقی را به عنوان کمک هزینه سفر شهروندان و همچنین مبلغ ۱.۵۰۰.۰۰۰ ریال معادل ۱۵۰ هزار تومان را به عنوان کمک هزینه ثبت نام اولیه سفر شهروندان به جهت استقبال از حمل و نقل پاک کلانشهر شیراز پرداخت کند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز افزود: این لایحه ۴ تبصره دارد که در تبصره اول آمده است شهرداری می‌تواند در ابتدای اجرای طرح به منظور استقبال سرمایه‌گذاران در این پروژه حداکثر تا هزینه یک میلیون سفر (میانگین ۱۵ دقیقه) را به صورت پیش خرید با دریافت ضمانت‌نامه بانکی به همان مبلغ پرداخت کند.

همچنین در تبصره ۲، کرایه سفر و کمک هزینه شهرداری برای کرایه سفر سالیانه با توجه به نظریه کارشناسی و میزان نرخ تورم اعلامی از سوی بانک مرکزی افزایش می‌یابد.

او بیان کرد: در تبصره ۳ این لایحه، موارد پیش‌بینی مربوط به استاندارد دوچرخه و موتور‌های برقی و همچنین بیمه بهره‌برداران و الزام داشتن گواهینامه بهره‌برداران در قرارداد و تبصره ۴، دسترسی شهرداری به اطلاعات سفر بهره‌برداران دوچرخه و موتوربرقی در طول مدت قرارداد به صورت شفاف، لحاظ شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در پایان بیان کرد: پس از بررسی این لایحه، مقرر شد این موضوع به جهت تصمیم‌گیری نهایی به صحن شورا ارسال شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • اجرای پروژه نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج قزوین
  • اجرای پروژه نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج - قزوین
  • پروژه خط کشی آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • پاسخ دندان شکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای همه دنیا تعجب بود
  • موشک باران سرزمین‌های اشغالی گوشمالی بزرگ برای صهیونیست های غاصب
  • مرمت و بهسازی ۷۳ قطعه آببندان در مازندران
  • راه‌اندازی پروژه دوچرخه و موتور برقی اشتراکی در مناطق ۱۱ گانه شیراز
  • ساخت قبور جدید در آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • بخش پرتودرمانی مرکز جامع سرطان البرز افتتاح می‌شود