Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@16:33:14 GMT

استراماچونی: توقع دارم به من احترام گذاشته شود

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۳۶۱۱۵

استراماچونی: توقع دارم به من احترام گذاشته شود

آندره‌آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من هیچ وقت مشکلی با خبرنگاران نداشتم و نمی‌خواستم که به کسی توهینی شود، ولی من هم توقع دارم که به من احترام گذاشته شود. ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از تبریز، آندره‌آ استراماچونی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور تبریز استراماچونی درباره اینکه در هفته اول مقابل ماشین‌سازی نه تماشاگران و نه هیئت فوتبال آذربایجان دخالتی در مشکلی که برای مترجم تیم به وجود آمده بود نداشتند، ولی به حالت اعتراض صندلی را پرت کرد، گفت: آیا من رفتار بدی نسبت به خبرنگاران داشتم یا حرف بدی زدم که شما چنین برداشتی کردید؟ من هیچ وقت مشکلی با خبرنگاران نداشتم و نمی‌خواستم که به کسی توهینی شود، ولی من هم توقع دارم که به من احترام گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعلام لیست 19 نفره استقلال برای دیدار مقابل تراکتور

ادامه دارد...

R1402/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تراکتور تبریز استقلال آندره‌آ استراماچونی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تراکتور تبریز استقلال آندره آ استراماچونی فوتبال تراکتور تبریز استقلال آندره آ استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۶۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سرخابی‌ها را به صورت قطعی واگذار کرد؛ پرسپولیسِ بانکی، استقلال پتروشیمی

دقایقی پیش سهام پرسپولیس و استقلال در بازار پایه فرابورس معامله شد تا این دو باشگاه رسما واگذار شوند و سیطره دولت بر آنها به پایان برسد.

البته سازمان خصوصی‌سازی و بازار فرابورس هنوز اطلاعیه رسمی در مورد فروش سهام این دو باشگاه را منتشر نکرده، اما براساس آنچه در بازار پایه فرابورس مشاهده می‌شود، واگذاری سهام بلوکی این دو باشگاه انجام شده است.

بر این اساس ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس معادل ۳۱۹۰ میلیارد تومان و همین مقدار از سهام استقلال با قیمت ۲۷۴۸ فروخته شده تا در آستانه موعد مقرر برای لایسنس حرفه‌ای تکلیف این دو باشگاه روشن شود.

این در حالی است که براساس اعلام قبلی، صلاحیت خریداران پرسپولیس و استقلال نیز تایید شده و آنها مشکلی برای مالکیت و اداره بزرگترین باشگاه‌های ورزشی ایران نخواهند داشت.

همچنین اگرچه هنوز به‌صورت رسمی اطلاع‌رسانی نشده، اما مالک جدید پرسپولیس کنسرسیوم متشکل از بانک‌های غیردولتی شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین خواهد بود و سهامدار جدید استقلال هم شرکت پتروشیمی خلیج فارس است.

با این واگذاری به نظر می‌رسد دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مشکلی از جهت دریافت مجوز حرفه‌ای از نظر مالکیت نداشته باشند.

منبع: ورزش سه

tags # استقلال ، پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • دولت سرخابی‌ها را به صورت قطعی واگذار کرد؛ پرسپولیسِ بانکی، استقلال پتروشیمی
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می کنم
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم
  • رضاییان: برای پرسپولیس مشکلی ندارم
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند
  • بیانی: شانس قهرمانی استقلال بیشتر نیست