Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تمرینات تیم ملی تکواندو جهت حضور در تورنمنت کرواسی از روز گذشته در خانه تکواندو آغاز شده است. با توجه به اینکه میرهاشم حسینی، آرمین هادی پور و سروش احمدی موفق شدند از تورنمنت‌های سال ۲۰۱۹، ۴۰ امتیاز المپیکی را بگیرند، در تورنمنت کرواسی شرکت نخواهند کرد و خود را برای فینال گرندپری که در روسیه برگزار خواهد شد، آماده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بود تیم ملی با ترکیب مردانی، رجبی در وزن ۸۷+. کیلوگرم و عاشورزاده در وزن ۶۳_ کیلوگرم که هنوز ۴۰ امتیاز المپیکی شان را کسب نکردند، در مسابقات اوپن کرواسی شرکت کند، اما به دلیل فوت عموی سعید رجبی، او در تمرینات تیم ملی حضور ندارد و تنها عاشورزاده و مردانی تمریناتشان را در خانه تکواندو دنبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: تکواندوی ایران نایب قهرمان تورنمنت بین المللی صربستان شد

رجبی با هماهنگی کادرفنی در تمرینات حاضر نشده و حضورش در تورنمنت کرواسی مشخص نیست.

مسابقات اوپن کرواسی روز‌های هجدهم و نوزدهم آبان ماه برگزار خواهد شد و فریبرز عسگری به همراه علی محمد بسحاق برای هدایت تیم ملی در این مسابقات راهی کرواسی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: عسگری: مدال‌های کسب شده در ارتقای رنکینگ تکواندوکاران تاثیر بسزایی دارد

سروش احمدی، میرهاشم حسینی و آرمین هادی پور نیز در این مدت تمریناتشان را زیر نظر وحید عبدالهی پیگیری خواهند کرد. 

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از تکواندو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۶۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهانی‌ها مسافر تاجیکستان شدند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ آخرین اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان برای حضور در تورنمنت کافا از ۲۴ تا ۳۰ فروردین در مرکز ملی فوتبال در حال برگزاری است که نام نازنین منصوری و آیدا مجلسی از سپاهان در بین افراد دعوت شده به این اردو به چشم می‌خورد.
این تیم روز ۳۰ فروردین تهران را به مقصد تاجیکستان ترک می‌کند تا در تورنمنت کافا حضور یابد.

دیگر خبرها

  • مهران رجبی: اگر تودل‌برو نبودم همه جا نبودم
  • ۴۴۵ روستای بی برق در سیل سیستان و بلوچستان / برق ۳۸۰ روستا وصل شد
  • همیشه بازی اول در تورنمنت‌های رسمی سخت است
  • مداح: نباید برای کیانی فشار روانی ایجاد شود
  • عده‌ای از طرف شبکه‌های تقلب اجیر شده‌اند که در کنکور غایب باشند | یک روش ابداعی و پیچیده را برای مبارزه با تقلب آغاز کرده‌ایم
  • حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
  • واکنش احساسی نادال پس از حذف در بارسلونا
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ ایران
  • سپاهانی‌ها مسافر تاجیکستان شدند
  • آغاز انتخابات سرنوشت ساز پارلمانی در کرواسی