Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو پروژه پدافند غیرعامل در حوزه آبفا شهرستان آستارا با حضور معاون آب و آبفای وزارت نیرو به بهره‌برداری رسید. ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آستارا، عصر امروز با حضور قاسم تقی‌زاده، معاون وزیر نیرو، پروژه تولید کلر از الکترولیز نمک طعام در تصفیه‌خانه آب بهارستان آستارا با اعتبار 9 میلیارد ریال و همچنین بخش حفاظت فیزیکی مخزن آب بی بی یانلو، ساختمان حفاظتی و حراستی مخزن ذخیره آب شهر آستارا، همزمان با هفته پدافند غیرعامل به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار شهرستان آستارا در این مراسم با اشاره به اهمیت این پروژه مهم در حوزه آبرسان در شهرستان مرزی بندر آستارا، اظهار داشت: تصفیه‌خانه آب بهارستان آستارا جزء نقاط حساس در حوزه پدافند غیرعامل است و تقویت سیستم آب و آب‌رسانی این منطقه در حوادث احتمالی، نیازمند توجه ویژه بود.

حسن رستم‌‌زاد، با اشاره به مشکلات این شهرستان در حوزه تأمین آب شرب شهری تصریح کرد: آستارا یک شهرستان گردشگرپذیر و مهم در شمال کشور است و بایستی در زمینه توسعه پروژه‌های آبرسانی برنامه‌ریزی لازم انجام شود.

گیلان| حمل و نقل بین‌المللی امسال در پایانه ریلی آستارا 28 درصد رشد داشتگیلان| بندر آستارا بهترین گزینه برای استقرار دبیرخانه اوراسیاستمحدودیت‌های ترافیکی در محور آستارا- اردبیل و بالعکس اعمال می‌شود

به گزارش تسنیم، همزمان با هفته پدافند غیرعامل، قاسم تقی‌زاده خامسی، معاون امور آب و آبفای وزارت نیرو با سفر به شهرستات آستارا از پروژه‌های در دست احداث این وزارتخانه در شهرستان بازدید و تعدادی از پروژه‌های تکمیل شده را افتتاح کرد.

معاون وزیر نیرو در جریان این سفر، پروژه تولید کلر از الکترولیز نمک طعام در تصفیه‌خانه آب بهارستان که با صرف اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریالی آب و فاضلاب شهری احداث شده بود را به بهره‌برداری رساند.

ساختمان حفاظت و حراست مخزن ذخیره آب بی بی یانلو با اعتبار 2 میلیارد و 350 میلیون ریال نیز به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ش

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۶۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخر شهدای دانش آموز سمنان به بهره‌برداری رسید

سید جمال وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور وزیر آموزش و پرورش استخر شهدای دانش‌آموز شهر سمنان به بهره برداری رسید، ابراز داشت: این استخر در زمینی با زیربنای یک هزار و۸۹۶ متر مربع ساخته شده است.

وی افزود: فضاهای این استخر شامل اتاق مدیریت، اتاق ناجیان، کفشداری، سالن انتظار، رختکن، انبار، اتاق کمک‌های اولیه، کلاس آموزشی، استخر بزرگسالان، استخر کودکان، سرویس بهداشتی، سونای خشک و بخار، موتور خانه، اتاق برق، بوفه، آبدارخانه و اتاق هواساز است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه این استخر با اعتبار ۲۲۴ میلیارد و ۶۱۸ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است، ابراز داشت: این فضا به ۴۰ شهید دانش‌آموز و پنج شهید معلم تقدیم شده است.

وزیری ضمن بیان اینکه آموزشگاه ۱۲ کلاسه مهمان شهر سمنان دیگر طرح قابل افتتاح با حضور وزیر است، تصریح کرد: این مدرسه سال ۱۴۰۱ کلنگ زنی و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

کد خبر 6081929

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • استخر شهدای دانش آموز سمنان به بهره‌برداری رسید
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل با حضور معاون وزیر
  • ببینید | آئین بهره برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی در کلانشهر کرج با حضور وزیر کشور
  • آیین بهره برداری از ۴۰ اتوبوس برقی در کرج با حضور وزیر کشور
  • آیین بهره برداری از 40 اتوبوس برقی در کرج با حضور وزیر کشور
  • ۷۹۴ واحد مسکن محرومان گیلان در آستارا به بهره برداری رسید