Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیئت مدیره موسسه خیریه بوستان شکوه مهر گفت: برای اولین بار طرح اهدای مدال خادم الرضا به خادمین موکب های خدمات زائر توسط فرزندان امام رضا (ع) اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمد هادی اشرافی در این خصوص اظهار کرد: فرزندان امام رضا(ع) که سال ها قبل به نیت شفا به حرم مطهر پناه آورده بودند و همانجا رها شدند و اکنون در آسایشگاه معلولین ذهنی بی سرپرست شهید بهشتی زندگی میکنند همزمان با فرا رسیدن شهادت امام مهربانی ها به خادمان این حضرت که به زائرینش خدمت رسانی میکنند مدال افتخار اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعداد ۸ نفر از فرزندان آسایشگاه شهید بهشتی به نیابت از تمامی فرزندان پناهنده به ضامن آهو جهت اهدای مدال خادم الرضا و خسته نباشید به خادمین خدمتگزار زائرین پیاده به موکب های مسیر پیاده روی زائرین رفتند و مسیر میدان قائم تا جاده قدیم نیشابور را طی کردند تا از این خادمین تشکر کنند.

رییس هیئت مدیره موسسه خیریه بوستان شکوه مهر در پایان گفت: از تمامی خیرین و خادمین خدمتگزاران قدردانی و تشکر میکنم و از مردم میخواهیم که این فرشتگان معصوم و بی پناه را فراموش نکنند و به دیدارشان بیایند.

 

بیشتر بخوانید: اجرای طرح اهدای مدال خادم الرضا(ع) به خادمان موکب های خدمات زائر خراسان شمالی آمادگی کامل خدمت رسانی به کاروان های پیاده زائران امام رضا(ع) را دارد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام رضا حرم مطهر خدمت رسانی مشهد هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۶۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر کمیته امداد امام خمینی (شهرستان مهاباد گفت: با هدف ترویج امر ازدواج و کمک به خانواده‌های کم ‌بضاعت ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند زیر پوشش این نهاد در این شهرستان اهدا شد.

احمد نوذری، درحاشیه آیین اهدای جهیزیه به نوعروسان مهاباد افزود: هر سری از این جهیزیه‌ها شامل اقلام اساسی زندگی مانند یخچال، اجاق گاز،تلویزیون،جاروبرقی و لباسشویی بود که از سوی کمیته امداد امام خمینی تأمین شده است.

نوذری اظهارکرد: ارزش ریالی هر سری جهیزیه اهدا شده ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده ضمن اینکه اقلام اهدا شده نیز از نوع تولیدات داخلی است.

وی گفت: نهادینه کردن ازداوج آسان، تشویق جوانان برای ازدواج به‌هنگام و کمک به نوعروسان نیازمند برای تشکیل زندگی از اهداف این برنامه است.

نوذری، با اشاره به اینکه در سالجاری چند مرحله دیگر جهیزیه به نوعروسان اهدا می شود، افزود: پارسال در مجموع ۱۱۸ سری جهیزیه با ۸۵ میلیارد ریال هزینه و با هدف ترویج امر ازدواج و کمک به خانواده‌های کم‌ بضاعت به نوعروسان نیازمند زیر پوشش این نهاد در این شهرستان اهدا شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان مهاباد تأکید کرد: خیّران برای شرکت در اقدامات خداپسندانه می‌توانند وجوه نقد خود را به شماره حساب بانک ملی ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه پرداخت ۸۸۰۲۳۷۵۵۸ و یا به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۳۱۰ کمیته امداد امام خمینی واریز کنند.

دیگر خبرها

  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • جذب خادم رسمی از طریق یگان حفاظت و امنیت حرم مطهر رضوی صحت ندارد
  • اهدای مدال جهانی آلیش به موزه آستان قدس رضوی
  • اهدای مدال طلای بانوی ورزشکار به موزه آستان قدس رضوی
  • اهدای ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی
  • جاسوسی با نشان «خادم نظام امپراتوری بریتانیا»
  • اهدای مدال برای رهایی