Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ عباس تیموری، دبیر هیئت فوتبال تهران درباره اعتراضی که اعضای ۲ تیم سایپا و شهرخودرو نسبت به کیفیت زمین بازی ورزشگاه شهرقدس داشتند، اظهار کرد: بله دیروز هم در این زمین و از سری رقابت‌های لیگ یک بازی برگزار شده است. طی هفته گذشته هم بارندگی شدیدی وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه کاوری روی زمین کشیده نشده بود. به همین دلیل ۲ بازی سنگین به فاصله ۲۴ ساعت در این زمین برگزار  شد.

بیشتر بخوانید: گل‌محمدی: انگار در زمین کشاورزی بازی کردیم

او ادامه داد: دیروز بازی تیم‌های بادران و ملوان و امروز نیز بازی سایپا و شهرخودرو برگزار شد. ما هم دوست نداشتیم که بازی امروز در این ورزشگاه برگزار شود، اما با توجه به اینکه میزبانی سایپا در ورزشگاه دستگردی است و آن استادیوم نیز برای میزبانی رقابت‌های جوانان آسیا آماده می‌شود و پیمانکار از ما خواسته بود که به خاطر ترمیم آن زمین، فعلا در آنجا بازی نکنیم. حالا هم که بازی در ورزشگاه شهرقدس برگزار شده است، مسئولان این استادیوم با ما همکاری کردند. این زمین به زودی ترمیم می‌شود چرا که یکی از بهترین زمین‌های ایران است، اما چون ۳ تیم در آن بازی می‌کنند کمی به آن فشار آمده است.   

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۷۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود. با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه ۱۷ خردادماه ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه هنگ‌کنگ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: کارشناس فوتبال: لیست تیم ملی بیشتر جنبه شوخی دارد!

همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز سه شنبه ۲۲ خردادماه به مصاف ازبکستان می‌رود. این مسابقه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

در حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران در گروه E این رقابت‌ها با ۱۰ امتیاز و اختلاف گل بهتر نسبت به تیم ملی ازبکستان در صدر جدول قرار دارد و و صعودش به مرحله بعدی قطعی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228205 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!
  • رئیس هیئت فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم‌استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • رئیس هیات فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم
  • واکنش به لغو بازی جنجالی در اهواز
  • واکنش استقلال خوزستان به لغو دیدار استقلال ملاثانی و فجرسپاسی در ورزشگاه غدیر
  • آسفالت نامناسب خیابان شهید رودکی در ارومیه
  • آخرین بازی احمدرضا عابدزاده؛ این گونه داستان عقاب تمام شد