Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از بازی با شاهین شهرداری بوشهر گفت: شاهین در هفته گذشته پنج گل مقابل پرسپولیس خورد، اما اصلا توجهی به نتیجه بازی هفته قبل آن‌ها نداریم.

او ادامه داد: اهمین شکست سنگین انگیزه آنان را برای برد در بازی فردا دو چندان می‌کند و نگاه ما به شاهینی است که در جام حذفی سایپا را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن افزود: امیدوارم فردا شروع خوبی برای ذوب آهن باشد و اولین بردمان در خانه بدست آوریم.
وی گفت: در بازی فردا مقابل شاهین بوشهر مصدومی نداریم، اما مسعودابراهیم زاده محروم است.

انتهای پیام/م

  نشست خبری سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پیش از دیدار با شاهین شهرداری بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۷۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفری: فریب شرایط سپاهان را نمی‌خوریم

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن تأکید کرد، شاگردان ربیعی فریب شرایط سپاهان و ناکامی‌های اخیر این تیم را نمی‌خورد و برای برد در دربی اصفهان حاضر می‌شوند. - اخبار ورزشی -

پارسا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی 4 بر یک تیمش مقابل تراکتور اظهار داشت: شرایط تیم ما طوری بود که فقط برای گرفتن سه امتیاز به تبریز رفته بودیم. با اینکه جو ورزشگاه سنگین بود، اما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشته و برد شیرینی به دست آوردیم. کادر فنی هم به خوبی تیم حریف را برای ما آنالیز کرده بود و شناخت خوبی از حریف داشتیم.

آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت

 

 وی در پاسخ به این پرسش که چرا ذوب‌آهن در چند بازی امتیازهای حساسی را از دست داد، تصریح کرد: ما واقعاً در خیلی از بازی‌ها بدشانسی آوردیم و موقعیت‌های‌مان تبدیل به گل نمی‌شد و حتی در بازی با ملوان هم پنالتی از دست دادیم. خیلی کم پیش می‌آید که تیمی در لیگ برتر هفت هشت موقعیت گل ایجاد کند، ولی ما در چند بازی واقعاً بدشانس بودیم. تیم ما مشکل فنی ندارد و با اینکه چهار بازیکن خودمان را به دلیل مصدومیت از دست دادیم، ولی همچنان از لحاظ فنی جزو بهترین تیم‌ها هستیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد عملکردش در این فصل گفت: هر وقت بازی کردم نهایت تلاشم را به کار گرفتم و هر وقت روی نیمکت بودم از تیم حمایت کردم. طبیعتاً این شرایط برای محسن فروزان هم وجود داشت و هدف ما چیزی جز این نیست که به ذوب‌آهن کمک کنیم.

جعفری راجع به بازی تیمش برابر سپاهان یادآور شد: این درست است که آنها در نتیجه‌گیری با مشکل مواجه شده‌اند، ولی ما فریب شرایط سپاهان را نمی‌خوریم. آنها بازیکنان باکیفیتی دارند و بازی آسانی نداریم، اما قطعاً برای گرفتن سه امتیاز به ورزشگاه نقش جهان خواهیم رفت. امیدوارم شاهد بازی جذابی باشیم و هواداران دو تیم هم لذت ببرند.

دیدار سپاهان - ذوب‌آهن معوقه از هفته هفدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 16:30 روز چهارشنبه 29 فروردین ماه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.ا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاهان و شروع جدید فصل سخت از فردا!
  • امیدوارم به تیم ملی دعوت شوم/ بازی با استقلال خوزستان سخت است
  • پرسپولیس این مدل قهرمان شدن را بلد است | استقلال صدر جدول را از دست خواهد داد
  • اسدی: پرسپولیس به قهرمانی در آسیا نیازمند است/ امیدوارم خصوصی سازی در حد حرف نباشد
  • لیگ یک/ شروع توفانی هفته با جهانی!
  • روشن: استقلال ستاره ندارد ولی تیم واقعی است؛ کسی دنبال فوتبال زیبا نیست
  • جعفری: فریب شرایط سپاهان را نمی‌خوریم
  • گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست
  • ژاوی: یک جنگ ترسناک در انتظار ماست
  • بیرانوند برگشت هم رفیعی باید بازی کند | به درویش بابت این انتخاب تبریک می گویم