Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهارات روز گذشته طیبه ماهروزاده، همسر غلامعلی حداد عادل در برنامه زاویه شبکه ۴، درباره تاسیس مدارس غیرانتفاعی فرهنگ، با انتقادات  و جنجال های زیادی از سوی کاربران شبکه های اجتماعی همراه شد.

در همن راستا حسام الدین اشنا  رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک و مشاور رئیس‌جمهور با انتشار پستی در حساب کاربری خود در توییتر به نحوه انعکاس مصاحبه تلویزیونی همسر حدادعادل و انتقادات مطرح شده به رئیس اسبق مجلس واکنش نشان داد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در جدیدترین پست توییتری خود نوشت:

«‏دکتر غلامعلی حداد عادل از چهره‌های ماندگار و  پرفروغ آموزش و پرورش دهه‌های اخیر در ایران است. ‏قدر خدمات فرهنگی و دانشورانه ایشان در آموزش و پرورش، آموزش عالی، ترجمه قرآن، دائرة‌المعارف، فرهنگستان‌زبان، شورای عالی انقلاب فرهنگی و دبیرستان‌های فرهنگ هنوز کم‌شناخته شده‌است. ‏سیاسی‌کاری نکنیم.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حسام الدین آشنا حداد عادل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۷۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر تیاگو سیلوا و واکنش کنایه‌آمیز پس از تحقیر چلسی به دست آرسنال! / عکس

همسر کاپیتان چلسی پیش‌تر از سران باشگاه درخواست کرده بود مائوریسیو پوچتینو را اخراج کنند.

طرفداری | بل سیلوا پس از شکست سنگین چلسی مقابل آرسنال توییتی طعنه‌آمیز منتشر کرد.

دیدار معوقه تیم‌های آرسنال و چلسی از چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس با شکست 5-0 آبی‌های لندن به پایان رسید. چلسی از همان ابتدای مسابقه تحت فشار بی‌امان آرسنال قرار گرفت و در نهایت با قبول یک باخت شرم‌آور، به تلخ‌ترین شکل ممکن استادیوم امارات را ترک کرد.

آرسنال 5-0 چلسی؛ آواز مهیب در قلب شهر قرمز

بلافاصله پس از پایان مسابقه و باخت سنگین چلسی، همسر تیاگو سیلوا با انتشار توییتی طعنه‌آمیز در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) سروصدای زیادی به پا کرد. بل سیلوا که از منتقدان پروپاقرص مائوریسیو پوچتینو به حساب می‌آید، پیش‌تر و پس از شکست چلسی 4-2 مقابل وولورهمپتون (ماه فوریه)، از مدیران باشگاه لندنی خواسته بود هر چه زودتر پوچتینو را برکنار کنند.

توییت امشب بل سیلوا، بلافاصله پس از پایان بازی آرسنال و چلسی توییت پرسروصدایی که بل سیلوا حدود سه ماه پیش منتشر کرده بود:
«وقت تغییره. اگر بیش‌تر از این صبر کنید، خیلی دیر خواهد شد.»

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • همسر تیاگو سیلوا و واکنش کنایه‌آمیز پس از تحقیر چلسی به دست آرسنال! / عکس
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 
  • واکنش وزیر علوم به انتقادات دانشجویان به عدم حضور در دانشگاه‌ها
  • نگاه حداد عادل به مدارس غیرانتفاعی؛ حسابتان از نظام را جدا ندانید | برای این نظام نیرو تربیت کنیم
  • واکنش مقامات ترکیه به توئیت وزیر امور خارجه اسرائیل
  • توصیه حداد عادل به ایجاد کنندگان مدارس غیردولتی: حساب خود را از نظام و دولت جدا ندانید
  • حدادعادل: افرادی که مدرسه غیردولتی ایجاد می‌کنند حساب خود را از نظام جدا ندانند
  • بازگشت برنامه «چهارگاه» به شبکه چهار با حضور حسام‌الدین سراج، محمداسماعیل آذر و ...
  • مدارس غیردولتی چگونه می‌توانند عدالت آموزشی را گسترش دهند؟
  • مدارس غیردولتی می‌توانند به عدالت آموزشی کمک کنند/ مدارس غیردولتی نباید جاده صاف کن این افراد باشند