Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، جواد نکونام در نشست خبری پس از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: می‌دانستیم این بازی گل‌های زیاد ندارد چون بازی‌های قبلی حریف را دیده بودیم. نفت مسجدسلیمان برابر استقلال، شهر خودرو و تراکتور با حداقل موقعیت بازی کرد و نتیجه مساوی شده بود. امروز اگر سوشا مکانی نبود 3 امتیاز را می‌گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکونام افزود: این یک بازی کاملاً بسته، فیزیکی و درگیرانه بود. همانطور که مدعیان قهرمانی هم اینجا نتیجه نگرفته‌اند. در این بازی وحید حیدریه را در اختیار نداشتیم ولی باز هم بازی خوبی انجام دادیم و اگر سوشا مکانی در درون دروازه نبود 3 امتیاز را می‌گرفتیم.

سرمربی فولاد درخصوص این که چرا روز گذشته در نشست خبری حضور نداشت عنوان کرد: در نشست‌های خبری حاضر می‌شوم و اگر سؤالی باشد جواب می‌دهم اما ما دیروز در اهواز بودیم و دیشب به مسجد سلیمان آمدیم. سازمان لیگ باید برنامه‌ریزی کند تا نشست‌های خبری مربیان پیش از بازی مثل همه جای دنیا در شهر خودشان برگزار شود. وقتی تیم ما ساعت 10 دیشب به نفت مسجدسلیمان رسیده، من چطور می‌توانم در نشست حضور داشته باشم؟ گلایه شما بی‌جهت است، چون این شرایط الان پیش آمده است.

سرمربی فولاد درباره 2 گل‌ نفت مسجد سلیمان که از سوی داور مردود اعلام شد، گفت: داور در هر دو صحنه تصمیم درستی گرفت. در صحنه اول گلر ما با توپ به دروازه رفت و در صحنه بعدی هم آفساید مشخص بود. در این بازی دفاع‌های چپ و راست‌مان را نداشتیم و بازیکن 19 ساله خود را به زمین فرستادیم و در یک سمت دیگر نیز هافبک‌مان را بازی دادیم. برای بازی با پرسپولیس گزارشی برای وضعیت مصدومان از تیم پزشکی تیم به دست‌مان نرسیده و فردا در تمرین وضعیت آنها را بررسی می‌کنیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جواد نکونام فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۷۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد داور سرشناس از تصمیم جنجالی داور رومانیایی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم فوتبال بارسلونا در بازی مقابل پاری سن ژرمن از دقیقه ۳۰، ۱۰ نفره شد تا بازی ۴ بر ۲ برده را با شکست ۶ بر ۴ در مجموع عوض کند.

در بازی برگشت به میزبانی بارسلونا در حالی که این تیم بازی رفت را ۳ بر ۲ در فرانسه برده بود و در این بازی هم ۱ بر صفر پیش بود روی خطای ندافع اروگوئه‌ای تیم بارسلونا او از زمین اخراج شد و بارسلونا بازی ۱ بر صفر را با شکست ۴ بر ۱ عوض کرد و از رسیدن به نیمه نهایی باز ماند.

ایتورالده کونزالس داور سرشناس لالیگا در مورد این بازی گفت: داور این بازی در صحنه خطا اشتباه بزرگی مرتکب شد و این صحنه خطا هم نبود چرا که بازیکن پاری سن ژرمن خود را پرتاب کرد و داور به اشتباه خطا گرفت و بازیکن بارسلونا را اخراج کرد.

در مورد این صحنه داور به کمک داور ویدیویی هم مراجعه نکرده است و نظر خودرا در زمین اعمال کرده است.این دیدار با حاشیه‌های زیادی همراه بود و داور این مسابقه ایستوان کواچ از رومانی بود که بارسلونایی‌ها معتقدند عامل شکست آنها در دیدار شب گذشته او بوده است.

داور این دیدار در پی اعتراض سرمربی تیم فوتبال بارسلونا و یکی دیگر از اعضای کادر فنی این تیم را اخراج کرد و قضاوت وی در این بازی جنجالی بود.

دیگر خبرها

  • واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان
  • گلایه عنایتی از غیبت برخی سرمربیان در نشست خبری: من هم دکتر تیم را می فرستم!
  • جنجال عنایتی پس از بازی؛ دیگر به نشست خبری نمی‌آیم!
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • مسجد فاطمه که در تخریب بقیع از بین رفت چه مکانی بود؟
  • سرمربی پرسپولیس به نشست خبری نرسید
  • سرمربی پرسپولیس نشست خبری را از دست داد
  • تأخیر در پرواز پرسپولیس به آبادان/ اوسمار به نشست خبری نرسید
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • انتقاد داور سرشناس از تصمیم جنجالی داور رومانیایی