Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@23:00:24 GMT

گردان: گل نفت مسجد سلیمان صددرصد مردود بود

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۳۸۶۹۵

گردان: گل نفت مسجد سلیمان صددرصد مردود بود

سنگربان فولاد خوزستان می گوید گلی که نفت مسجد سلیمان به این تیم زد، کاملا مردود بود و داور به درستی خطای مهاجم حریف را گرفت.

به گزارش ورزش سه؛ شهاب گردان دروازه بان فولاد خوزستان بعد از تساوی این تیم در خانه نفت مسجد سلیمان، می گوید: «می دانستیم تیم نفت مسجد سلیمان تیمی است که در زمین خودش بسته بازی می کند و خیلی سخت به تیم های دیگر موقعیت می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود توانستیم گردش توپ خوبی داشته باشیم. دو فرصت عالی هم داشتیم که هر دو را دروازه بان حریف گرفت. در مجموع خوب بازی کردیم. فراموش نکنید تیم نفت مسجد سلیمان از ابتدای فصل نباخته و این نشان می دهد تیم خوبی هستند. منتهی ما نه تنها به آنها موقعیتی ندادیم بلکه اگر هوشیار بودیم می توانستیم دو بار دروازه این تیم را باز کنیم و برنده بازی باشیم.»


گردان درباره گلی که نفت زد و داور آن را خطا اعلام کرد، توضیح می دهد: «روی توپی که به سادگی می توانستم آن را بگیرد مهاجم حریف من را زد. گل آنها صد در صد مردود بود و تصمیم داور هم کاملا درست بود. حتی می توانست به بازیکن آنها کارت زرد هم بدهد چون با دست من را زد.»


او درباره عمل خودش در این بازی هم می گوید: «توپ خاصی روی دروازه نیامد که بخواهم عکس العملی نشان بدهم. ساختار دفاعی ما عالی کار کرد و تمام راههای نفوذ را بسته بود. در این مسابقه یکی از کم کارترین بازیکنان زمین بودم.»

فولاد خوزستان شهاب گردان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان شهاب گردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۸۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی سختی را پشت سر گذاشتیم/ حریف از اشتباه ما استفاده کرد

به گزارش خبرنگار مهر، روزبه چشمی پس از پیروزی سه بر دو تیمش برابر شمس آذر قزوین گفت: می توانستیم با همان سه گل به پیروزی برسیم اما اشتباهات ما در دقایق پایانی باعث شد دو بار دروازه مان باز شود.

وی ادامه داد: نباید غفلت می کردیم البته حریف در دقایق پایانی فشار زیادی روی دروازه ما آورده بود ولی ما نباید به راحتی اجازه گلزنی به آنها می دادیم، خوشحالم که توانستیم سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم.

چشمی در ادامه گفت: همه بازی هایی که برای استقلال مانده سخت است باید با تمرکز کامل به مصاف تراکتور و دیگر حریفان مان برویم تا بتوانیم جام را بالای سر ببریم.

وی در پایان با تشکر از هواداران استقلال گفت: از طرفداران استقلال تشکر ویژه دارم، فکر نمی کردم ورزشگاه اینقدر تماشاگر داشته باشد حمایت آنها باعث برد ما شد و آرزو می کنم در چند هفته مانده ما را تنها نگذاشته و با حمایت خودشان ضامن موفقیت مان در دیدارهای بعدی باشند.

کد خبر 6082828

دیگر خبرها

  • بازی سختی را پشت سر گذاشتیم/ حریف از اشتباه ما استفاده کرد
  • تساوی فولاد و مس در نیمه اول
  • عکس| ستاره ایرانی بلینگام شد!
  • گلر ذخیره تراکتور در مرز آمادگی (عکس)
  • ماجرای پای چپ بی‌قرار ستاره جوان پیکان!
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • زیباترین گل دوران فوتبال سعید عزت‌اللهی!
  • زیباترین گل زندگی سعید عزت‌اللهی! (ویدیو)
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال