Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@08:47:49 GMT

سرنگونی هواپیمای جاسوسی عربستان در یمن

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۳۸۷۳۴

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، این هواپیما از سوی پدافند هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در منطقه راس عیسی در استان الحدیده هدف یک «سلاح مناسب» قرار گرفت.

یحیی سریع فرمانده نیرو‌های مسلح یمن گفت: این هواپیما به حریم هوایی یمن تجاوز و آشکارا توافقنامه سوئد را نقض کرد.

سرنگونی این هواپیمای جاسوسی در حالی است که نیرو‌های مسلح یمن، دو ماه پیش دو سامانه پدافند هوایی از نوع «فاطر ۱» و «ثاقب ۱» را رونمایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عربستان و امارات از ششم فروردین سال ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور غربی و عربی و با کمک آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن - فقیرترین کشور عربی - آغاز کردند تا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت به اهداف و زیاده خواهی‌های سیاسی خود جامه عمل بپوشانند.

براثر این تجاوز تاکنون بیش از یکصد هزار یمنی به شهادت رسیده اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سعد حریری اعظم طالقانی مظاهر مصفا گام چهارم برهم صالح کشمیر ابراهیم آبادی عادل عبدالمهدی پدافند هوایی یمن استان الحدیده هواپیمای جاسوسی سعد حریری اعظم طالقانی مظاهر مصفا گام چهارم برهم صالح کشمیر ابراهیم آبادی عادل عبدالمهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۸۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه (فیلم)

 

منبع: چندثانیه

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: برخورد دو فروند هواپیما در باند فرودگاه هیثرو لندن (فیلم) لحظه کنده شدن پوشش موتور هواپیمای مسافربری (فیلم) لحظه کنده شدن چرخ هواپیما به هنگام تیک آف (فیلم)

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان
  • پیام ویژه حزب‌الله به اسرائیل!
  • لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه (فیلم)
  • پیام حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • پیام‌های حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • قیمت جت شخصی چند؟
  • قیمت جت‌ های شخصی در ایران چند تومان است ؟