Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در نخستین هفته از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور تیم مقاومت البرز کرج را با نتیجه ۶ بر ۳ شکست داد. ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، تیم فوتسال محمد سیما دور برگشت رقابت‌ها را طوفانی شروع کرد و با برد دل‌چسب برابر تیم مقاومت البرز کرج علاوه بر انتقام شکست دور رفت به رده چهارم جدول صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال نماینده قم در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان به مصاف مقاومت البرز کرج رفت و در پایان با نتیجه 6 بر 3 به پیروزی رسید.

لیگ برتر فوتسال| تداوم صدرنشینی مس سونگون با شکست اهورا و صعود نماینده قمپیروزی پرگل گیتی‌پسند در شهرآورد فوتسال اصفهانپیروزی خانگی مس سونگون در هفته نخست دور برگشت لیگ برتر فوتسال

در این مسابقه برای تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم روح‌الله ایثاری (2 گل) و ناصر اطمینان، علیرضا وفایی، هاشم فرج زاده و سعید قلندری (هرکدام یک گل) به ثمر رساندند و گل‌های تیم مقاومت را نیز علیرضا شیخلر، احسان سهیلی مقدم و سهیل حامدی زدند.

تیم سوهان محمد سیما قم با این پیروزی دل‌نشین  با 7 برد، 4 مساوی و 3 باخت و 39 گل زده و 26 گل خورده و 25 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر فوتسال قرار دارد و مقاومت البرز کرج  با 5 برد و 2 تساوی و 7 باخت و 35 گل زده و 46 گل خورده و 17 امتیاز در رتبه نهم قرار دارد.

تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم هفته پانزدهم رقابت‌ها در شیراز مهمان تیم ارژن این شهر است و مقاومت البرز کرج در ساری مهمان تیم  شهروند این شهر است.

انتهای پیام/ح

R7854/P1357/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۸۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم امید در مسابقات لیگ برتر فوتسال شاهین دژ

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مسابقات قهرمانی لیگ برتر فوتسال شاهین دژ با حضور ۱۴تیم بمناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غزه در سالن دو هزار نفری شهید باکری برگزار شد.

 در دیدار پایانی تیم فوتسال امید با یک گل از سد تیم جوانان آذریورد گذشت و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

 تیم سهند نیز در دیدار رده بندی با سه گل از سد تیم املاک داریوش گذشت و عنوان سوم را ازآن خود کرد.

 

دیگر خبرها

  • یوزهای ایرانی آماده انتقام از سامورایی‌ها
  • شروع شاگردان شمسایی با یک دوئل/ کار سخت تیم ملی فوتسال ایران
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • شروع خوب ایران در کاپ آزاد ترکمنستان
  • قهرمانی تیم امید در مسابقات لیگ برتر فوتسال شاهین دژ
  • آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر کردستان به میزبانی مریوان
  • اتلتیکو به دنبال انتقام/ کار سخت پاری سن‌ژرمن در اسپانیا
  • توزیع شیرینی در روستای عرب آباد خسروی به مناسبت انتقام سپاه از اسرائیل + فیلم
  • بلاتکلیفی همچنان گریبان گیر نماینده قم در فوتسال
  • تیم ملی فوتبال پشت تیم ملی فوتسال (عکس)