Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا داوری اردکانی، رئیس فرهنگستان علوم در پیامی درگذشت مظاهر مصفا را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، دکتر رضا داوری اردکانی در پی درگذشت مظاهر مصفا - شاعر و مصحح پیشکسوت - پیام تسلیتی صادر کرد.

 در متن این پیام آمده است:

هوالباقی؛
دکتر مظاهر مصفا، ادیب و شاعر بزرگ و یکی از آخرین بازماندگان نسل شعر پرشکوه معاصر فارسی درگذشت و روح پاکش به لقای الهی پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمت خدا بر او باد که شاعر بود و شاعرانه زندگی کرد و در کنج عزلت شاعرانه خود، بدعهدی زمانه سخن ناشناس را، با صبر و آزادگی آزمود. زمانه‌ای که در آن انسان در عرض اشیاء قرار گرفته است و دیگر به شعر و شاعر نیازی ندارد.
این ضایعه را به همه اهل ادب و فرهنگ و دوستداران زبان و شعر فارسی و به دانشگاهیان و خانواده گرامی‌اش و به‌خصوص به همسر گرانمایه و دانشمندش استاد دکتر امیربانو کریمی فیروزکوهی و فرزند برومندشان آقای علی مصفا تسلیت عرض می‌کنم.
رضا داوری اردکانی

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مظاهر مصفا رضا داوری اردکانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۸۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبارروبی مرقد شهدای گمنام در پردیس دانشگاه


هرمزگان-جام جم انلاین-در دومین روز از هفته سلامت رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، معاونین، مدیران و کارکنان دانشگاه در گلزار شهدای پردیس دانشگاه حضور یافتند.این مراسم به منظور تجدید میثاق با شهدای گمنام و نثار گل به مرقد شهیدان بزرگوار انجام شد.   دکتر جاودان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در گلزار شهدای گمنام جنایات اسرائیل در غزه را محکوم کرد.   همچنین زیارت‌نامه قبور شهدا توسط حاج آقا تقوی، رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه قرائت شد.حاج آقا تقوی در مورد اهمیت شهدا و برکت شهدا در سرزمینی که مدفون هستند، سخن گفت.رئیس دانشگاه، معاونین توسعه، درمان، بهداشت، آموزشی، فرهنگی و دانشجویی، غذا و دارو و تحقیقات و مشاورین رییس دانشگاه دکتر غریب‌زاده، دکتر حیرانی، مهندس صادقی و دکتر حسن نژاد، دکتر صفری رئیس دانشکده علوم پزشکی شرق، دکتر قاسمی رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و حوادث دانشگاه، مهندس بنگلی رئیس دبیرخانه سیاستگذاری سلامت، دکتر جهانگیری مدیر روابط عمومی دانشگاه، مدیران روابط عمومی واحدهای تابعه دانشگاه و جمعی از مدیران و کارکنان در مراسم ادای احترام به شهدای پردیس دانشگاه حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • بازتاب جهانی عملیات وعده صادق نشان از اقتدار ایران دارد
  • غبارروبی مرقد شهدای گمنام در پردیس دانشگاه
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • بهره برداری از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی
  • مخبردزفولی: گفتمان‌سازی در حوزه‌های علوم پایه و مهندسی باید از سنین پایین در مدارس باشد
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت