Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رودریگو گوئس در مورد اولین حضور ثابت خود در ترکیب رئال مادرید مقابل لگانس ابراز خوشحالی کرد. تاریخ انتشار: 02:30 - 10 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۳۳۹۳

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، رودریگو گوئس در مورد اولین حضور ثابت خود در ترکیب رئال مادرید مقابل لگانس اظهار داشت: از اتفاقاتی که رخ داده بسیار خرسند هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه چیز سریع پیش می‌رود و انتظار چنین موضوعی را نداشتم. می‌دانستیم که حریفمان کیفیت بالایی دارد و باید بازی را تمام کنیم.

وی در خصوص شرایط بنزما توضیح داد: بنزما بازیکن بی نظیری است. به ما اعتماد به نفس می‌دهد و بازی کردن با او راحت‌تر است.

گوئس در پایان خاطرنشان کرد: پس از گلزنی به سکوها نگاه کردم تا خانواده‌ام را پیدا کنم اما هر چقدر گشتم آنها را پیدا نکردم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رودریگو گوئس رئال مادرید بنزما لالیگا اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۹۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جالب مهرداد محمدی در گلزنی!

به گزارش ورزش سه، مهرداد محمدی مهاجم استقلال در بازی با شمس‌آذر دو گل به ثمر رساند و تعداد گل‌های خود را در لیگ برتر به عدد 5 رساند و هر پنج گل محمدی در ورزشگاه آزادی به ثمر رسیده است.

اولین گل مهرداد محمدی یک گل‌خاطره انگیز و ماندگار مقابل استقلال خوزستان بود که هزارمین گل استقلال در تاریخ لیگ برتر بود و در تاریخ این باشگاه ثبت شد.

مهرداد محمدی دو گل در بازی با هوادار وارد دروازه علیرضا حقیقی کرد آن هم در شرایطی که آبی‌ها این مسابقه را دو بر صفر عقب افتاده بودند و با نمایش خیره‌کننده این بازیکن کامبک جذابی را مقابل هوادارانشان در ورزشگاه آزادی انجام دادند و سه امتیاز مهم کسب کردند.

مهرداد در بازی روز گذشته مقابل شمس‌آذر هم بعد از مدت‌ها برای آبی‌ها گلزنی کرد و با دوگلی که به ثمر رساند زمینه‌ساز پیروزی پرگل این تیم مقابل سبزپوشان قزوینی شد و نقش کلیدی در کسب این 3 امتیاز سخت داشت.

او با 5 گلی که در این فصل به ثمر رساند تعداد گل‌های خود را در لیگ برتر به عدد 30 رساند و یک آمار دیگر را به نفع خود ثبت کرد، او یک آمار خاص دیگر هم دارد و در کنار شهریار مغانلو تنها بازیکنی است که در طول فصل دو بار موفق به دبل شده است و بیش از یک گل به ثمر رسانده.

دیگر خبرها

  • آمار جالب مهرداد محمدی در گلزنی!
  • آخرین وضعیت مصدومان چلسی قبل از بازی با منچسترسیتی
  • زنوزی: خمس نتوانست ترکیب اصلی تراکتور را پیدا کند
  • حرف مهمی که آنچلوتی بعد از برد مقابل منچسترسیتی گفت
  • بلینگام: چنین شبی را در خواب هم نمی‌دیدم!
  • خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی + فیلم
  • عکس| طارمی به ترکیب برگشت!
  • مهدی طارمی بعد از 4 ماه فیکس شد + عکس
  • دقیقی با خاطرات شیرین گلزنی مقابل استقلال
  • وضعیت هواداران بارسلونا بر روی سکوها پس از شکست این تیم مقابل پاری سن ژرمن / فیلم