Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@22:26:19 GMT

نتایج روز نخست مسابقات بین‌المللی کاراته گلستان

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۳۹۹۲۸

نتایج روز نخست مسابقات بین‌المللی کاراته گلستان

در پایان رقابتهای روز نخست و در وزن ۴۵- کیلوگرم کومیته نوجوانان، صادق شهرکی از ایران قهرمان شد، رضا شاکری از ایران به مدال نقره رسید و امین دیلمی و محمدامین اسدی هر دو از ایران به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۵۷- کیلوگرم کومیته نوجوانان، سید سجاد حسینی از ایران قهرمان شد، نجات کریم علی از آذربایجان به مدال نقره رسید و اریک سرگی سان از آذربایجان و الکس اوچیان از ارمنستان عنوان سوم مشترک را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ۶۳- کیلوگرم کومیته نوجوانان، مهران واحدی از افغانستان قهرمان شد، سیدسجاد حسینی از ایران نایب قهرمان شد و مند شاسوار از عراق و شهرام جرجیز ابراهیم از آذربایجان به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۷۰- کیلوگرم کومیته نوجوانان، محمدحسین عزت نیا از ایران قهرمان شد، محمدرضا فندرسکی از ایران به مقام نایب قهرمانی رسید و علی اکبر کاویان و امین اسلانی هر دو از ایران بر سکوی سوم مشترک ایستادند.

در وزن ۷۰+ کیلوگرم کومیته نوجوانان، متین قربان پور از ایران اول شد، یاور بای عبدالله یو از آذربایحان عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و محمدمهدی بوستانی و حسین سجادی هر دو از ایران مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در بخش کاتا نوجوانان هم محمد گل از ایران به مقام نخست دست یافت ، محمد اصل مند از ایران بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و موسی الرضا اسلانی و امیرمهدی سمیعی هر دو از ایران به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۵۲- کیلوگرم کومیته جوانان، قهر قازاریان از ارمنستان اول شد، مجتبی دنیا طلب از ایران به نایب قهرمانی رسید و شهاب زرین فر از ایران و آرگیشتی مانتساکاریان از ارمنستان به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۵۵- کیلوگرم کومیته جوانان، اسماعیل خانه عنقا از ایران عنوان قهرمانی را کسب کرد، کارلن ماتیسیان از ارمنستان نایب قهرمان شد و رضا وزیری و علی برزگر هر دو از ایران در جایگاه سوم مشترک ایستادند.

در وزن ۶۱- کیلوگرم کومیته جوانان، امیرحسین النگی از ایران مقام اول را کسب کرد، خیرالله واحدی از افعانستان دوم شد و علی دیلم از ایران بر سکوی سوم ایستاد.

در وزن ۶۸- کیلوگرم کومیته جوانان، مهدی جور از ایران قهرمان شد، طاها قاضی محسنی از ایران مقام نایب قهرمانی را به دست آورد و ابوالفضل غریب و محمدرضا نریمانی هر دو از ایران به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۷۶- کیلوگرم کومیته جوانان، محمدمهدی رضایی از ایران عنوان قهرمانی را به دست آورد، امیرحسین فدایی از ایران نایب قهرمان شد و آرتاش هروتیونیان از ارمنستان و محمد شکی از ایران به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۷۶+ کیلوگرم کومیته جوانان، محمدجواد بارانی از ایران موفق به کسب مقام قهرمانی شد، محمدرضا پلنگی از ایران عنوان دوم را کسب کرد و احمد غزنوی و علی رجبی هر دو از ایران به طور مشترک سوم شدند.

در بخش کاتا جوانان هم سعید کاتبی فر از ایران اول شد، مهدی حسنی خورشیدی از ایران بر سکوی نایب قهرمانی  ایستاد و شایان یاور زاده از ایران و الیاس فومن از عراق به طور مشترک سوم شدند.

این رقابت ها با حضور حدود ۱۵۰ کاراته‌کا داخلی و خارجی در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در حال برگزاری است.

در این رقابت‌ها ۲۸ تیم داخلی و خارجی حضور دارند که ۱۰ تیم از ایران به همراه سه تیم از گلستان به عنوان میزبان با یکدیگر مسابقه می دهند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گلستان ورزشی کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۹۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا

ترکیب تیم ملی تکواندو کشورمان برای حضور در بیست‌وششمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو در دو وزن برای حضور در بیست‌وششمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا، شب گذشته (سه‌شنبه - 7 فروردین ماه) در خانه تکواندو برگزار و در پایان ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ویتنام مشخص شد.

با توجه به عملکرد تکواندوکاران در لیگ برتر، رقابت‌های بین‌المللی جام فجر ریاست فدراسیون جهانی و همچنین مسابقات انتخابی شب گذشته در نهایت مهدی حاجی موسایی در وزن 58- کیلوگرم، متین رضایی در وزن 63- کیلوگرم، امیرسینا بختیاری در وزن 74- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن 80- کیلوگرم، محمدحسین یزدانی در وزن 87- کیلوگرم و آرین سلیمی در وزن 87+ کیلوگرم ترکیب تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا را تشکیل خواهند داد.

همچنین ابوالفضل زندی در وزن 58- کیلوگرم و مهران برخورداری در وزن 87- کیلوگرم دو ملی‌پوش دیگر تکواندو با توجه به در اختیار داشتن سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از طریق جام ریاست فدراسیون جهانی 2022، به مسابقات اعزام خواهند شد تا تیم ملی تکواندو با هشت تکواندوکار راهی ویتنام شود.

مجید افلاکی به‌عنوان سرمربی، رضا ایمانزاده و مهرداد یوسفی اعضای کادر فنی و حمیدرضا یاوری به‌عنوان پزشک تیم ملی را همراهی خواهند کرد.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در هشت وزن برگزار می‌شود که هر کشور مجاز به اعزام شش تکواندوکار به این مسابقات است که بر این اساس تیم ملی ایران در اوزان اول و چهارم تکواندوکاری به این رقابت‌ها اعزام نمی‌کند.

همچنین براساس قوانین فدراسیون جهانی، تکواندوکارانی که در جام ریاست فدراسیون موفق به کسب مدال می‌شوند، جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی قاره‌ای سال آتی را دریافت خواهند کرد.

بیست‌وششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا طی روزهای 27 تا 29 اردیبهشت ماه به میزبانی ویتنام در شهر «دانانگ» برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی بوکسور تبریزی در تورنمنت جاده ابریشم
  • از رویایی نیمه تمام تا شیرینی طلای جهان و تلخی بازماندن از مسابقات آسیایی
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در مسابقات جایزه بزرگ آفریقای جنوبی
  • عبور کشتی از سالِ سنگین با یک رفتن غیرمنتظره و ۷ سهمیه
  • نایب‌قهرمانی پدیده ۱۴ساله پینگ‌پنگ ایران در دنیا
  • ستاره نامدار کشتی ایران خط خورد | نبرد حسن یزدانی و گلادیاتور برای المپیک جدی شد
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا