Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@22:05:00 GMT

ژیلا امیرشاهی آتش بس جنگ داد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۴۱۱۰۳

وقتى می شود دقایق عمرت را با آدم هاى خوب بگذرانى، چرا باید لحظه هایت را صرف آدم هایى کنى که با دل هاى کوچکشان مدام درگیر حسادت ها و کینه ورزى هاى بچه گانه اند ...
یا مدام براى نبودنت... براى خط زدنت تلاش مى کنند؟... نه! همیشه جنگیدن خوب نیست!...
من همیشه جنگیده ام تا چیزى را عوض کنم... اما این روزها فهمیده ام که با آدم هاى کوته نظر نباید جنگید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. فهمیده ام براى اثبات دوست داشتن نباید جنگید... براى به دست آوردن دل آدم ها نباید جنگید... براى اثبات خوب بودن نباید جنگید... این روزها نسخه فاصله گرفتن را مى پیچم براى هر کسى که رنجم مى دهد... از آدم هایى که زیاد دروغ مى گویند...
فاصله می گیرم... از آدم هایى که زیاد ظلم می کنند... فاصله می گیرم... از آدم هایى که حرمتم را نگه نمی دارند... فاصله می گیرم... با حقارت برخى آدم ها و دل هایشان نباید جنگید... باید نادیده شان گرفت ...
و گذشت ...
و بخشیدشان... نه براى این که مستحق بخشش اند... براى این که من مستحق آرامشم.... .
.
#آرامش#زندگی#

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ژیلا امیرشاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۱۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارک زاکربرگ می‌گوید متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد

«مارک زاکربرگ»، مدیرعامل متا در جریان جلسه اخیر خود با سرمایه‌گذاران برای اعلام گزارش مالی سه ماهه ابتدایی این شرکت، به آنها اعلام کرد که غول فناوری هنوز سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد. متا هفته گذشته دستیار هوش مصنوعی Meta AI را به اینستاگرام، فیسبوک، واتس‌اپ و مسنجر اضافه کرده بود تا وارد رقابت جدی‌تری با ChatGPT شود.

متا برای سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ سود ۴.۷۱ دلار به ازای هر سهم و درآمد ۳۶.۴۶ میلیارد دلاری را گزارش کرد. اما پیش‌بینی آن برای سه ماهه دوم باعث‌شد تا سهامش به‌اندازه ۱۶ درصد سقوط کند.

به گزارش ورج، زاکربرگ در جریان این جلسه به سرمایه‌گذاران گفته است: «سرمایه‌گذاری برای ایجاد این تجربیات جدید، یک برنامه بلند مدت بسیار خوب برای ما و سرمایه‌گذارانی بوده است که همراه ما بوده‌اند؛ و نشانه‌های اولیه آن نیز کاملاً مثبت بوده است. اما ساخت هوش مصنوعی پیشرو نیز نسبت به سایر تجربیاتی که به برنامه‌های خود اضافه کرده‌ایم، کار بزرگ‌تری خواهد بود و احتمالاً چندین سال طول می‌کشد.»

او در ادامه گفت که دستیار هوش مصنوعی متا از زمانی که به‌طور گسترده در دسترس قرار گرفته است، توسط «ده‌ها میلیون نفر» آزمایش شده است. زاکربرگ می‌گوید که متا در حال حاضر راه‌های متعددی را برای کسب درآمد از طریق Meta AI در نظر دارد:

«راه‌های مختلفی برای ایجاد یک کسب‌وکار عظیم وجود دارد، از جمله مقیاس‌بندی پیام‌های تجاری، معرفی تبلیغات یا محتوای پولی در تعاملات هوش مصنوعی، و اجازه دادن به مردم برای استفاده از مدل‌های هوش مصنوعی بزرگ‌تر و دسترسی به محاسبات بیشتر؛ و علاوه بر اینها، هوش مصنوعی درحال‌حاضر به ما کمک می‌کند تا تعاملات خود با برنامه‌ها را بهبود بخشیم، که این امر به طور طبیعی منجر به دیدن تبلیغات بیشتر و بهبود مستقیم تبلیغات برای ارائه ارزش بیشتر می‌شود.»

مارک زاکربرگ پیش‌بینی‌کرده که طی سال‌های آینده، هوش مصنوعی متا می‌تواند سطح کیفیت تبلیغات آنها را بهبود بخشد. این رویکرد، غول شبکه‌های اجتماعی را در مسیر متفاوتی نسبت به OpenAI قرار می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • مريم طوسى قهرمان مسابقه معتبر SAC آمريكا
  • مارک زاکربرگ: متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی
  • مارک زاکربرگ می‌گوید متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران / عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران /عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • نمی‌توانم چاق‌شدن زنم را تحمل کنم، طلاق می‌گیرم!
  • عبور قطار از فاصله چند سانتی‌متری ساختمان‌ها + فیلم
  • آرتتا: پوچ جای پدرم است، از او درس زندگی می‌گیرم
  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران