Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@22:07:12 GMT

کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۴۱۲۰۷

ایسنا/کرمانشاهفرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف محموله پوشاک و کیف زنانه قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: ماموران یگان امداد شهرستان کرمانشاه حین گشت زنی در میدان امام(ره) کرمانشاه به دو دستگاه خودروی پژو 405 پلاک مخدوش که با سرعت زیادی در حال خروج از شهر بودند، مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران یگان امداد با کمک ماموران پاسگاه قزانچی پس از بی توجهی رانندگان دو خودروی متواری به فرمان ایست پلیس، به تعقیب آنها پرداخته و پس از طی مسافتی موفق به توقیف آنها شدند.

جاویدان افزود: در جریان بازرسی از این خودروها، 1450 دست پوشاک قاچاق و 200 عدد کیف زنانه قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آنها به یک میلیارد ریال می رسد، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به انتقال هر دو خودرو به پارکینگ، از دستگیری رانندگان آنها و معرفی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

وی در پایان برخورد قاطعانه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس استان کرمانشاه عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پليس قاچاق كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۱۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوخت قاچاق توقیف شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ غلامرضا برزگر افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی یزد از خبری مبنی بر جابجایی سوخت قاچاق توسط فردی مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند. 
وی ادامه داد: ماموران با انجام کار اطلاعاتی و به کارگیری گشت‌های نامحسوس کامیون حامل سوخت قاچاق را متوقف کردند. 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد ضمن اشاره به کشف بیش از ۸ هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل افزود: متهم جهت تکمیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • سيگار هاي قاچاق ميلياردي در بجنورد