Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در پی اهانت هواداران پرسپولیس بعداز دیدار این تیم با ماشین سازی تبریز به مادر رسول خطیبی که مادر دو شهید سرافراز انقلاب اسلامی است، اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از هواداران پرسپولیس به فدارسیون فوتبال شکایت کرد.

ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر اظهار داشت: اهانت تماشاگرنماهای تیم پرسپولیس به مادر شهیدان خطیبی احساسات عمومی را خدشه دار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کمیته انضباطی با تمام جدیت این موضوع را بررسی و با متخلفین به شدت برخورد کند.

بهتاج ادامه داد: ما نیز در اداره کل ورزش و جوانان این موضوع را پیگیری می کنیم.

کد خبر 4760300

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش و جوانان آذربایجان شرقی ایوب بهتاج تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس ماشین سازی تبریز بوشهر اربعین 98 بارش باران ایلام گرگان سانحه تصادف اربعین حسینی مشهد شهرکرد شهادت امام رضا ع قزوین بیرجند استانداری سمنان پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۱۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس

کمیته انضباطی فدراسیون رای خود را درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از پرسپولیس اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از باشگاه پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب و انتساب آن به باشگاه شاکی و عدم امکان اثبات صحت این مطالب از سوی باشگاه طرف شکایت، در نتیجه تخلف انتسابی به باشگاه پرسپولیس محرز و مسلم تشخیص داده شده و منتسب به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ ۶۰ میلیون جریمه نقدی محکوم شد.

رأی صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.

کد خبر 745882

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم اعتماد به جوانان
  • تاکید استاندارآذربایجان شرقی بر لزوم اعتماد به جوانان در بخش اقتصادی
  • هشدار سیلابی شدن رودخانه‌ ها در آذربایجان‌شرقی
  • بررسی روند راه‌اندازی موزه ورزش در ارومیه