Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@06:51:08 GMT

پیمان حسینی در فهرست 10 بازیکن برتر تاریخ جهان

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۴۲۵۴۶

پیمان حسینی در فهرست 10 بازیکن برتر تاریخ جهان

نشریه رکورد پرتغال مدعی شد که فرانس فوتبال ماجر پرتغالی را به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال ساحلی معرفی کرده است.

به گزارش "ورزش سه" حدود یک ماه پیش مجله فرانس فوتبال گزارشی را از ۱۰ اسطوره فوتبال ساحلی دنیا منتشر کرده بود که نام پیمان حسینی نیز در میان این ۱۰ نفر ذکر شده بود. فرانس فوتبال در آن گزارش تمجید ویژه‌ای از این دروازه‌بان ملی‌پوش ایرانی انجام داده و از او به عنوان یکی از بهترین دروازه بانان تاریخ فوتبال ساحلی دنیا یاد کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در لیست ۱۰ نفره ذکر شده از سوی سایت فرانس فوتبال نام های زیر به چشم می خورد:


ماجر( پرتغال)، ننم(برزیل)، آرمایه(اسپانیا)، کانتونا(فرانسه)، جونیور(برزیل)، استانکوویچ(سوئیس)، تایاروی(هائیتی)، آلتوبلی(ایتالیا)، پیمان حسینی(ایران)، لئونوف( روسیه)

 

فرانس فوتبال حالا قرار است در مراسم گالا جایزه بهترین بازیکن ساحلی تاریخ فوتبال را به یکی از این ۱۰ نفر اهدا کند.

 


نشریه رکورد، چاپ کشور پرتغال، حالا مدعی شده که برنده این جایزه معلوم شده است و آن بازیکن نیز کسی نیست جز ماجر از کشور پرتغال.


این بازیکن پرتغالی پیش از این سه بار به عنوان بهترین بازیکن سال فیفا و چهار بار به عنوان بهترین بازیکن سال اروپا انتخاب شده بود. او همچنین دو بار با کشورش به قهرمانی جام جهانی رسیده بود. ماجر در زمینه باشگاهی نیز فوق العاده بوده و ۵ بار در لیگ قهرمانان اروپا جام قهرمانی را بالای سر برده است.


این پرتغالی همچنین به اولین بازیکنی در تاریخ فوتبال ساحلی تبدیل شده بود که توانسته از مرز ۱۰۰۰ گل ملی عبور کند. او حالا با دریافت این جایزه می تواند به یک افسانه در تاریخ فوتبال ساحلی پرتغال و دنیا تبدیل شود. با همه اینها هیچ چیز از ارزش های پیمان حسینی دروازه بان تیم ملی ایران کم نخواهد شد و حضور او در این لیست ۱۰ نفره افتخار بسیار بزرگی به حساب می آید.


نکته قابل ذکر دیگر این که هر ساله در مراسم گالا علاوه بر انتخاب بهترین بازیکن فوتبال جهان و اهدای جایزه توپ طلا به او، یک سری جوایز دیگر نیز اهدا می شود. یکی از این جوایز، جایزه بازیکن سال فوتبال ساحلی دنیا است.

 


پس از رای گیری از سرمربیان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی فوتبال ساحلی جهان، اسامی سه نامزد نهایی بازیکن و دروازه بان مشخص خواهد شد و نفرات منتخب در مراسم گالا فوتبال ساحلی اعلام خواهند شد.

 

چندی پیش، سازمان جهانی فوتبال ساحلی اسامی پنجاه نفر از برترین بازیکنان این رشته را برای دریافت عنوان برترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۹ منتشر کرد که نام سه ایرانی در این فهرست به چشم می‌خورد. محمد احمدزاده، پیمان حسینی و محمد مرادی سه بازیکن از ایران در این لیست ۵۰ نفره هستند.

 

فوتبال ساحلی پیمان حسینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال ساحلی پیمان حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۲۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!

کریستیانو رونالدو در بازی النصر و ابها، هت‌تریک کرد و البته دو گل آن روی ضربات ایستگاهی به ثمر رسید.

طرفداری | رونالدو بار دیگر نشان داده ذهنیت برنده دارد.

کریستیانو رونالدو؛ بازیکنی که خیلی‌ها را عاشق فوتبال کرد و در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد. رونالدو اکنون در لیگ عربستان حضور دارد و با پیراهن النصر در مستطیل سبز حاضر می‌شود. بسیاری از کارشناسان، همیشه ذهنیت برنده رونالدو را تحسین کرده‌اند. تفکری که باعث می‌شود او به خودش و کاری که انجام می‌دهد ایمان داشته باشد. وقتی خودمان به خودمان ایمان نداشته باشیم، می‌خواهیم سایر افراد ما را باور کنند؟

گوستاوو ماچادو که کارشناس لب‌خوانی است و دنبال کنندگان زیادی در فضای مجازی دارد، صحبت‌های رونالدو پیش از دومین کاشته به ابها را رمزگشایی کرده است. رونالدو می‌گوید:

می‌دانی بهترین هستی، می‌دانی بهترین بازیکن و گلزن تاریخ هستی، تو بهترینی و این کاشته را هم گل می‌کنی!

 

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • جوكوويچ بهترین ورزشکار جهان شد
  • رسمی؛ نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!
  • بهترین پاسور لیگ برتر تا هفته ۲۴
  • جایزه جشنواره بین‌المللی زنان بیروت به بازیگر ایرانی رسید