Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های تراکتور و استقلال در حالی به مصاف هم خواهند رفت که بیش از یک هزار تماشاگر در فاصله حدود ۵ ساعت مانده به آغاز بازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز حضور دارند. ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های تراکتور و استقلال در چارچوب دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 18 امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار در حالی برگزار خواهد شد که در فاصله حدود 5 ساعت مانده به آغاز بازی، بیش از یک هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور پیدا کرده‌اند.

از ساعت 9 صبح برخی از هواداران به سمت ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز حرکت کرده و پرچم‌های تراکتور به همراه کلاه‌های قرمز و سفید علاوه بر محوطه ورزشگاه در کنار اتوبان شهید کسایی نیز به فروش می‌رسید.

هواداران تراکتور علاوه بر شهرستان‌های مختلف آذربایجان شرقی، از سایر استان‌های کشور نیز خود را به تبریز رسانده‌اند تا دیدار حساس این تیم مقابل استقلال را از نزدیک تماشا کنند.

تماشاگران حاضر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز در کنار و روبه‌روی جایگاه قرار گرفته‌اند که جایگاه همیشگی طرفداران دوآتیشه تراکتور است.

لیگ برتر فوتبال|‌ تراکتور - استقلال؛ نبرد صدر و رکورد/ پرواز دوباره منصوریان با بال‌های شاهین بحران‌زده؟شارژ مالی بازیکنان استقلال در آستانه دیدار با تراکتورجدول رده‌بندی لیگ برتر در پایان روزی که گلزنی جرم بود/ سپاهان به تراکتور تعارف زد، علیپور فرصت صعود را گرفت

با نزدیک شدن به زمان آغاز بازی، تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه افزایش یافته و هوادارانی که از شهرهای نزدیک تبریز به سمت ورزشگاه حرکت کرده‌اند نیز در حال رسیدن به محل برگزاری دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال هستند.

باشگاه تراکتور برنامه‌هایی متنوع برای تماشاگران این بازی تدارک دیده و بر همین اساس از صبح امروز اقدامات لازم برای اجرای برنامه‌های مذکور آغاز شده است.

با نزدیک شدن به زمان آغاز بازی راه‌های منتهی به ورزشگاه یادگار امام (ره) با ترافیک نیمه سنگینی مواجه شده و تردد هواداران و سایر خودروهای موجود به سختی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ف

R7887/P/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۳۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور

دو تیم استقلال و تراکتور از سری رقابت‌های هفته ۲۵ لیگ برتر ایران روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در تبریز به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در ساعت ۱۷ به وقت ایران برگزار خواهد شد. بازی رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی با نتیجه دو بر صفر به سود استقلال پایان یافت.

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد
  • لزوم اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز