Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@04:35:26 GMT

صبرو تحمل، تخصص هواداران نساجی (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۴۳۹۸۱

هواداران نساجى بعد از پایان بازى به مدت ١٥ دقیقه در ورزشگاه حضور داشتند و تیم و کادر فنى را تشویق کردند.

به گزارش "ورزش سه" در ادامه رقابت‌های لیگ برتر از هفته نهم، نساجی چی ها در شرایطی مقابل طلایی پوشان آبادانی به میدان رفتند که با توجه به نتایج هفته‌های قبل اجازه نداشتند به هیچ‌چیزی جز پیروزی فکر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این اوضاع در قبال رقیب نفتی این تیم به‌هیچ‌وجه صدق نمی‌کرد، چراکه شاگردان اسکوچیچ در هفته گذشته کاری کرده بودند کارستان و موفق شده بودند با شکستن رکورد کلین شیت های رشید مظاهری آن‌هم بعد از هفت هشت، اولین شکست تراکتور را در این فصل رقم بزنند که انصافاً کار بسیار سختی بود.


پنج‌شنبه طرفداران نساجی خودشان را به ورزشگاه رساندند و تنها خواسته اشان پیروزی در برابر صنعت نفت آبادان بود.


اما همواره قرار نیست جریان بر طبق خواسته‌های شما پیش برود و شاگردان رضا مهاجری در روزی که حتی داور این دیدار یک گل سالم حریف را به‌اشتباه مردود اعلام کرد، نتوانستند سه امتیاز این جدال شمال و جنوب ایران را از آن خود کنند تا در پایان شاهد استعفای تلخ سرمربی خود در نشست خبری پس از پایان این بازی باشند.


 آنچه مسلم است وضعیت بغرنج حاکم در فوتبال شهر قائم شهرو یا بهتر بگوییم تنها نماینده استان مازندران است که حالا با این تساوی، بدون احتساب بازی‌های امروز باید حضور در جایگاه نهم را تجربه کند. اما برخلاف آنچه معمولاً این روزها در این شرایط درروی سکوها شاهد آن هستیم، هواداران این تیم پس از کسب این تساوی بدون گل، بازهم پشت تیمشان را خالی نگذاشتند و تا 15 دقیقه پس از به اتمام رسیدن این دیدار شهید وطنی را ترک نکردند و یک‌صدا تیمشان را با صدایی بلندتر از همیشه فریاد زدند تا ثابت کنند الحق جزو بهترین طرفداران ایران به شمار می‌آیند.


شاید این به‌این‌علت است که صبرو تحمل درتخصص این تماشاگران است. تماشاگرانی که 25 سال دندان روی جگر گذاشتند تا دوباره به سطح اول فوتبال ایران بازگشتند و حالا بهتر از هرکسی می‌دانند که فقط با حمایت است که می‌توانند نقش مثبتی در شکل‌گیری روند رو به رشد احتمالی تیمشان داشته باشند. تماشاگرانی که صرفاً تماشا نمی‌کنند و سعی می‌کنند در حد بضاعتشان تیمشان را روبه‌جلو هدایت کنند.


این طرفداران نه‌تنها دیشب، بلکه در روزهای به‌مراتب سخت‌تر از این هم حاضر نشدند به تیم محبوب خود پشت کنند تا جایی که حتی اشک اعضای تیم را هم درآوردند و درواقع باعث شرمندگی تمامی مجموعه این تیم شدند و رضا مهاجری هم اگر عطای حضور در این تیم را به لقایش بخشید شاید به این خاطر بود که تحمل این‌همه لطف از توانش خارج بود.


البته فوتبال ایران چندان هم با این اتفاقات خوب بیگانه نبود است و چنین صحنه‌هایی را پیش‌ازاین هم در لوای هواداران تیم‌های استقلال و پرسپولیس و سپاهان و تراکتور و... شاهد بوده است، اما تفاوت این‌یکی با دیگر تجربه‌های اشاره‌شده در تداوم آن است که امیدواریم هرگز این شهر خسته از حمایت دست نکشد.


به‌هرحال آرزو می‌کنیم مسئولان فوتبال مازندران و کسانی که دستی در کاردارند، تا طاقت این مردم طاق نشده است، وارد عمل شوند و به‌سرعت در رفع مشکلات عدیده این تیم آستین‌ها را بالا بزنند تا نشان دهند این‌گونه واکنش‌ها بی‌جواب نخواهد ماند.

 

نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۳۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، طی فصول اخیر، حضور هواداران خاص و ویژه در تمرین استقلال، یکی از نکات قابل توجه بوده که از زمان سرمربیان پیشین تا به امروز، به یک عادت قابل ستایش و جالب توجه تبدیل شده است. طرفدارانی که به دلایل مختلف دارای شرایط متفاوتی هستند و با حضور در کمپ حجازی، تمرین تیم مورد علاقه شان را به تماشا می نشینند.

این موضوع در دوره کنونی و زمان حضور جواد نکونام روی نیمکت آبی ها، نمود بیشتری به خود گرفته است. سرمربی آبی پوشان برخلاف تصور همگان که او را مربی خشن و سخت گیر تصور می کنند، اما در این زمینه کاملا رفتار متفاوتی دارد و همواره از حضور هواداران دارای شرایط خاص در محل تمرین، استقبال می کند.

سرمربی محبوب آبی ها حتی در این زمینه نیز به نزدیکانش اختیار تام داده تا به هر نحوی که شده، عاشقان و طرفداران تیم را که به صورت عادی توانایی حضور در استادیوم و تشویق تیم را ندارند، به محل تمرین آورده تا ضمن روحیه دهی به سایر هواداران، انگیزه بازیکنان نیز با دیدن چنین هواداران خاص و متفاوتی افزایش پیدا کند.

پیش از این شاهد حضور برخی از هواداران با شرایط ویژه، دارای معلولیت و یا کودکانی که دچار سندرم داون هستند، در تمرین استقلال بوده ایم اما روز گذشته یک هوادار متفاوت دیگر راهی کمپ مرحوم حجازی شد و شاگردان نکونام نیز صحنه های زیبایی را با این طرفدار رقم زدند که حسابی مورد توجه قرار گرفت.

چند هفته پیش بود که ویدیویی در صفحه اینستاگرامی ورزش سه منتشر شد که طی آن، یک هوادار علاقه مند به فوتبال که دارای معلولیت بود، در یک زمین چمن مصنوعی، با دست مشغول انجام فوتبال بود آن هم در میان هم تیمی ها و رقبایی که همگی به صورت جدی و به شکل عادی، در حال انجام فوتبال با پاهایشان بودند.

انتشار این ویدیو بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت و این هوادار علاقه مند به فوتبال مورد ستایش همگان قرار گرفت که با وجود معلولیت در پاهایش، اما به مانند یک رقیب قدرتمند و قابل احترام، مشغول انجام بازی فوتبال است، جوانی که محمدجواد نصیرمقدم نام دارد.

این جوان که عاشق و شیفته استقلال بود، با دعوت سرمربی آبی ها به محل تمرین تیم رفت و روز گذشته دیداری با بازیکنان تیم داشت. جواد نکونام با دیدن محمدجواد نصیرمقدم به گرمی از او استقبال کرد و توپی را با امضای خودش، به یادگار به این هوادار خاص تقدیم کرد.

محمدجواد علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. جایی که بازیکنان در قالب فوتبال گل کوچک، با این هوادار به بازی پرداختند که حتی شاهد گلزنی او نیز بودیم، صحنه های زیبایی که به لطف نکونام و بازیکنان استقلال خلق شد.

این هوادار که از ناحیه هر دو پا دارای معلولیت است، در گفتگویی که با دوربین رسانه رسمی استقلال نیز داشت، برای این تیم آرزوی موفقیت در لیگ امسال کرد و از هواداران خواست تا با حمایت از شاگردان نکونام، زمینه قهرمانی آبی ها را فراهم کنند تا جام قهرمانی توسط سیدحسین حسینی، بالای سر برده شود.

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم انتصاب یک چهره دولت قبل در پست پایین دولت فعلی را تحمل نکرد
  • کل کل جدید استقلال و پرسپولیس؛ پالایشگاه و بانک!
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • سعیدی نماینده مجلس: با این روش‌ها در خیابان ها نمی توانیم مردم را به آموزه های اسلام نزدیک کنیم / بعضی عزیزان در اینکه حال مردم را بد کنند تخصص دارند
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها