Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@18:45:38 GMT

افزایش ۵.۷ درصدی تردد نسبت به روز گذشته

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۴۴۷۳۲

افزایش ۵.۷ درصدی تردد نسبت به روز گذشته

خبرگزاری میزان- در شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۱۷۰ تردد شمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۵.۷ درصد افزایش تردد را نشان می‍‌دهد. تاریخ انتشار: 17:00 - 10 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۳۶۰۸ به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محور‌های مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکرشده، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد درآن‌ها به‌روال عادی درجریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۱۷۰ تردد شمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۵.۷ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۲.۷درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ الی ۴ صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب نمایند.       انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ترافیک تردد جاده محور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۴۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در جاده های فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، حمید احمدی گفت: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر استان، در حال حاضر همه  جاده های استان باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.
وی بیان کرد: هم‌اکنون شاهد نزول بارش رحمت الهی به صورت پراکنده در  مسیرهای منتهی به شیراز، داراب، زرین دشت، سروستان، خرامه، کوار، مرودشت، ارسنجان، پاسارگاد، محدوده خسرو شیرین آباده، فسا، استهبان، نی ریز، جهرم، فیروزآباد، قیر و کارزین و فراشبند هستیم که به دلیل ماهیت بارش‌های بهاری شدت و ضعف آن‌ها در ساعت‌های مختلف متفاوت است.
احمدی بیان کرد: در شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ١٤٣ تردد شمار فعال در  جاده های برون شهری، در مقایسه با دیروز،  ٣ درصد کاهش را نشان می‌دهد. 
رئیس مرکز مدیریت راه‌های فارس ادامه داد: همچنین در شبانه‌روز گذشته اوج تردد بین ساعات ٧ تا ٨ صبح دیروز و  در مسیر مرودشت - شیراز و کمترین تردد در  جاده یاسوج - اقلید بین ساعات ١۴ تا ۱۵ ثبت شده شده است.

دیگر خبرها

  • تردد روان در جاده های فارس
  • افزایش سرعت اینترنت ثابت و همراه نسبت به ماه گذشته
  • چشم انداز روشن صادرات در خراسان شمالی
  • افزایش ۴۴ درصدی تولید مسکن برای مددجویان کمیته امداد نسبت سال‌های گذشته
  • افزایش ۳۵ درصدی تعرفه‌های پزشکی
  • آمار سفرهای نوروز و عید فطر اعلام شد / رشد ۵ درصدی اقامت‎‌ها نسبت به سال گذشته
  • افزایش ۹۰ درصدی امدادرسانی به حوادث در ایلام
  • رشد ۴۳ درصدی تولید مرغ در استان البرز
  • افزایش ۴۰ درصدی مصرف بنزین در ۳ سال گذشته
  • ◄ افزایش 27 درصدی ترانزیت خارجی در بخش کانتینری