Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش مهر، تیم‌های تراکتور و استقلال در چارچوب دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۸ امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم می‌روند.

این دیدار در حالی برگزار می شود که از ۱.۵ ساعت مانده به آغاز بازی ورزشگاه به صورت کامل پر شده است و جو پرشوری در استادیوم یادگار امام تبریز حاکم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون بیش از ۶۵ هزار نفر از هواداران تراکتور در ورزشگاه حضور دارند. ترافیک در مسیرهای منتهی به ورزشگاه نیز نیمه سنگین و شلوغ است.

پارکینگ‌های ورزشگاه نیز در حال پر شدن است.

طبق توافق مسئولان دو باشگاه در جلسه هماهنگی پیش از بازی، بین ۴ تا ۵ هزار صندلی امروز در اختیار هواداران استقلال قرار داده می شود.

سرخپوشان تبریزی برای اینکه از کورس مدعیان جا نمانند به ۳ امتیاز این بازی خانگی نیاز دارند و استقلال تهران نیز برای قرارگرفتن در جمع مدعیان، دست کم به یک امتیاز این بازی چشم دوخته اند.

بیژن حیدری داور وسط این بازی است و کمک های وی نیز محمدرضا ابوالفضلی و آرمان اسعدی هستند. اشکان خورشیدی و محمدرضا اکبریان نیز کمک داوران اضافی هستند و سعید قاسمی نیز داور چهارم بوده و ناظر این بازی توسط فدراسیون فوتبال اسماعیل صفیری انتخاب شده است.

تراکتور اگر در بازی امروز پیروز شود می تواند صدرنشین جدید لیگ برتر باشد و همین موضوع بر جذابیت های این بازی افزوده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۴۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوز زمستانی در لباس یک تراکتوری

به گزارش “ورزش سه”، سرمای شدید هوا در تبریز در روزهای نوروز باعث شده تا بازیکنان این تیم و به خصوص نفرات جنوبی با پوشش خاصی در تمرینات تیم تراکتور حاضر شوند. 

سیدمحمد حسینی، مدافع گچسارانی تیم تراکتور یکی از این نفرات است که با کلاه و لباس گرم در تمرینات حاضر می‌شود تا از این سرمای شدید بهاری تبریز در امان باشد. 

او که این فصل فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرده، در غیاب شجاع که در تیم ملی حضور داشت، در کنار عارف آقاسی تمرین می‌کرد.  البته باتوجه به محرومیت عارف از بازی جام حذفی، احتمالا حسینی زوج شجاع در این مسابقات خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ورود بانوان تراکتوری به ورزشگاه از دیدار با ذوب آهن
  • سپاهان باشگاه تراکتور را تهدید کرد
  • صدور مجوز حضور بانوان برای تماشای فوتبال در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • تهدید سپاهان: اتفاقات یادگار تکرار شود بازی نمی‌کنیم
  • رسمی؛ حضور بانوان برای تماشای بازی تراکتور - ذوب آهن
  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • سوز زمستانی در لباس یک تراکتوری
  • حریف استقلال سال 1403 را با برد شروع کرد(عکس)
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!
  • زنجان، شهری به یادگار مانده از دل تاریخ