Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال در حالی آغاز خواهد شد که ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز پر شده و تماشاگران دو تیم برای لحظاتی با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند. ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های تراکتور و استقلال در چارچوب دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 18 امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از آغاز بازی و در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، مسابقه دوومیدانی نیز در پیست ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد.

تماشاگران حاضر در ورزشگاه شعارهایی علیه پرسپولیس سر دادند. آن‌ها در ادامه رسول خطیبی، سرمربی تیم ماشین‌سازی را نیز تشویق کردند.

حدود 200 هوادار استقلال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز حضور پیدا کرده‌اند. بخشی از طبقه دوم ضلع شرقی ورزشگاه به اختصاص‌ یافته است.

برای لحظاتی درگیری لفظی بین تماشاگران تیم‌های تراکتور و استقلال پیش آمد اما چند لحظه بعد این درگیری جای خود را به تشویق تراکتور داد.

ترکیب متفاوت تراکتور مقابل استقلال/ شجاعی و دژاگه نیمکت‌نشین شدندحاشیه تراکتور ـ استقلال| ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز پر شد‌ +‌ عکسحال و هوای ورزشگاه یادگار امام در آستانه آغاز دیدار تراکتور - استقلال + فیلم

هواداران تراکتور محمدرضا زنوزی، مالک این باشگاه را تشویق کردند.

پیش از آغاز بازی، هواداران تیم تراکتور شعارهایی علیه استقلال سر دادند.

رشید مظاهری که پس از 7 کلین شیت در لیگ برتر، در دیدار هفته هشتم مقابل صنعت نفت آبادان گل خورد، توسط هواداران تراکتور تشویق شد تا با روحیه‌ای مضاعف پا به این مسابقه بگذارد.

نورافکن‌های ورزشگاه یادگار امام (ره) در فاصله حدود یک ساعت مانده به آغاز بازی روشن‌شده و این دیدار زیر نور برگزار می‌شود.

تماشاگران تراکتور که ورزشگاه را پر کرده‌اند، برای دقایقی موج مکزیکی به راه انداختند.

انتهای پیام/ف

R7887/P/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۴۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدشانسی گریبان یک تراکتوری را گرفت (ویدیو)

به گزارش "ورزش سه"، محمد نادری برابر تیم سابق خود انگیزه بسیار زیادی داشت تا به خصوص در بخش تهاجمی وظایف خود را انجام دهد. او در این بازی که با شکست تراکتور همراه بود، عملکرد قابل قبولی را از خود ارائه کرد اما در یک صحنه اتفاقی کلیدی برای او رخ داد.

در دقایق پایانی بازی با نساجی، نادری که توپ را در اختیار ریکاردو آلوز دید، با شناخت از این بازیکن به سرعت خود را به محوطه جریمه رساند و توپ ارسالی توسط او را با یک ضربه سر همراه کرد.

نادری که در این صحنه فرصت خوبی برای گلزنی داشت، تصور می‌کرد که این ضربه سر او وارد دروازه خواهد شد اما با بدشانسی توپ به جلوی سر این بازیکن برخورد کرد و قوس موردنظر را نگرفت تا گلر نساجی توپ را بگیرد.

ویدئو: 330491

مدافع چپ تراکتور که از شکست تیمش به شدت ناراحت بود، بعد از این فرصت سوزی هم روی زمین افتاد و حسرت موقعیت از دست رفته خود را می‌خورد.

او همچنین یک شوت به دروازه داشت که راهی به دروازه نیافت اما در آخرین دقایق بازی روی پاس رحمان جعفری و با نفوذی خوب وارد محوطه جریمه شد اما این توپ او هم گل نشد.

در این بازی اغلب حملات تراکتور از سمت چپ شکل گرفت و نادری هم جزو معدود بازیکنان خوب تراکتور بود اما تلاش او هم در نهایت به ثمر نرسید.

دیگر خبرها

  • درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده | این حرف های بد را به خودتان بزنید لطفا!
  • لزوم اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • ضرورت اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) اصلاح شود
  • تعطیلی یک روزه تمرین استقلال پیش از تقابل با تراکتور
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند
  • مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز اصلاح شود
  • بدشانسی گریبان یک تراکتوری را گرفت (ویدیو)
  • بیانیه باشگاه تراکتور درباره اتفاقات رخ داده در فرودگاه تبریز