Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مقاله قصد داریم 15 روش بسیار مهم و ضروری برای ورزش بدن سازی را برای مردان آموزش دهیم.

طرفداری- عضله بسازید، چربی سوزی کنید و فرم بدنتان را با حرکاتی که به شما خواهیم گفت عوض کنید.اگر شما جزو کسانی هستید که به ورزشی که انجام می دهید اهمیت قائلید و آن را به صورت روزانه انجام می دهید باید این حرکاتی که به شما خواهیم گفت را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعضی از حرکات در باشگاه ها وقت شما را تلف می کنند اما این حرکاتی که به شما آموزش خواهیم داد برای شما مفید خواهند بود و توصیه می کنیم حتما در برنامه تان این حرکات را اضافه کنید.

1. ددلیفت

مسلما پادشاه تمام حرکات همین است، ددلیفت به هریک از عضلات مهم بدن شما تاثیر می گذارد و شاید بزرگترین تست قدرت شماست زیرا تمام عضله های شما در این حرکت درگیر می شوند، به همین دلیل این حرکت در اولین رده حرکات قرار می گیرد.

2. اسکات هالتر از پشت

درست مانند ددلیفت، اسکات هم به هریک از عضلات مهم بدن اثر می گذارد  و به نوعی این حرکت را می توان پادشاه حرکات افزایش قدرت پا دانست. هرورزشکاری اسکات را به خاطر سریع تر دویدن، پرش بلند کردن و افزایش قدرت تمام بدن انتخاب خواهد کرد زیرا تستوسترون در تمام بدن انتشار می یابد.

3. پرس سینه

هرکسی در هر نقطه جهان که به باشگاه می رود حداقل این یکبار با این سوال روبه رو شده است، " پرس سینه میزنید؟ "، حداقل یک بار. این حرکت مسئولیت قدرتمند کردن و افزایش قدرت شما را بر عهده دارد و عضلات شانه و سه سر شما را به خوبی به چالش می کشد. پس هیچ وقت پرس سینه را فراموش نکنید.

4. ددلیفت رومانیایی با دمبل

مهم ترین حرکت برای تقویت پشت کمر و حرکت تاثیر گذار برای ماهیچه های لب به لب است. از هر ورزشکار و بدنساز با تجربه بپرسید به شما خواهد گفت که یک ست خوب ددلیفت رومانیایی چقدر برای پاها مفید است. البته در این حرکت باسن شما هم درگیر می شود و همتسرینگ شما را انعطاف پذیر تر می کند که بدین معنی است درد پشت کمرتان ناشی از نشستن طولانی مدت با این روش حل خواهد شد.

5. سوینگ کتل بل (Kettlebell Swing)

این حرکت برای مفاصل ران یک حرکت انفجاری است و برای تعادل و حفظ استقامت بسیار موثر است که اغلب آن را به عنوان جایگزین اسکات استفاده می کنند که کار غلطی است. این حرکت اگر به درستی انجام شود باعث درست شدن بدنی قوی و ستبر می شود که هر مردی به آن غبطه خواهد خورد.

دیگر سری یادداشت های بدنسازی

8 توصیه برای اینکه در پرس سینه وزن بیشتری بلند کنید (بخش اول)

8 توصیه برای اینکه در پرس سینه وزن بیشتری بلند کنید (بخش دوم)

11 دلیلی که باعث می شود از تمرینات دلسرد شوید (بخش اول)

11 دلیلی که باعث می شود از تمرینات دلسرد شوید (بخش دوم و پایانی)

مانند حرفه ای ها ورزش کنید؛ 10 روشی که شما را تبدیل به قهرمان خواهد کرد (بخش اول)

مانند حرفه ای ها ورزش کنید؛ 10 روشی که شما را تبدیل به قهرمان خواهد کرد (بخش دوم)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۵۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران به تناسب نیاز کشور به‌روزرسانی شده است

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام علیمراد یوسفی بعد از ظهر یکشنبه در جمع مدیران رسانه‌های استان قزوین اظهار کرد: سپاه پاسداران در کنار نظام جمهوری اسلامی که خود یک شگفتی بود با تدبیر بنیانگذار انقلاب اسلامی تشکیل شد.

وی با بیان اینکه سپاه به تناسب نیاز کشور بروزرسانی شده است افزود: بروز رسانی‌های پر سرعت این نهاد مقدس باعث شد ظرف این ۴۵ سال بخشی از ابعاد شگفتی ساز این نهاد روشن و مشخص شود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین ادامه داد: در اصل سپاه برای جنگ طراحی و تأسیس نشده بود اما با وقوع جنگ بروزرسانی شده و آرایش جنگی به خود گرفت و این بروزرسانی بعث شد دفاع مقدس با سربلندی خاتمه یافته و توفیقاتی به دست بیاوریم که دشمنان متوجه شوند راه پیروزی بر ملت ایران بسته است

وی تاکید کرد: بعد از دفاع مقدس با بروزسانی سازندگی روبرو شد و در کوتاه مدت آرایش و ساختار سازندگی به خود گرفت و توانست در سازندگی کشور نقش مهمی ایفا کند.

حجت الاسلام یوسفی اضافه کرد: سپاه پاسداران امروز در عملیات وعده صادق از دستاوردهای دهه هشتاد خود استفاده کرده و از دستاوردهای دهه نود استفاده نکرده است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین بیان کرد: با موفقیتی که سپاه در عملیات وعده صادق بدست آورد دنیا و مخصوصاً دشمنان ما متوجه تغییر موازنه قدرت شده‌اند.

وی در پایان با بیان اینکه امروز در منطقه دست برتر داریم و دشمن به خوبی به این نکته پی برده است، یادآور شد: عملیات وعده صادق ترکیب بی نظیری از حمله‌های سایبری، موشکی و پهبادی بود.

کد خبر 6084894

دیگر خبرها

  • پشت‌پرده انتشار یک مصاحبه قدیمی علیه هادی چوپان؛ چه کسی می‌خواهد هادی چوپان را تخریب کند؟
  • افراد دارای تناسب اندامی که هیچ وقت باشگاه نمی روند این ۷ عادت را دارند
  • سپاه پاسداران به تناسب نیاز کشور به‌روزرسانی شده است
  • آیا به نسبت سن خود تناسب اندام دارید؟
  • پیشکسوت استقلال: با این روند صدر را از دست می دهیم
  • تشخیص زودهنگام سرطان سینه با دستاورد محققان ایرانی
  • سنسور تشخیص زودهنگام سرطان سینه طراحی شد
  • علم در دست فردی تأثیرگذار است که با امید حرکت کند
  • چهار دلیل برای اینکه بدن زنان با وزنه‌برداری حجیم نمی‌شود
  • نگاهی بر سیر تاریخی شغل و زنان در جامعه