Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@07:13:34 GMT

صنیعی‌فر: مهاجری با قدرت به کارش ادامه می‌دهد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۴۵۲۴۵

صنیعی‌فر: مهاجری با قدرت به کارش ادامه می‌دهد

رئیس هیات مدیره باشگاه نساجی عنوان کرد که باید برای موفقیت همه مسئواین استان مازندران باید به این تیم کمک کنند تا نساجی به موفقیت برسد.

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد صنیعی‌فر یکی از مالکین و رئیس هیأت مدیره باشگاه نساجی ضمن تبریک به‌مناسبت فرا رسیدن ماه ربیع‌الاول در گفت و گویی مفصل با رسانه باشگاه، در باره موضوعات مختلف صحبت کرد که با هم مرور می کنیم:

 

تنها راه عبور نساجی از بحران‌ها، وحدت است

 همان‌طور که همه هواداران عزیز نساجی می‌دانند، بنده در شرایطی در این باشگاه قبول مسئولیت کردم که مسئولان مازندران شاهد اجتماعات هواداران مقابل فرمانداری و استانداری بودند و وضعیت هر روز بحرانی‌تر می‌شد؛ به‌واسطه عشق و علاقه‌ای که به فوتبال در من جاری بود و اینکه قصد داشتم با خوشحال کردن دل مردم از خودم باقیات و صالحاتی به‌جا بگذارم، با پیشنهاد دوستانم متقاعد شدم مالکیت باشگاه نساجی را به‌عهده بگیرم و گرنه به لحاظ اقتصادی این باشگاه هیچ آورده‌ای برای من نداشته و ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجربه نشان داده که تنها راه عبور نساجی از بحران‌ها، وحدت است، هر گاه این مؤلفه تحت شعاع قرار گرفت، ما با حواشی و بحران مواجه شدیم، انتظار بنده و کلیه عوامل باشگاه این است که تنها یار و همراه روزهای خوش ما نباشند، ما برادری خودمان را ثابت کردیم، الان هم به لحاظ مالی هیچ چیزی برای باشگاه کم نگذاشتیم، تنها صحبت  ما این است که امیدوارم فدراسیون همه باشگاه‌ها را به یک چشم نگاه کند.

 

از مسئولان استان مازندران انتظار همراهی داریم

 اگر قرار است قانون اجرا شود، باید برای همه باشگاه‌ها اجرا بشود نه فقط نساجی! الان پرسپولیس و استقلال که از بیت‌المال ارتزاق می‌کنند، چقدر بدهی دارند؟ شاید بدهی‌شان ۱۰ برابر نساجی و بیشتر هم باشد، آیا می‌توانند کارت بازیکنان آنها را صادر نکنند؟ چرا فدراسیون از بخش خصوصی حمایت نمی‌کند؟ مگر ما با مسئولان و نمایندگان مازندران خصومتی داریم؟ اگر هم گلایه‌ای می‌کنیم به این دلیل است که انتظار داریم آنها از قدرت‌شان استفاده کنند و به کمک ما بیایند. همین!

 

باشگاه باید چشم‌انداز داشته باشد

 چند ماهی است وکیل باشگاه را مأمور کرده‌ام که تمام بدهی‌های ریز و درشت باشگاه را مشخص کند تا بتوانیم با برنامه‌ریزی درست، رفته رفته نساجی را به روزی برسانیم که دیگر کوچک‌ترین بدهکاری نداشته باشد، هرچند همانطور که مردم عزیز می‌دانند بسیاری از ارقام بدهی‌ها واقعی نیست، باید بسیاری از این قراردادها و صورت‌وضعیت‌ها مجدداً بررسی شود؛ همین فرایند، پروسه‌ای زمان‌بر است. خدا را شاکریم با تلاش‌هایی که به همراه آقای حدادیان و دیگر مسئولان باشگاه انجام دادیم، چه به لحاظ امکانات رفاهی، تمرینی و همچنین ایاب و ذهاب و چه از لحاظ پرداختی‌ها در مقایسه با بسیاری از تیم‌های لیگ برتر، چیزی کم نگذاشتیم.

 

نمی‌گذاریم مهاجری کناره‌گیری کند

 ما نمی‌گذاریم این اتفاق بیفتد، یک کاری را با هم آغاز کردیم و با هم نیز آن را به پایان می‌رسانیم، شما بررسی کنید کدام تیم لیگ برتری با کیفیت و زیبایی نساجی بازی می‌کند؟ در دو بازی اخیر با فولاد و صنعت نفت هرچند امتیاز دلخواه را کسب نکردیم و بخت با ما یار نبود اما از فوتبال تیم‌مان لذت بردیم و افتخار کردیم که نساجی چنین فوتبالی بازی می‌کند.

 

مهاجری با قدرت به کارش ادامه می‌دهد

باید به اطلاع آن دسته افرادی که با صحبت‌های دیشب رضا مهاجری خوشحال شدند، برسانم که به هیچ عنوان به گزینه‌ای به‌جز مهاجری فکر نمی‌کنیم و قطعاً او با قدرت به کارشان ادامه می‌دهد.

 

اخلاق را زیر پا نمی گذارم

 بارها شنیده بودم که آقای پرهام حرف‌هایی علیه بنده می‌زند اما به‌‌واسطه اینکه احترام‌شان حفظ بماند، خویشتن‌داری کردم هرچند به‌دلیل اینکه ایشان در موضع ضعف قرار داشت، به‌راحتی می‌توانستم مثل خودش رفتار کنم اما هیچ‌وقت اخلاق را زیر پا نگذاشتم؛ حال ایشان هم مثل خیلی‌ها به حرف آمده، با وجود همه این مسائل باز هم از ایشان تشکر می‌کنم و به ذکر چند نکته بسنده خواهم کرد.
خدا را باز هم شاکریم که دوران حضور آقای پرهام در نساجی خیلی هم دور نیست که بتوان تاریخ را تحریف کرد، شاهدان زمان مالکیت ایشان، بزرگ‌ترین مستندات زنده‌ای هستند که به‌زیبایی می‌توانند اوضاع و احوال آن زمان را تشریح کنند. من از مردم سوال می‌کنم آیا در طول ۳ سالی که خادم نساجی هستم، فلان‌ کارخانه‌ای را به قیمت ارزان از دولت گرفتم که بعد بتوانم آن را چندبرابر بفروشم؟ یا درخواست رانتی برای خودم داشتم؟ مردم قائمشهر بگویند که آیا تاکنون بنده را در ستاد انتخاباتی کسی دیده‌اند و از کاندیدایی حمایت کردم؟ آنهایی که این کارها را کرده و این رانت‌ها را دریافت کردند و شما هم به‌خوبی آنها را می شناسید بنده بارها از مسئولین گله کردم اما آیا این داد زدن‌های من به‌خاطر جیبم بود یا به‌خاطر باشگاه؟

 

چرا باشگاه نساجی باید مالیات کارخانه چوب و کندلوس را بدهد؟!

 آقایان کارخانه صنایع چوب مازندران و کندلوس را گرفته و فروخته اند و حالا اداره مالیات باشگاه نساجی را بدهکار کرده است! کسانی که به مهدی پرهام مشورت می دهند بهتر است این موارد را هم به او یادآوری کنند و دست از سر نساجی بردارند. در غیر این صورت اسم تک تک آنها را در اختیار رسانه ها می گذارم تا همه مردم این افراد را بشناسند.

 

هبه‌ای در کار نبود

 بنده پول دادم و باشگاه نساجی را خریدم. اسنادش هم موجود است تا بتوانم تیم را تحویل بگیرم، هبه‌ای در کار نبود، به قول دوستان قیمت این تیم در آن مقطع ۴ - ۵ میلیارد تومان بود و من حدود ۳ یا ۴ میلیارد زیر قیمت خریدم، آیا بدهی‌های نساجی مشخص بود که من واقعاً بدانم این باشگاه فقط ۳ یا ۴ میلیارد تومان بدهکار است؟ اشتباه من این بود که به اعتماد کردم و واقعاً فکر کردم بدهی نساجی همین مقدار است اما روز به روز بر میزان این بدهی‌ها افزوده شد؛ حتی هر روز از گل‌فروشی گرفته تا سوپرمارکت، داروخانه، رستوران و هتل برای ما فاکتور می‌آوردند. همان طور که اشاره کردم فقط ۲ میلیارد تومان مالیات از سوی یکی از کارخانه‌های مازندران برای باشگاه بریده شده؛ پول را دوستان می‌گرفتند، حالا مالیاتش را من باید بدهم! مثل روز برایم روشن است برخی‌ها که هیچ نقشی نیز در صعود نساجی نداشته‌اند بعد از دسیسه‌چینی‌ها و ضربات مختلف به نساجی، هر بار دستاویز گزینه جدیدی می‌شوند تا بتوانند به نساجی ضربه بزنند اما بدانند که دست‌شان رو شده و مردم دیگر گول آنها را نمی‌خورند؛ البته هنوز هم برای خیلی‌ها سخت و دردآور است و قابل هضم نیست که چطور صنیعی‌فر در عرض یک‌سال هواداران نساجی را بعد از ۲۴ سال به آرزوی‌شان رساند.

نساجی مازندران فرهاد صنیعی فر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران فرهاد صنیعی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۵۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید

به گزارش خبرآنلاین محمدمهاجری در روزنامه اعتماد نوشت:آقای ذوالنور به افول جایگاه مجلس اشاره کرده و به عنوان نمونه، دخالت‌های بیرونی در قانونگذاری را برشمرده است. با اینکه طبق قانون اساسی، قانونگذاری منحصرا در اختیار مجلس قرار دارد، اما سال‌های زیادی است که نهادهایی همچون شورای انقلاب فرهنگی، شورای عالی فضای مجازی و... دستورالعمل‌هایی را ابلاغ می‌کنند که در حکم قوانین لازم‌الاجراست. آقای ذوالنور نخستین چهره سیاسی نیست که چنین انتقادی را بیان می‌کند. پیش از او نمایندگان دوره‌های قبل مجلس - به خصوص آقای علی مطهری - بارها این موضوع را گفته‌اند، اما دوستان اصولگرا همچون جناب ذوالنور حاضر به پشتیبانی از این ایده نشدند.

جای این پرسش جدی وجود دارد که چرا چنین جراتی وجود دارد که جایگاه مجلس نادیده گرفته شود و شعار در راس امور بودن آن عملیاتی نشود؟بگذارید از همین انتخابات اخیر مجلس در اسفند 1402 شروع کنیم. متاسفانه فرآیندی که از ماه‌ها قبل آغاز شد و مجلس یازدهم هم با اصلاح قانون انتخابات به آن کمک کرد، شرایطی را به وجود آورد که مجلس دوازدهم از هم‌اکنون با شائبه ناکارآمدی مواجه شود.

بخش بزرگی از نمایندگان مجلس یازدهم که شاید آقای ذوالنور هم جزو آنها باشد مدتی قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم از آقای رییسی دعوت کردند وارد میدان رقابت ریاست‌جمهوری شود. این اقدام اگر در قالب یک فعالیت تعریف شده حزبی صورت می‌گرفت کاملا قابل دفاع بود، زیرا وقتی یک حزب سیاسی از کاندیدایی حمایت می‌کند مسوولیت اقدام خود را هم می‌پذیرد. اما اقدام فردی نمایندگان مجلس یازدهم معنای اقدام حزبی نداشت، بلکه نمایندگان استقلال خود را به حراج گذاشتند و عملا چک سفید امضا به رییس دولت دادند و به همین دلیل همه نمایندگانی که آن نامه را امضا کردند، باید در برابر ناکارآمدی دولت سیزدهم پاسخگو باشند. انتخابات مجلس دوازدهم متاسفانه با مشارکت کم صورت گرفت و آرای نمایندگان نیز بسیار پایین بود و از جمله در تهران، نفر اول کمی بیش از 500هزار رای (معادل5درصد رای واجدان شرایط شرکت در انتخابات) کسب کرد.در اکثر حوزه‌های انتخابیه نیز افراد منتخب کمی بیش از 20درصد آرا را به خود اختصاص داده‌اند.

حتما آقای ذوالنور توجه دارند که هر چه پایگاه مردمی مجلس (و البته ریاست‌جمهوری) ضعیف‌تر باشد، نهادهای دیگر حاکمیت تلاش می‌کنند نقش آن را در مقدرات کشور کمرنگ کنند. مجلس دوازدهم علاوه بر ضعف پیش گفته، به مدد شورای محترم نگهبان از چهره‌های خاصی برخوردار شده که برخی از آنها به تنهایی قادر به نابودی حیثیت کل مجلس ‌هستند.

جای شکرش باقی است که یکی از این افراد با تذکر رهبر معظم انقلاب، دست‌کم تا اطلاع ثانوی از تنش‌زایی و پرخاشجویی فاصله گرفت، اما باید منتظر ماند و با آغاز مجلس جدید، فصل تازه‌ای از هنرنمایی این گروه را به تماشا نشست. دقیقا آنچه را آقای ذوالنور از بابت پایین آمدن شأن مجلس نگرانش است، همان چیزی است که خود او حتی اگر در ایجادش موثر نبوده، در برابر آن سکوت تاییدآمیز داشته است.

با این همه اگر بخواهیم خوشبینانه به آسیب‌شناسی نماینده محترم قم بنگریم و فرض کنیم که او با این نگاه به دنبال اصلاح مجلس است، گریزی نیست جز اینکه امیدوار باشیم همین مجلس ضعیف کم رای، نقایص خود را با عملکرد مثبت جبران کند. حساب‌کشی جدی و دقیق از دولت، نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی و برخورد بدون رودربایستی با وزرای ضعیف و شخص رییس‌جمهور و نیز آتش نزدن قراردادهای بین‌المللی (که حتما جناب ذوالنور آن را به یاد دارد!) می‌تواند کفاره‌ای برای جبران اشتباهات گذشته باشد. امید که آقای ذوالنور - که از الان در قامت کاندیدای ریاست مجلس- سخن می‌گوید، حتی اگر به چنین منصبی هم نرسید، در رفع آسیبی که آن را فهم کرده است، برآید. 21302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899334

دیگر خبرها

  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • مقاومت سخت برای عزل وزیر اقتصاد؛ افاضات قبل از تکیه بر صندلی را ببینید | فیلم
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • بدهی وزارت نیرو به تولید کنندگان برق ۱۰۰ همت است
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد
  • ادامه قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم