Web Analytics Made Easy - Statcounter

والورده صراحتا گفت گریزمان باید برای کسب دقایق بازی موردنظر، انتظارات را برآورده کند.

طرفداری - ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار خارج از خانه مقابل لوانته در هفته دوازدهم لالیگا شرکت کرد.

به گزارش مارکا، والورده به خبرنگاران گفت:

لوانته؟ شاید همان تیم فصل پیش باشند. آنها تیمی هستند که اغلب سعی در پرس از جلو دارند و مهره‌های هجومی خوبی هم در این تیم بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معمولا تیمی هستند که با تعداد نفرات بالا حمله می‌کنند و اگر توپ را در نزدیکی محوطه جریمه از شما پس بگیرند، با بازیکنانی چون مورالس و هرنانی، بی رحم ظاهر می‌شوند. بازی با لوانته از آن دست بازی هایی است که هر اتفاقی در آن ممکن است رخ بدهد. اخیرا در بازی با رئال سوسیداد، لوانته دوباره تیمی یکدست درست مثل فصل قبل شده بود.

صدرنشینی؟ هدف ما همیشه این است که در هر بازی به عنوان صدرنشین وارد زمین شویم. فصل را خوب شروع نکردیم. در برخی بازی‌ها به دردسر افتادیم. شانس هم با ما یار نبود اما فوتبال همین است. به تدریج توانستیم به فرم ایده آل برگردیم و هنوز راه درازی در پیش است. بازی‌های خارج از خانه کلیدی هستند. وقتی صدرنشین هستید یعنی دقیقا جایی هستید که دوست داشتید باشید. درست وقتی که خوب شروع نکرده بودیم و می‌گفتم هنوز تا پایان فصل زمان زیادی باقی مانده، اکنون هم همین را می‌گویم. بازی‌های سختی در پیش داریم. مثل بازی فردا و بازی سه شنبه که اهمیت زیادی برایمان دارد.

گریزمان؟ او بازیکنی است که به طور مداوم هر هفته بازی کرده است. در بازی با وایادولید تصمیم گرفتم چند تغییر در ترکیب اعمال کنم. دوست ندارم درباره بازیکنان غیرقابل تعویض حرف بزنم. گریزمان اگر انتظارات را برآورده کند، بازی خواهد کرد.

صحبت‌های پیکه درباره نیمار؟ نمی‌دانم. من که حاضر نبودم از حقوقم به خاطر بازگشت نیمار کم شود یا در قراردادم تغییراتی حاصل شود! نه وقتی که رفت و نه وقتی که شانس برگشتن داشت. درباره دیویس کاپ او هم فکر نمی‌کنم مسئله جدیدی باشد و نیازی نیست قبل از اینکه اتفاقی رخ بدهد، نگران شوم. اگر این مسئله روی بازی او اثر گذاشت و باعث افتش شد، نگران خواهم شد.

روزهای استراحت تیم؟ فکر می‌کنید زیاد استراحت می‌دهیم؟ از نظر من که تعدادشان کم است. ما از یک برنامه عادی پیروی می‌کنیم. باید فکر بدن بازیکنان بود. برنامه‌ام را عوض نمی‌کنم. شاید حتی مرخصی بیشتری هم در آینده به تیم دادم.

بازگشت مسی به تیم ملی آرژانتین؟ می‌دانستیم که وقتی به میادین برگردد و روی فرم باشد، احتمال دعوتش به تیم ملی وجود دارد. دفعه قبل هم بابت محرومیت دعوت نشد. در هر صورت این مسئله هیچ تاثیری روی ما نمی‌گذارد. دعوت مسی به تیم ملی کشورش یک موضوع عادی است و نکته منفی محاسبه نمی‌شود. 

مصدومیت اومتیتی؟ امروز خواهیم دید به تمرینات، چه واکنشی نشان می‌دهد. بر همان اساس تصمیم خواهیم گرفت. ساموئل مشکلاتی داشته که همه از آن خبر داریم و از همین رو ثبات لازم در بازی کردن را هم به دست نیاورده است. اجازه دهید ببینیم می‌تواند این مشکل را پشت سر بگذارد و دقایق بیشتری نصیبش شود.

لنگلت؟ او بسیار بازیکن قابل اعتمادی است. همزمان یک حرفه‌ای تمام عیار نیز هست. او خیلی زود به بازیکن فیکس تبدیل شد چون اومتیتی درگیر مصدومیتش بود. کلمنت در سطح بسیار بالایی بازی کرده و دعوتش به تیم ملی، پاداش همین عملکرد بوده است.

ترکیب خط میانی بارسا؟ بعضا چیدمان را عوض می‌کنیم چون گزینه‌های زیادی در اختیار داریم. واضح است که دی یونگ، شادابی زیادی برای ما در خط میانی به ارمغان می‌آورد. چه زمان حمله و چه در دفاع. در بازی‌های فیزیکی هم همین طور. بنابراین فیکس بازی کردن‌های او جای تعجبی ندارد. او همچنان در بعد بازی تیمی پیشرفت خواهد کرد.

با مفید شدن وقت بازی فوتبال موافق هستید؟ به یاد دارم که تقریبا در تمام جلساتی که مربیان در یوفا دارند، در این زمینه پیشنهاد می‌دهند که وقت مفید را به جای 90 دقیقه به کار بگیرند. من کاملا با این ایده موافق هستم. شاید راه حل همین باشد چون با وقت مفید، بازی به شرایط واقعی نزدیک‌تر است. بر این اعتقاد هستم که در آینده فوتبال همین گونه بازی خواهد شد و با وقت مفید، دیگر اتلاف وقت‌های عذاب آوری در کار نخواهد بود.

آنسو فاتی؟ از تصمیماتی که درباره او گرفته‌ام، پشیمان نیستم. در آن زمان نیاز داشتیم با یک بازیکن، جای خالی مصدومانمان را پر کنیم. او بازیکن بسیار جوانی است و هنوز سالیان زیادی از فوتبالش باقی مانده است. او با تیم اول تمرین می‌کند و پس از اینکه می‌تواند برای ما یا تیم دوم به میدان برود. می‌دانم که وقتی یک بازی جوان فراتر از انتظارات ظاهر می‌شود، جو ویژه‌ای اطراف او شکل می‌گیرد ولی وضعیت همین است. واقعیت این است که آنسو اصلا متعلق به سطح کنونی نیست. او باید مدیریت ریتم بازی، بدن، قدرت بدنی و چیزهای دیگر را یاد بگیرد. هنوز راه درازی در پیش دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۵۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل/ حقیقی‌ها نقدینگی تزریق بازار سهام کردند

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو، برخلاف انتظارات روز متعادلی را پشت سرگذاشتیم. خریدارهای خوب در منفی‌ها نشان دهنده‌ انتظارات مثبت از آینده بازار است باز گشایی ذوب و حجم معاملات بالای آن از اتفاقات خاص تابلوی امروز بود.

این کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: در جریان معاملات امروز حقیقی‌ها ۱۸۲ میلیارد تومان پول وارد سهام و حق تقدم کردند و تا به اینجا تراز مثبت ۲۲۰ میلیارد تومانی در صندوق‌های درآمد ثابت ثبت کرده‌اند.

او افزود: ارزش کل معاملات امروز بازار ۱۰.۶۹۸ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۴۶۴۴ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و صندوق‌های قابل معامله سهامی بوده است.  همچنین نماد‌های فارس، ذوب، بوعلی بیشترین تاثیر مثبت را بر روی نماگر کل داشتند در نهایت هم شاخص بورس امروز با رشد ۱۱ هزار و ۹۷۲ واحدی به عدد ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار واحد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • وقتی دعای مادر باعث بازگشت فرزندش از مرگ شد + فیلم
  • لژیونری که انتظار‌ها را برآورده کرد
  • افزایش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل/ حقیقی‌ها نقدینگی تزریق بازار سهام کردند
  • بازگشت نیمار به بارسلونا؟
  • شرط الهلال برای بازگشت نیمار به نیوکمپ
  • بازگشت صادقی با گل اروپایی و شادی رونالدویی
  • بازگشت صادقی و اسماعیلی‌فر به تمرین پرسپولیس
  • اکبری ماراتن برده را باخت/ عطایی فینالیست شد
  • پیروزی دشوار و صعود ایران در عشق‌آباد با تک‌گل نیمار آسیا
  • مهران رجبی: کاش معروف نبودم