Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام جباری با بیان اینکه اشتغال زایی و رشد اقتصادی مهمترین اولویت سال رونق تولید است، گفت: مردم هزارجریب بهشهر با توسعه اقتصادی و تلاش برای اشتغال گام های مثبتی در رونق تولید برداشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بهشهر، حجت الاسلام «سید عربعلی جباری»، جمعه ( 10 آبان) در حاشیه بازدید از جشنواره زعفران افزود: اکنون تولید زعفران در منطقه هزارجریب بهشهر، فراگیر شده است و شاهد رونق تولید در منطقه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار کرد: مردم هزارجریب بهشهر با توسعه اقتصادی و تلاش برای اشتغال گام های مثبتی در رونق تولید برداشتند و «ما می توانیم» معنا شد.

 

امام جمعه بهشهر با اشاره به مطالعات فراگیر و اساسی برای رهایی هزارجریب از محرومیت بیان کرد: باید همه مردم و مسئولان برای برچیدن محرومیت از هزارجریب تلاش کنند و توسعه اقتصادی با تغییر الگوی کشت می تواند گامی در این راستا باشد.

 

حجت الاسلام جباری گفت: مردم همه مناطق باید از زندگی مطلوب و ایده ال برخوردار باشند.

 

وی تاکید کرد: خدمات رسانی و ایجاد زیرساخت برای درآمدزایی مردم مهمترین وظایف مسئولین است.

 

به گزارش شبستان، اولین جشنواره زعفران، ۹ و ۱۰ آبان ماه امسال در روستای « اندرات» بهشهر برگزار شد.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد نماز جمعه پدافند غیرعامل شهادت امام رضا ع شیراز مساجد جهان ماه صفر ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی راهپیمایی 13 آبان جشنواره زعفران بهشهر امام جمعه بهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۷۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در راستای کمک به اشتغال‌زایی در حوزه معدن هفت واحد معدنی با سرمایه‌گذاری ۱۹۷ میلیارد ریال احیا شد.

مجید گلشنی‌منفرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: در راستای کمک به اشتغال‌زایی در حوزه معدن هفت واحد معدنی با سرمایه‌گذاری ۱۹۷ میلیارد ریال احیا شد.

وی با اشاره به اینکه طبق بررسی انجام شده عمده مشکل واحدهای صنعتی در استان کمبود نقدینگی، بدهی بانکی و تأمین مواد اولیه است، اضافه کرد: در همین راستا مشکل ۱۵ واحد صنعتی با اشتغال‌زایی برای یک هزار و ۸۲۵ نفر حل شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان به لحاظ تولیدات صنعتی جایگاه خوبی در کشور دارد، اضافه کرد: در حال حاضر تولیدات استان به ۴۶ کشور دنیا صادر می‌شود.

گلشنی‌منفرد افزود: از این تعداد، ۱۳ کشور در سال گذشته به مقاصد صادراتی استان افزوده شده است و در سال‌جاری نیز ۳۲ کالای جدید صادراتی به سبد محصولات صادراتی استان اضافه شد.

وی افزود: سال گذشته عمده کالای صادراتی این استان شامل شمش روی، ترانسفورماتور و متعلقات، پروفیل، میلگرد، نبشی، شمش فولادی، مفتول مسی، فیلم پروپیلن، اسید سولفونیک، کنسانتره روی، لبنیات، شمش سرب، کاغذ فلوتینگ، تست لاینر و مقوا بود.

کد خبر 747651

دیگر خبرها

  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • پرونده قضائی «هشت مهر» در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟