Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از انتشار گزارشی در مورد وضعیت و دلایل طعم و بوی آب شرب سنندج در خبرگزاری برنا فرماندار سنندج برنامه هایی را برای ارتقای پایدار کیفیت آب شرب سنندج ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ پس از انتشار گزارشی در خصوص وضعیت طعم و بوی آب شرب شهر سنندج در خبرگزاری برنا و سپس بازدید فرماندار از دفتر این خبرگزاری در کردستان ابراهیم زارعی به بررسی میدانی موضوعات گزارش شده پرداخت و از نزدیک روند وضعیت تصفیه آب سنندج و روستا های بالادست را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم زارعی روز پنج شنبه در جلسه کارگروه سلامت و امنیت مواد غذایی سنندج که با هدف یافتن راه‌های ارتقای پایدار کیفیت آب شرب سنندج برگزار شد، گفت: مجموعه برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت برای دستگاه‌ های مختلف دولتی تعریف تا در روند اجرای این برنامه ها، از ورود هرگونه پسماند و مواد آلاینده به مخزن سد قشلاق سنندج جلوگیری شود.

فرماندار سنندج عنوان کرد: باید به صورت فوری برای تصفیه مقدماتی فاضلاب و جلوگیری از ورود مستقیم فاضلاب روستای سراب قامیش به مخزن سد، شرکت آب و فاضلاب روستایی نسبت به اجرای حوضچه‌ی تصفیه مقدماتی فاضلاب سراب قامیش اقدام کند.

او افزود: شرکت آب و فاضلاب شهری باید با برنامه‌ریزی منظم و با حضور نماینده مرکز بهداشت، نسبت به شستشو مخازن، منابع و شبکه توزیع آب تمام نقاط شهر سنندج به صورت مداوم و منظم اقدام کند.

در ادامه این نشست، ضرورت فعالیت مدوام و بیش‌ازپیش «کمیته ایمنی آب مورداشاره قرار گرفت و بر پایش کنترل کیفی آب سد، تصفیه‌خانه و شبکه توزیع و ارائه نتایج آن تا یک هفته دیگر تأکید شد.

به گفته فرماندار سنندج، در این نشست همچنین تصمیم‌گیری شد شبکه بهداشت و بخشداری‌ها با آموزش روستاییان حوضه آبریز سد قشلاق، آنان را از عواقب تخلیه پسماند حیوانی و آلاینده های دیگر در مسیر سرشاخه‌های ورودی آب به مخزن این سد آگاه کنند.  

همچنین مأموریت داده شد ادارات دامپزشکی، جهاد کشاورزی مرکز بهداشت و محیط‌زیست، وضعیت آلایندگی احتمالی مرغداری‌های اطراف سد را بررسی کنند.

بیشتر بخوانید: فرماندار سنندج از دفتر خبرگزاری برنا در کردستان بازدید کرد 576 طرح اشتغال خانگی تسهیلات دریافت کردند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان فرماندار سنندج ابراهیم زارعی آب شرب سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۲۹۱۰ میلیارد تومانی دولت به شهرداری‌های استان

موحد نیا در مراسم تودیع و معارفه شهرداران آذرشهر از اهتمام جدی دولت در حمایت از شهرداری استان خبر داد و  گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب شهرداری‌ها به مردم بیش از ۲۹۱۰ میلیارد تومان اعتبارات دولتی در قالب کمک نقدی، اهدای رایگان خودرو سنگین و نیمه سنگین و همچنین تخصیص قیر رایگان به شهرداری‌های استان در سال گذشته از طرف دولت تخصیص یافته است. 

 

وی بر ضرورت ایجاد درامد پایدار توسط شهرداری‌ها افزود: برای دستیابی به توسعه متوازن شهری و برون از بحران مالی در شهرداری‌ها باید با تغییر نگرش‌ها و تدوین برنامه‌های اصولی، و تعریف منابع درامدی پایدار وضعتی اقتصادی و مالی شهرداری‌ها را تقویت نمایند. 

در پایان این مراسم عبدالله سیف زاده بعنوان شهردار جدید آذرشهر معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • برنامه دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی 
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
  • کمک ۲۹۱۰ میلیارد تومانی دولت به شهرداری‌های استان
  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه لجستیک ایران‌خودرو در سال۱۴۰۳
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته | پاسخ ایران به تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا | آخرین وضعیت حقابه هیرمند
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا
  • نظارت برنانوایی‌ها باهدف ارتقای کیفیت نان درآزادشهر انجام می شود