Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@22:04:00 GMT

«انتشارات به‌نشر» ناشر برگزیده خراسان رضوی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۴۸۰۲۱

«انتشارات به‌نشر» ناشر برگزیده خراسان رضوی شد

در آیین افتتاحیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد، به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) به عنوان ناشر برگزیده سال خراسان رضوی انتخاب شد.

به گزارش مشرق، در آیین افتتاحیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد، به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) به عنوان ناشر برگزیده سال خراسان رضوی انتخاب شد.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد با شعار «کتاب پیشران مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی» با حضور تولیت آستان قدس رضوی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار خراسان رضوی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان، فرهیختگان و نویسندگان و جمعی از مدیران فرهنگی استان در محل نمایشگاه های بین المللی مشهد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم، «انتشارات به‌نشر» به عنوان ناشر برگزیده سال خراسان رضوی در بخش آثار ادبی کودک و نوجوان انتخاب شد و از تلاش های حسین سعیدی، مدیرعامل این انتشارات تجلیل شد.

در متن تقدیرنامه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به انتشارات «به‌نشر» به عنوان ناشر برگزیده کتاب سال استان آمده است: «قدم نهادن در مسیر فرهنگ و ادب ره‌توشه خردورزان است که در صحنه حق پویی حضور یافته و با قلم متعهد و وجدان بیدار دغدغه‌های جامعه ما باشند. خداوند متعال را شاکریم که این فرصت را به ما عنایت فرمود که گامی در جهت همگرایی میان از اصحاب نشر و قلم برداریم».

«موقف» برگزیده کتاب سال خراسان شد
در بخش انتخاب کتاب سال خراسان رضوی نیز کتاب «موقف» به قلم «سعید تشکری» از «انتشارات به‌نشر» به عنوان کتاب برگزیده سال خراسان رضوی انتخاب شد.

سعید تشکری، نویسنده، کارگردان و فیلم‌نامه نویس، عضو کانون ملی منتقدان تئاتر و مدرس ادبیات نمایشی و داستان‌نویسی است که در کتاب «موقف» روایتگر سرزمینی است که دعبل خزایی، شاعر شیعی متصل به آستان امام هشتم (ع) برای خود انتخاب کرده است، او هر چند از این سرزمین دور است، اما با کلام و خدمتش موقف سرزمین امام هشتم می‌شود.

گفتنی است از میان سه هزار و ۵۸۵ کتاب راه یافته به دبیرخانه انتخاب کتاب سال در خراسان رضوی، یک هزار و ۹۰ اثر منتخب به مرحله نخست راه پیدا کردند، در محله دوم ۱۰۹ داوری و در مرحله سوم ۲۳ کتاب انتخاب شد. در مرحله نهایی پنج اثر به عنوان منتخب کتاب سال استان برگزیده و در آیین افتتاحیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد از نویسندگان این آثار تجلیل شد.

تقدیر از مترجم کتاب «هم قسم»
در ادامه آیین افتتاحیه نمایشگاه کتاب مشهد از احمد نظنزی جانباز ۷۰ درصد و مترجم کتاب «هم قسم» به عنوان دیگر اثر برگزیده سال خراسان رضوی تجلیل شد.
کتاب «هم قسم» شرح زندگی و خاطرات «ام یاسر»، همسر شهید سید عباس موسوی، دبیرکل پیشین حزب‌الله لبنان است که توسط «به‌نشر» انتشارات آستان قدس رضوی منتشر شده است و به عنوان کتاب برگزیده بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد انتخاب شد.
در پایان این مراسم و با حضور تولیت آستان قدس رضوی از آثار برگزیده رونمایی شد.

گفتنی است انتشارات به‌نشر در دو غرفه «کودک و نوجوان» و «عمومی و بزرگسال» میزبان حضور علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد با حضور ۷۳۰ ناشر از سراسر کشور تا ۱۵ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد مقدس دایر است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان کتاب انتشارات به نشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۸۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد با اشاره به سطح زیر کشت کلزا در شهرستان مشهدگفت: سطح ابلاغی زیر کشت کلزا در مشهد برای سال زراعی جاری ۹۲۰هکتار است که کل سطح زیر کشت ابلاغی کلزا در این شهرستان محقق شده است.

علی اکبر قارزی بابیان اینکه  پیش‌بینی می‌شود از این سطح کشت بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تن کلزا برداشت شود گفت: شهرستان مشهد رتبه نخست را در سطح زیر کشت و تولید در زمینه محصول کلزا در سطح استان به خود اختصاص داده است.

وی گفت: تعداد کمباین‌های برداشت در استان برای این نوع محصول ۴۵ دستگاه است.

 

دیگر خبرها

  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد