Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@02:43:07 GMT

نوید محمدزاده و محسن تنابنده وارد ژاپن شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۴۹۰۱۵

آفتاب‌‌نیوز :

در حالی جشنواره فیلم توکیو پنجمین روز برگزاری‌اش را سپری کرد که شنبه - ۱۱ آبان - سه فیلم ایرانی حاضر در این رویداد در بخش‌های مختلف به نمایش درمی‌آیند.

شنبه مصادف با دوم نوامبر، فیلم «متری شش و نیم» سعید روستایی با حضور کارگردان و نوید محمدزاده بازیگر این فیلم در بخش رقابتی اصلی جشنواره فیلم توکیو به نمایش درمی‌آید و پس از آن نشست نقد و بررسی فیلم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم «قسم» به کارگردانی محسن تنابنده و «پیرمردها نمی‌میرند» به کارگردانی رضا جمالی با حضور کارگردان‌هایشان در بخش آسیایی جشنواره فیلم توکیو به نمایش درمی‌آیند.

سی و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم توکیو از ۲۸ اکتبر تا ۵ نوامبر (۶ تا ۱۴ آبان) در ژاپن برگزار می‌شود. طبق اعلام پیشین، امسال فیلم «مرد ایرلندی» جدیدترین ساخته «مارتین اسکورسیزی»، فیلم اختتامیه جشنواره خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نوید محمدزاده محسن تنابنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «ملودی» در جشنواره انیمیشن «ورونژ»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، انیمیشن کوتاه «ملودی» به کارگردانی احمد عربانی، از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و انیمیشن به بخش مسابقه فیلم‌های انیمیشن دومین جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن «ورونژ» در روسیه راه پیدا کرد.

پخش «ملودی» با واحد بین‌الملل مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی است. «ملودی» ماجرای دو کودک خردسال را روایت می‌کند که در همسایگی یکدیگر زندگی می‌کنند. یکی از این دو کودک، «ملودی» نام دارد و دیگری پسر بچه‌ای است که روزی هنگام بازی دچار سانحه شده و ویلچیرنشین می‌شود...

جشنواره انیمیشن «ورونژ» از ۱۰ تا ۱۳ خردادماه امسال برگزار می‌شود.

کد خبر 6085270

دیگر خبرها

  • آثار مکرمه قنبری به نمایش درمی‌آید/ قصه‌هایی از دری‌کنده
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • «آلاء» به تونس می‌رود
  • نمایش «ملودی» در جشنواره انیمیشن «ورونژ»
  • رژه پیمان معادی، جواد عزتی و نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی
  • شهرکرد میزبان نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان
  • «حبس مجرد» در راه توکیو
  • «حبس مجرد» در راه توکیو