Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@00:15:54 GMT

ویژه‌ برنامه «زنگ مهربانی» در ایستگاه متروی تجریش

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۰۸۲۷

ویژه‌ برنامه «زنگ مهربانی» در ایستگاه متروی تجریش

به گزارش ایکنا؛ به نقل از مدیریت فرهنگی هنری مترو، ویژه‌برنامه زنگ مهربانی از سوی مدیریت فرهنگی هنری مترو با مشارکت شرکت بهره‌برداری مترو، خانه‌ ای‌بی و مدیریت فرهنگی هنری منطقه یک، در روز یکشنبه ۱۲ آبان‌ماه، از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در ایستگاه مترو تجریش اجرا می‌شود.

این برنامه با هدف گرامیداشت ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز با حضور بیش از ۱۰۰ دانش آموز در دو بخش استیجی و ایستگاهی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  اجرای نمایش کودک، سرود دانش‌آموزی، قصه‌گویی و مسابقه حضوری از بخش‌های متنوع استیج و بخش ایستگاهی شامل برپایی ایستگاه‌های خوشنویسی، نقاشی و کاردستی و ایستگاه گفتمان دینی است.
علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند در تاریخ مذکور به ایستگاه مترو تجریش واقع در خط یک مراجعه کرده و جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فرهنگسرای مترو به نشانی www.metro.farhangsara.ir مراجعه و یا با شماره ۹۶۶۵۲۶۰۷ تماس بگیرند. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا جامعه مترو روز دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۰۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تهیه شناسنامه ملی برای همه پروژه‌های فرهنگی - هنری در سطح کشور با اولویت پروژه‌های نیمه‌تمام، فعال، غیرفعال و بهره‌برداری شده خبر داد. 

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمحمود اسلامی در نشست صمیمی با کارکنان این معاونت، از تشکیل «کمیته زیرساخت» خبر داد و اظهار کرد: این کمیته با هدف تسریع در رسیدگی به امور پروژه‌های نیمه‌تمام تشکیل شده است.

وی از وظایف این کمیته به مطالعه تخصصی برای روند تجاری‌سازی اشاره کرد و افزود: بررسی قابلیت تجاری‌سازی مجتمع‌های فرهنگی و هنری از دیگر مواردی است که در این کمیته مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ این اقدام با هدف درآمدزایی مستمر برای مجتمع‌های فرهنگی و هنری بهره‌برداری شده و تأمین اعتبار مورد نیاز برای پروژه‌های نیمه‌تمام انجام می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با تاکید بر این‌که زیرساخت‌های فرهنگی - هنری کشور تقویت می‌شوند، گفت: بنا داریم در آخرین سال از خدمت دولت سیزدهم، مصوبات با شتاب بیشتری عملیاتی شوند. مقام عالی وزارت تاکید ویژه‌ای درباره این موضوع دارند و مأموریت‌های جدیدی برای سال ۱۴۰۳ تدوین کرده‌اند.

کد خبر 747307

دیگر خبرها

  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • (ویدئو) سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟
  • ماجرای دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم کامل این اتفاق | علت تشنج این دختر مشخص شد
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • جزییات تازه از سرنوشت دختر فوت‌شده در متروی تجریش
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷ در سال جاری