Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بر اثر انفجار دستگاه ترکیب کننده بنزین و هوا روی عرشه یک نفتکش روسی، دو تن کشته و یک نفر ناپدید شدند. این حادثه در نزدیکی خلیج «ناخودکا» در شرقی‌ترین نقطه روسیه رخ داد.

کمیته تحقیقات منطقه‌ای با اعلام این خبر گفت: حادثه حوالی صبح امروز در خلیج ناخودکا نزدیک به میس آستافیه وا به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انفجار صدای بلندی داشت و هیچ موردی از آتش سوزی گزارش نشده است. با این حال، شدت انفجار به حدی بود که دو نفر کشته شدند و یک تن ناپدید است.

بازرسان بخش جنایی مسئولیت تحقیق درباره این حادثه را برعهده گرفته‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روسیه حوادث بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۱۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان

شهید ۱۳ ساله محمدمهدی ایرانمنش که در حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه در کرمان مصدوم شده بود امروز بر دستان مردم تشییع و در کنار پدر شهیدش در گلزار شهدای اختیارآباد تدفین شد.این نوجوان ۱۳ ساله کرمانی که از قسمت نخاع آسیب جدی دیده بود از روز حادثه تاکنون در بخش ای سی یو بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان بستری بود و با وجود درمان‌های تکمیلی زیادی بر روی وی انجام شده بود روز گذشته به درجه رفیع شهادت نائل آمد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073204 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • رمزگشایی از ماجرای مرموز روستایی که یک شبه ناپدید شد!
  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • ۴ کشته و ۱۰ مفقود در طوفان گوانگدونگ چین
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • تراژدی در پیست اتومبیلرانی سریلانکا؛ ۷ نفر کشته شدند (+فیلم)
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • ۷ کشته در مسابقه اتوموبیلرانی سریلانکا!
  • ۱۱ هزار فلسطینی در غزه مفقود شده‌اند