Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی برنامه‌نویسی دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، ۱۷ آبان ماه جاری در دانشکده مهندسی کامپیوتر این دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، نوزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی برنامه‌نویسی دانشجویی دانشگاه امیرکبیر، ۱۷ آبان ماه جاری با حضور ۶۵ تیم از سراسر کشور در قالب تیم‌های سه نفره به صورت حضوری در دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سالانه بیش از ۲۰۰ نفر برنامه‌نویس از دانشگاه‌های مختلف ایران در این مسابقه‌ حضوری شرکت می‌کنند.

دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر در راستای اهداف مسابقات اصلی ICPC و برای انتخاب برترین تیم‌های دانشگاه برای اعزام به مسابقات منطقه‌ای، از سال ۱۳۸۰ سالانه یک مسابقه‌ کشوری رسمی برای تعیین تیم‌های اعزامی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر به مسابقات غرب آسیا برگزار می‌کند که در سال های اخیر مورد استقبال تیم‌های زیادی از دانشگاه‌های سراسر کشور قرار گرفته است.

کیفیت مسابقه‌ برنامه‌نویسی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به گونه‌ای است که بسیاری از دانشگاه‌ها برای انتخاب تیم‌های برتر خود نتایج این مسابقه را مد نظر قرار می‌دهند.

اعتبار مسابقه‌ سالانه برنامه‌نویسی دانشگاه صنعتی‌ امیرکبیر به گونه‌ای است که علاوه بر تیم‌های این دانشگاه، دانشگاه‌های مطرح ایران از جمله دانشگاه‌های صنعتی شریف، تهران، علم و صنعت، خواجه‌نصیر و شهید بهشتی نیز همه ساله با چندین تیم در این مسابقه شرکت کرده و به رقابت با جمعی از زبده‌ترین برنامه‌نویسان ایران می‌پردازند.

شرکت‌کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت icpc.aut.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برنامه نویسان دانشگاه اميركبير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۱۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد مهم کشتی ایران در مریوان

رئیس هیأت کشتی مریوان گفت: کشور‌های قزاقستان، ارمنستان، گرجستان، بلغارستان، عراق و ایران در مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه به رقابت خواهند پرداخت.

جلال خوشنواز   از اهمیت این رخداد مهم گفت و‌ افزود: تاکنون چنین مسابقات با اهمیتی در استان کردستان و شهرستان مریوان برگزار نشده و تمام تلاش خود را برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مسابقات به کار خواهیم گرفت.

 همزمان با مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان، تیم ملی کشتی کشورمان نیز اردوی خود را در این شهرستان برپا کرده است.

رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه تا ۳۱ فروردین ماه در شهر مریوان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین دستاورد‌های حوزه پایداری انرژی
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • پذیرش طرح تغییر اقلیم و تاب آوری انرژی دانشگاه صنعتی شریف در "یونسکو"
  • هدایت دانشجویان در قالب طرح بورسیه به صنایع میبد
  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد یزد در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ
  • تخصیص اعتبار جدید به ابر رایانه سیمرغ/ افزایش توان و ظرفیت پردازش
  • پیوند رباتیک دانشگاه و صنعت/ رقابت داغ 316 تیم در هجدهمین رویداد بین‌المللی ربوکاپ
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • رویداد مهم کشتی ایران در مریوان