Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@17:33:53 GMT

یک کشته و ۲ مصدوم براثر واژگونی پراید

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۱۳۰۸

یک کشته و ۲ مصدوم براثر واژگونی پراید

فرمانده انتظامی شهرستان فریمان از واژگونی یک سواری پراید در محور فریمان– مشهد با یک کشته و ۲ مصدوم خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ جواد خرسند گفت: در پی اعلام یک فقره واژگونی خودرو پراید در محور فریمان- مشهد به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد یک دستگاه  سواری پراید با ۳ سرنشین به دلایل نامعلومی واژگون شده است. سرهنگ خرسند تصریح کرد: در این حادثه راننده خودرو پراید به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و ۲ سرنشین دیگر آن به شدت مصدوم که توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند. فرمانده انتظامی شهرستان فریمان با ابراز تاسف از این سانحه مرگبار و اعلام اینکه علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است از رانندگان خواست؛ هر ۲ ساعت رانندگی، ۱۵ دقیقه استراحت را در برنامه سفر خود لحاظ کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم. منبع: پلیس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پراید فریمان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۱۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه واژگونی اتوبوس در موته ساعت ۵:۱۹ امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام سه واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: دو کد هلال‌احمر نیز به منظور امدادرسانی به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: ۱۱ نفر شامل هشت مرد ۲۲ تا ۸۹ ساله و دو زن ۲۰ و ۶۳ ساله در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان‌های امام حسین و حضرت محمد میمه منتقل شدند.

عابدی ادامه داد: یک مرد ۳۵ نیز بر اثر این حادثه مصدوم شد و مراقبت‌های سرپایی دریافت کرد.

کد خبر 747408

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت