Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@13:17:10 GMT

کشف شش هزار کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۱۵۲۸

کشف شش هزار کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندرود از کشف شش هزار کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق خبر داد و گفت: در این رابطه نیز یک نفر دستگیر شد. تاریخ انتشار: 11:40 - 11 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۳۸۷۴

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، سید جواد هاشمی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندرود از کشف شش هزار کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق خبر داد و اظهار کرد: در راستای پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا بویژه قاچاق چوب جنگلی و حسب گزارش واصله، درمورد فردی که در روستای رسول آباد نسبت به مخفی کردن چوب قاچاق و فروش آن اقدام می‌کرد دستور قضایی صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  بیشتز بخوانید:   پیگیری پرونده قطع درختان منطقه زریت ماشال آباد شهرستان عباس آباد / ادامه تحقیقات برای شناسایی متخلفان
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندرود در ادامه گفت: با صدور دستور قضایی و با همکاری نیروی انتظامی در بازرسی از مخفیگاه این فرد، شش هزار کیلوگرم چوب قاچاق کشف و ضبط و در این رابطه نیز یک نفر دستگیر شد.   بیشتر بخوانید:   دستور مدعی العموم به نیروی انتظامی در خصوص تردد خودرو‌های حامل چوب‌های جنگلی
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قضایی دادستان قاچاق چوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۱۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با کسب خبری مبنی بر توزیع قرص های غیرمجاز در یک واحد صنفی غیرمجاز مشهد، موضوع در دستور قرار گرفت.     سرهنگ محمد چراغ افزود: مالک این واحد صنفی در پوشش تعمیرگاه خودرو اقدام به فروش دارو و قرص های غیرمجاز می کرد که ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد عمل شدند و در بازرسی از این واحد صنفی ۶ هزار عدد انواع قرص و ۲۱ هزار و ۵۰۰ سی سی شربت غیرمجاز را کشف کردند.   وی اضافه کرد: واحد صنفی مذکور به جرم توزیع داروهای غیرمجاز برابر دستور مقام قضایی تا اطلاع ثانوی مهر و موم شد و فرد متخلف روانه دادسرا شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد
  • پاک‌سازی پارک جنگلی و دوشنبه بازار فیض آباد از زباله‌های پلاستیکی
  • توقیف ۳ نیسان حامل چوب آلات قاچاق جنگلی در محور نیر
  • دستگیری یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر
  • بازداشت یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر
  • کشف و توقیف بیش از ۲ هزار کیلوگرم چوب قاچاق در ارزوئیه
  • قاچاقچیان چوب در دام مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی
  • دستگیری عوامل درگیری در تفرجگاه جنگلی سکوتپه ساری
  • یک کشته بر اثر سقوط خودروبه دره/ کشف مواد مخدر
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در شهرستان بابل