Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یک ماه پس از پایان برگزاری سی وچهارمین دوره تور ایران- آذربایجان گزارش سرداور مسابقات و نماینده اتحادیه جهانی دریافت شد. تاریخ انتشار: 11:57 - 11 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۳۸۸۸

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری، روز گذشته (جمعه) طی نامه‌ای رسمی از سوی اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری گزارش نهایی سرداور مسابقات به کشورمان ارسال شد که حاکی از عملکرد قابل تحسین برگزار کنندگان این دوره از تور دوچرخه سواری در کشورمان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گزارش لنارد نسلوند اوکراینی به عنوان نماینده اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری همه مواردی که میزبان برگزاری مسابقات باید در اختیار داشته باشد را برگزار کننده تور ایران - آذربایجان به نحو عالی داشته است و از این حیث نمره عالی دریافت می‌کند.

این برای اولین بار است که تور ایران - آذربایجان در گزارش ارسالی نماینده اتحادیه جهانی در همه موارد نمره عالی دریافت کرده که نشان از سطح بالای تور بین المللی کشورمان است.

در مواردی که اتحادیه جهانی به آنها اشاره مستقیم داشته است و نمره عالی داده می‌توان به نکات زیر اشاره داشت:

-شرایط میزبانی در بالاترین سطح ممکن قرار داشت و همه جوانب رعایت شده بود.
-امنیت مسابقه و سطح امنیت مسیر‌های برگزاری مسابقات رعایت شده بود و تمامی افراد برای این مسئولیت آموزش دیده بودند و با مهارت بالا چه به صورت ثابت و چه متحرک در طول مسیر همراه گروه بودند. هیچ خودرو با مشکل ترافیکی در طول مسیر مسابقه وجود نداشت و همه چیز تحت کنترل مارشال بود.
-هزینه‌های درمان دوچرخه‌سواران توسط برگزار کننده پرداخت شد.
-کیفیت غذایی بالا بود و محل اسکان و اقامت تیم‌های در بالاترین سطح بود.
-استقبال تماشاچی در طول مسیر قابل توجه بود. علاقمندان زیادی در مراسم استارت و اهدای مدال حضور داشتند.
-خط استارت و پایان در محل‌های مناسبی از جاده انتخاب شده بود که هیچ سرعت‌گیری وجود نداشت.
-تبلیغات پیش از برگزاری مسابقات خیلی خوب صورت گرفته بود و پوشش خبری و تصویری مسابقات عالی بود. این مسابقات به صورت زنده از صدا و سیما پخش شد.
-همه مواردی که میزبان برگزاری مسابقات باید داشته باشد در این دوره به صورت عالی مشاهده شد.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری پس از مشاهده گزارش ارسالی نماینده اتحادیه جهانی تلاش مسئولان برگزار کننده تور دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان را ستود و اظهار داشت: همانطور که پیشتر هم گفته شد تور بین‌المللی ایران آذربایجان از معدود تور‌های معتبر دوچرخه‌سواری است که بدون هیچ وقفه‌ای برگزار شده است و خیلی خوشحالم در این دوره نیز برای اولین بار در تمامی موارد برگزاری این تور نمره عالی دریافت کرده‌ایم. خوشحالم همه مسئولان و دست اندرکاران برگزاری مسابقات مزد زحمات و تلاش خود را دریافت کردند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون دوچرخه سواری دوچرخه سوار میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۱۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکوری‌ها بخوانند | نکته مهم درباره ترمیم نمره

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش‌ و پرورش با بیان اینکه بعد از اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی ناظر به تغییر شیوه ورود به مراکز دانشگاهی و آموزش عالی تاثیر قطعی «سوابق تحصیلی» به عنوان ملاک بخشی از نمره اصلی پذیرش در آزمون سراسری مد نظر قرار گرفت گفت: سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۳ تاثیر ۵۰ درصدی دارد لذا برخی از فارغ التحصیلان نظام آموزشی گذشته که قصد دارند سابقه تحصیلی آنها منظور و در عناوین درسی گذشته که نمره کسب کرده‌اند نمره قبلی را ارتقا دهند، باید نسبت به ترمیم نمره اقدام کنند.

مهلت ۲ روزه به کنکوری‌ها ؛ جاماندگان در این تاریخ ثبت‌نام کنند | امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد؟ این کنکوری‌ها بخوانند ؛ اعلام زمان ثبت‌نام داوطلبان کنکور برای ایجاد سابقه تحصیلی یا ترمیم نمره

وی با بیان اینکه «ترمیم نمره» فرصتی است که به این افراد داده شده تا در آزمون نهایی شرکت کنند و سابقه ایجاد شده ترمیم نمره را داشته باشند افزود: فارغ‌التحصیلان یک بار در هر عنوان درسی می توانند نسبت به ترمیم نمره اقدام و از اول تا دهم اردیبهشت با ثبت نام در سامانه آموزش و پرورش my.medu.ir طبق برنامه امتحانات نهایی خرداد پایه دوازدهم شرکت کنند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه افرادی که قبل از سال ۸۴ دیپلم خود را اخذ کرده‌اند باید طبق شرایطی که در بخشنامه آمده ایجاد سابقه کنند و ترمیم نمره داشته باشند ادامه داد: برخی هم سال ۸۴ سابقه تحصیلی ندارند که باید ایجاد سابقه کرده و یک بار هم ترمیم نمره کنند.

کاظمی اظهار کرد: ترمیم نمره در معدل تاثیر ندارد و صرفاً برای ایجاد سابقه است و ملاک پذیرش در آموزش عالی لحاظ می‌شود.

کد خبر 844513 منبع: ایسنا برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش خبر مهم کنکور آزمون کارشناسی

دیگر خبرها

  • همدان میزبان بزرگترین رویداد کاراته کشور است/ نمره عالی میزبانی
  • پاریس ۲۰۲۶؛ به سوی یک شبکه کامل دوچرخه‌سواری
  • چرا شهرداران این سه شهر موفق هستند؟
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • حضور در المپیک را از دست دادم/ مسببان باید پاسخگو باشند
  • نکته مهم درباره ترمیم نمره برای کنکوری‌ها
  • کنکوری‌ها بخوانند | نکته مهم درباره ترمیم نمره
  • بهره‌برداری از طرح ضلع شمالی بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی
  • تغییر تاریخ برگزاری مسابقات جهانی تکواندو به میزبانی کیش
  • گام بلند شیراز برای دستیابی به شهری متفاوت