Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@20:00:32 GMT

کمانداران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۱۸۹۳

کمانداران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقت تیروکمان قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک اواخر آبان ماه به میزبانی تایلند برگزار می شود.

قرار است ایران در هر دو بخش کامپوند و ریکرو مردان و بانوان در این رقابت ها شرکت داشته باشد. تیم ملی تیروکمان با ۸ کماندار در بخش ریکرو و ۶ ورزشکار در بخش کامپوند در این رقابت ها حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی کمانداران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک به این شرح است:

ریکرو
بخش مردان: میلاد وزیری، صادق اشرفی، رضا شبانی، امین پیر علی
بخش بانوان: زهرا نعمتی، شیوا شجاع مهر، نیلوفر علیپور، پارمیدا قاسمی

کامپوند
بخش مردان: نیما محبوبی، محمدصالح پالیزبان، دانیال حیدرزاده
بخش بانوان: ویدا حلیمیان، راحله فارسی، آرزو طاهریان

این کمانداران از فردا یکشنبه آخرین اردوی آماده سازی خود را در کیش آغاز می کنند. این اردو به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت. ملی پوشان تیروکمان پس از بازگشت به تهران در مسابقات لیگ (۲۳ و ۲۴ آبان ماه) شرکت خواهند داشت و بعد از آن راهی محل برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا در تایلند می شوند.

کد خبر 4761013 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیر و کمان مسابقات قهرمانی آسیا کامپوند ریکرو زهرا نعمتی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران کشتی آزاد کشتی فرنگی گابریل کالدرون باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتسال ایران هندبال فوتسال تیم فوتبال سایپا تهران ووشو قهرمانی جهان تیم فوتبال تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۱۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا طی روزهای ۵الی۸ اردیبهشت به میزبانی شهر دبی در کشور امارات متحده عربی برگزار خواهد شد. سجاد آقایی، محمد حسام مظفری، علی سروری، ارشیا مصدقی و مهدی هفت چشمه در بخش پسران و همچنین الناز موسایی، نازنین فاطمه عیدیان، مانا حسینی و ملیکا نوروزی در بخش دختران ترکیب تیم ملی دوومیدانی ایران را در این مسابقات تشکیل خواهند داد.

نازنین فاطمه عیدیان که سال گذشته در رقابت‌های نوجوانان آسیا در ماده ۴۰۰ متر مانع اولین طلای تاریخ دوومیدانی زنان ایران در قهرمانی آسیا را به دست آورد؛ درخصوص میزان آمادگی خود برای شرکت در این مسابقات به خبرنگار مهر گفت: در یک سال گذشته روزهای خوبی را از نظر ورزشی پشت سر گذاشتم. پاییز و زمستان دو مسابقه خیلی خوبی داشتم که هم به تجربیات من اضافه کرد و هم باعث شد از نظر حفظ آمادگی در شرایط خوبی باشم.

وی افزود: در جریان مسابقات داخل سالن آسیا من سه روز درگیر رقابت بودم. روز اول مقدماتی بود و روزهای بعدی هم فینال که این مدل مسابقه دادن برایم خیلی لذت بخش و پر از تجربه بود. در این مدت هم تمرینات خیلی خوبی را داشتم که امیدوارم بتوانم مجددا در رقابت‌های قهرمانی آسیا علاوه بر تکرار مدال طلا یک رکورد بهتری را هم به ثبت برسانم.

دونده ۴۰۰ متر با مانع ایران ادامه داد: از زمانی که مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب بازسازی شده است تمرینات خیلی خوبی را پشت سر می‌گذاریم و حتی کیفیت غذاها نیز تغییر کرده است. تلاش فدراسیون و ما ورزشکاران این است که بتوانیم نماینده شایسته ای برای ایران باشیم. رقابت در این مسابقات سخت است اما ما همه تلاش مان را به کار خواهیم گرفت. در ماده ۴۰۰ متر با مانع تا جایی که اطلاع دارم دونده هندی و ژاپنی که از بهترین‌ها به شمار می‌روند؛ حضور دارند و قطعا با حضور آنها رقابت سختی در پیش خواهم داشت.

عیدیان در پاسخ به این پرسش که بعد از آن تاریخ سازی حمایتی از سوی مسوولان و فدارسیون دوومیدانی صورت گرفت؛ توضیح داد: برای مدال طلایی که در قهرمانی آسیا کسب کردم بله هم فدارسیون دوومیدانی و هم وزارت ورزش پاداش دادند اما هنوز برای مدال نقره‌ای که گرفتم وزارت ورزش پاداشی که قولش را داده بود را پرداخت نکرده است.

این ملی پوش دوومیدانی با بیان اینکه هدف بلند مدتم حضور در المپیک ۲۰۲۸ است؛ گفت: مانند هر ورزشکار دیگری به تنها چیزی که فکر میکنم حضور در بازیهای المپیک است. البته برای پاریس نمی‌توانستم برنامه داشته باشم اما با توجه به فرصت خوبی که تا المپیک بعدی داریم قطعا از حالا با برنامه برای کسب ورودی این رویداد بین المللی تلاش خواهم کرد. از ملی پوشان ایرانی تا به امروز در ماده ۴۰۰ متر با مانع هیچ نماینده‌ای در المپیک نداشتیم دوست دارم در این زمینه هم تاریخ سازی کنم.

وی در واکنش به تغییرات مدیریتی که فدراسیون دوومیدانی در یک سال گذشته پشت سرگذاشت؛ عنوان کرد: در یک سال گذشته به دلیل تغییرات زیادی که در بدنه مدیریتی فدراسیون رخ داد کمی بی ثباتی را در این رشته احساس کردیم ولی شاید چون اعزام ها سرجایش بود این بی ثباتی خیلی به چشم نیامد. من بشخصه هر رویداد را با یک رییس و یا سرپرست پشت سر گذاشتم. مسابقاتی را اعزام شدیم که صیامی رییس فدراسیون بود و سپس یک رویداد دیگر را زمانی اعزام شدم که افشین داوری در فدراسیون پست گرفته بود و قهرمانی داخل سالن را هم زمان مهدی مبینی پشت سرگذاشتم و حالا هم قهرمانی آسیا را با سرپرست جدید.

دارنده مدال طلای آسیا در پایان درباره دیدار ملی پوشان دوومیدانی با علی دایی اسطوره فوتبال گفت: دیدار ما با آقای دایی هماهنگ شده بود و قرار بود در این دیدار از ملی پوشانی که در مسابقات داخل سالن آسیا مدال گرفتند تقدیر شود. شب خوبی داشتیم و به شخصه از دیدن علی دایی استرس گرفته بودم. با اینکه حرفه‌ای دوومیدانی کار می‌کنم اما همیشه پیگیر فوتبال هم هستم و بیشتر طرفدار استقلال هستم ولی با این حال علی دایی همیشه ورزشکار محبوبم بوده است.

کد خبر 6083642

دیگر خبرها

  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • نبی رضایی در کانوی 1000 متر المپیکی شد
  • علی‌ آقامیرزایی جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد